Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן היום להזמין מאיביי את המנורות, גם H7 לאור נמוך וגם H1 לפנסי ערפל.

מדובר ברכב פיג'ו 206 XS.

חיפשתי בפורום וקראתי הרבה שיש הרבה זיופים של זה באינטרנט וגם באיביי.

חלק אמרו שמה שסיני זה מזוייף חלק אמרו שמה שגרמני זה מזוייף וכו' וכו' וכו'.

מישהו יכול להפנות אותי לקישור לאיביי או אתר אחר שהוא יודע שמוכרים שם מקורי או שהוא הזמין משם?

מצאתי את זה באיביי מה אתה אומרים?

אור נמוך: http://www.ebay.com/itm/PHILIPS-Diamond-Vision-5000k-white-headlight-bulb-H7-/300562680970?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45faee8c8a

 

ערפל: http://www.ebay.com/itm/PHILIPS-Diamond-Vision-5000k-white-headlight-bulb-H1-/130521777798?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e63b44686#ht_2948wt_1185

 

זה ניראה לכם מקורי?

 

ושאלה אחרונה, מצד אחד רשום שהגוון זה 5000K ושזה לבן, מצד שני ראיתי במלא תמונות בגוגל שזה בעצם אור כחול ולא לבן.

מבעלי הניסיון שהתקינו את הנורות באוטו, האור לבן או כחול?

פורסם
אני מתכנן היום להזמין מאיביי את המנורות, גם H7 לאור נמוך וגם H1 לפנסי ערפל.

מדובר ברכב פיג'ו 206 XS.

חיפשתי בפורום וקראתי הרבה שיש הרבה זיופים של זה באינטרנט וגם באיביי.

חלק אמרו שמה שסיני זה מזוייף חלק אמרו שמה שגרמני זה מזוייף וכו' וכו' וכו'.

מישהו יכול להפנות אותי לקישור לאיביי או אתר אחר שהוא יודע שמוכרים שם מקורי או שהוא הזמין משם?

מצאתי את זה באיביי מה אתה אומרים?

אור נמוך: http://www.ebay.com/itm/PHILIPS-Diamond-Vision-5000k-white-headlight-bulb-H7-/300562680970?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45faee8c8a

 

ערפל: http://www.ebay.com/itm/PHILIPS-Diamond-Vision-5000k-white-headlight-bulb-H1-/130521777798?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e63b44686#ht_2948wt_1185

 

זה ניראה לכם מקורי?

 

ושאלה אחרונה, מצד אחד רשום שהגוון זה 5000K ושזה לבן, מצד שני ראיתי במלא תמונות בגוגל שזה בעצם אור כחול ולא לבן.

מבעלי הניסיון שהתקינו את הנורות באוטו, האור לבן או כחול?

 

נראה מקורי ככה בדיוק נראת הקופסא של המנורות וגם המחיר הוא מחיר זהה למחיר שבו אני רכשתי בעבר מהאינטרנט , את האחרונות שקניתי קניתי כבר בארץ בסדנא - היה קצת יותר יקר אבל ממש לא היה לי כוח לחכות למשלוח מחו"ל .

 

בנוגע לגוון ה 5000K נותן אצלי אור לבן יפה .

פורסם

לא מקורי (תקרא טוב טוב איך הם מתחמקים. NO RETIAL BOX PACKED IN BUBBLE BUG)

המחיר נמוך מאוד לא נראה הגיוני!

תתרחק!

 

אם אתה רוצה אני יכול להשיג לך נורות מותג MTEC נראות מדהים ! התקנתי למלא חברים שלי ולמלא אנשים!

Honda Civic Mugen RR

פורסם

הדיימונד חלשות לעומת נורה רגילה אבל נותנות צבע יפה,עדיף להשתדרג בנורה שמאירה יותר טוב את הכביש.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
הדיימונד חלשות לעומת נורה רגילה אבל נותנות צבע יפה,עדיף להשתדרג בנורה שמאירה יותר טוב את הכביש.

 

בלי להעליב זה לא נכון בכלל!

אומנם התוצר הסופי של הצבע הלבן הוא ה"הבלעות" של האור הצהוב בציפוי הכחול וכך נוצר האור הלבן.

אך אין זה נכון לגבי הפיליפס,לפחות שלי, הרבה הרבה יותר חזקות מנורה _רגילה_ ומאירות למרחק כפול 2.5 יותר!

 

אם לשדרג נורות אז רק ללבן,שיהיה בטעם.

מהחברות PHILIPS/MTEC הכי טוב!

 

אני מתעסק בזה ואני יודע טוב טוב.

Honda Civic Mugen RR

פורסם
לא מקורי (תקרא טוב טוב איך הם מתחמקים. NO RETIAL BOX PACKED IN BUBBLE BUG)

המחיר נמוך מאוד לא נראה הגיוני!

תתרחק!

 

אם אתה רוצה אני יכול להשיג לך נורות מותג MTEC נראות מדהים ! התקנתי למלא חברים שלי ולמלא אנשים!

 

כמה עולות הנורות האלה?

ואיזה גוון אור הן מפיקות?

פורסם
בלי להעליב זה לא נכון בכלל!

אומנם התוצר הסופי של הצבע הלבן הוא ה"הבלעות" של האור הצהוב בציפוי הכחול וכך נוצר האור הלבן.

אך אין זה נכון לגבי הפיליפס,לפחות שלי, הרבה הרבה יותר חזקות מנורה _רגילה_ ומאירות למרחק כפול 2.5 יותר!

 

אם לשדרג נורות אז רק ללבן,שיהיה בטעם.

מהחברות PHILIPS/MTEC הכי טוב!

 

אני מתעסק בזה ואני יודע טוב טוב.

 

זה רק נדמה לך,היו לי את הנורות האלה מספיק זמן,אחרי שהורדתי אותם הנורות הרגילות נראו הרבה יותר חזקות.

מה שכן הן מאירות שלטים בצורה טובה מאוד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

omri888 שלחתי לך הודעה פרטית.

 

ArikC, וואלה מה אני יגיד לך אתה מתווכח אם בנאדם שהתקין בעשרות מכוניות את הנורות האלה והשוותי את זה מלא פעמיים.

אין בכלל מה לדבר בעניין!

 

אבל זה לא קשור לנושא ,אני מציע שנחדול לדבר על זה :)

Honda Civic Mugen RR

×
×
  • תוכן חדש...