Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשה למארגנים - מה שלא יהיה אל תדחו את המיונים לשבוע שאחרי זה, כי יש אנשים (כמוני) שעשו תכניות כבר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לפחות אתם מודים שהרעיון המקורי שלכם לחלק ב' של המיונים היה טעות. בכל מקרה, מניסיון עתיר זמן במסלול האימונים בכוכב יאיר - נראה שהוא אופטימלי עבורכם. אפשר לחלק אותו לשניים ולעשות סבב קארטינג וסבב נהיגה במכונית, אפשר גם להריץ כמה נהגים בו זמנית. יש שם כיתת לימוד שבה אפשר להדריך את הנהגים ויש מקום לשבת ולעשות איתם ראיון אישי.

 

רוני

 

כמה נאיבי אפשר להיות?

מה הקשר של מיונים האלו לרצון למצוא כשרונות נהיגה?...

עוד לא הבנת שאין קשר?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

זה לא משנה מה אני חושב. מה שמשנה זה שלפחות עבור מי שעבר לשלב הבא, המיונים יהיו איכותיים. נשמע לך הגיוני?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שלום חברים וחברות,

 

אנו שמחים לבשר לכם כי שלב המיונים הסופי של פורמולה ישראל יתקיים

ביום ב', 10 באוקטובר ולא ב6- באוקטובר כפי שפורסם תחילה.

שעת המיונים האינדבדואלית לכם תישלח עוד היום במייל.

יום המיונים יתקיים במנחת "שדה תימן" הממוקם ביציאה מבאר שבע על כביש 25 לכיוון צומת הנשיא.

זוהי בשורה גדולה ומדהימה עבורנו ועבורך, מדובר בשטח אידאלי בכדי לבדוק מי יתקבל לנבחרת הפורמולה של ישראל.

במהלך יום המיונים תעברו מספר תחנות:

- מבחן נהיגה - יכולות וכישורי נהיגה במדידת זמנים - לא לשכוח להביא ולהציג רשיון נהיגה במקום!

- מבחן כושר גופני.

- ראיון אישי מצולם - הערכת אישיות המועמד/ת.

- מבחן עיוני - ידע בסיסי במונחים מעולם הרכב והמרוצים.

 

כדאי להגיע בבגדי ספורט וכן להגיע מצויידים בבגדי החלפה.

 

בברכת חג שמח וצום קל

צוות פורמולה ישראל

פורסם

אפשר להגיע להסתכל מהצד?

אם כן אשמח לדעת באיזה שעה.

Hu: Clarion 775 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם
אפשר להגיע להסתכל מהצד?

אם כן אשמח לדעת באיזה שעה.

 

מכיוון שמדובר באיזור פתוח ביום המיונים ולא מתוחם כמו בוינגייט.

ובנוסף מכיוון שאנחנו רוצים להימנע מאי סדר ולהעביר את יום המיונים במהרה, החלטנו הפעם שלא יגיע קהל.

×
×
  • תוכן חדש...