Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים מישהו יודע האם אפשרי לשמור את המפות של גוגל (אפילו רק עבור עיר מסויימת) על האייפון?

זה עובד נהדר עם חיבור לאינטרנט אבל אני צריך לניווט רגלי ברומא בשבוע הבא ולא בא לי להתחבר שם ל3G.

 

חייבת להיות דרך, השאלה מי מכיר :-D

פורסם

תתקין את האפליקציה מהקישור המצורף.

http://itunes.apple.com/us/app/motionx-gps/id299949744?mt=8#

שים לב שהורדת המפות עלולה לגמור לך תוך כמה דקות את חבילת הגלישה לכן תוריד את המפות בזמן שאתה מחובר לאינטרנט אלחוטי.

 

לא קיימת דרך להוריד את המפות של גוגל מבלי לשלם על המפות אולי באייפון פרוץ.

איזה כייף לי :)

פורסם

טוב מסתבר שפשוט צריך "לטייל" במפה בבית כשיש חיבור לאינטרנט ואז האייפון זוכר את המפות לבד.

הג'יפיאס של האייפון לא זקוק ל3G - עובד אדיר!

זהו אין יותר לקפל מפה בכיס ולחפש שמות של רחובות בעיר זרה כדי להבין אם צריך ימינה או שמאלה:-)

פורסם

אומנם הוא זוכר או שומר בזיכרון מפות שהשתמשת איתם לזמן מוגבל קרי עד אשר נפח הזיכרון המוקצה למפות מתמלא.

בזמן ניווט ברכב המפות צריכות להתעדכן בזמן אמת, שימוש ב-2G או EDGE לא מספיק מהיר ומהר מאוד תקלה שהניווט לא מדוייק.

הדברים שרשמתי הם פרי נסיוני עם WAZE ללא חיבור ל-3G מה שגרם להורדת מפות בקצב איטי ולפעמים גם להודעות שגיאה של WAZE.

איזה כייף לי :)

פורסם
טוב מסתבר שפשוט צריך "לטייל" במפה בבית כשיש חיבור לאינטרנט ואז האייפון זוכר את המפות לבד.

הג'יפיאס של האייפון לא זקוק ל3G - עובד אדיר!

זהו אין יותר לקפל מפה בכיס ולחפש שמות של רחובות בעיר זרה כדי להבין אם צריך ימינה או שמאלה:-)

 

יש תוכנה בסידיה ששומרת את המפות שצפית בגוגל באופן מקומי באייפון (בשונה מהשמירה הרגילה, אתה מגדיר כמה לשמור ומתי למחוק אותן), אם הוא פרוץ תוכל להשתמש בה. לא ניסיתי בעצמי את התוכנה.

 

כמה מדריכים בנושא:

 

http://www.ambot-ah.com/2010/04/06/viewing-google-maps-while-offline-on-your-iphone-or-ipod-touch/

 

http://iphonefreakz.com/2008/04/12/save-google-maps-with-maps-offline-for-later-viewing/

 

http://www.htmlremix.com/iphone/offline-map-in-iphone

SAY MY NAME | www.alonadler.com

×
×
  • תוכן חדש...