Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל טוב לכל המתמודדים והמתמודדות שעברו לשלב הבא ובהצלחה בשלב המיונים האחרון.

בימים הקרובים תקבלו זימון סופי ליום ושעת המיונים והמיקום המדויק, בנוסף תקבלו בזימון זה את התחנות והמבחנים השונים שתעברו ביום זה.

זימון זה שתקבלו הוא הזימון הסופי ויחליף את הזימון הקודם שקיבלתם.

 

בהזדמנות זו אנו רוצים לאחל לכם ולמשפחותיכם חג שמח ושנה טובה.

פורסם

חג שמח ושנה טובה.

מאחלים לכם הצלחה בהמשך הדרך, שנה של למידה והפקת לקחים. מצפה למיונים המלומדים והמושכלים יותר של שנה הבאה.

וכמובן בהצלחה לכל העוברים לשלב הבא!

פורסם

לא ממש הבנתי , לא להתייחס לתאריך ושעה ששלחתם לי בזימון הראשון אלה רק בזה שאקבל עוד כמה ימים ,

האם זה יהיו תחנות שונות ממה שהיה רשום בקודם , כי לאכזבתי הרבה רשמתם שזה יהיה רק ראיון אישי ומבחן כושר , כאשר הבטחתם שזה יהיו יותר מוטורי מאשר המיונים הראשונים ,

A.R.T Performance

פורסם
לא ממש הבנתי , לא להתייחס לתאריך ושעה ששלחתם לי בזימון הראשון אלה רק בזה שאקבל עוד כמה ימים ,

האם זה יהיו תחנות שונות ממה שהיה רשום בקודם , כי לאכזבתי הרבה רשמתם שזה יהיה רק ראיון אישי ומבחן כושר , כאשר הבטחתם שזה יהיו יותר מוטורי מאשר המיונים הראשונים ,

 

נכון, בקרוב תקבלו מייל חדש עם זימון חדש.

אנחנו כרגע עושים הכל על מנת לתת נפח גדול יותר לשלב ב', לתת לכם הזדמנות להוכיח את עצמכם.

מכיוון שמדובר במדינה בה אין מסלולים רשמים אנחנו מנסים למצוא פיתרון יצרתי ולכן הדחיה במתן הזימון.

הכל נעשה על מנת לתת לכם חוויה טובה יותר.

פורסם

כמובן שמרוצים ומסלולים לא קיימים לכן חבל על הזמן למצוא פתרון שקרוב לזה, אבל אולי לתת כמה מקצים של קארטינג , אין לי שום רעיון אחר , כי לצורך העניין אין משהו אחר , רכב או גימיקאנה נורמלי יהיה חסר תועלת כי הרכב יעלה הרבה מאוד כסף , ולא תוכלו בטח להרשות לעצמכם את זה , לכן קארטינג זהו האמצעי הכי טוב שתמצאו למצוא פוטנציאל , ובואו ניהיה ריאלי , זאת הדרך שבא מגיעים לפורמולה רנו תחת התקנונים של חו"ל , איפה שקיים מרוצים כבר כמה עשורים.

 

בכל מקרה אשמח לדעת כמו הרבה פה אם יש פה בכלל עניין מוטורי , או שזה כמו שחושבים פה הרבה, עוד שלב בהדחה לתוכנית ריאלטי שהנהיגה לא חשובה פה בכלל

A.R.T Performance

פורסם
נכון, בקרוב תקבלו מייל חדש עם זימון חדש.

אנחנו כרגע עושים הכל על מנת לתת נפח גדול יותר לשלב ב', לתת לכם הזדמנות להוכיח את עצמכם.

מכיוון שמדובר במדינה בה אין מסלולים רשמים אנחנו מנסים למצוא פיתרון יצרתי ולכן הדחיה במתן הזימון.

הכל נעשה על מנת לתת לכם חוויה טובה יותר.

 

לפחות אתם מודים שהרעיון המקורי שלכם לחלק ב' של המיונים היה טעות. בכל מקרה, מניסיון עתיר זמן במסלול האימונים בכוכב יאיר - נראה שהוא אופטימלי עבורכם. אפשר לחלק אותו לשניים ולעשות סבב קארטינג וסבב נהיגה במכונית, אפשר גם להריץ כמה נהגים בו זמנית. יש שם כיתת לימוד שבה אפשר להדריך את הנהגים ויש מקום לשבת ולעשות איתם ראיון אישי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לפחות אתם מודים שהרעיון המקורי שלכם לחלק ב' של המיונים היה טעות. בכל מקרה, מניסיון עתיר זמן במסלול האימונים בכוכב יאיר - נראה שהוא אופטימלי עבורכם. אפשר לחלק אותו לשניים ולעשות סבב קארטינג וסבב נהיגה במכונית, אפשר גם להריץ כמה נהגים בו זמנית. יש שם כיתת לימוד שבה אפשר להדריך את הנהגים ויש מקום לשבת ולעשות איתם ראיון אישי.

 

רוני

 

רוני ידידי,אני לא מסכים לרעיון שלך ואני הסביר,מתוך כל אלו שעברו לשלב ב' ישנם חבר'ה שהתאמנו עשרות אם לא מאות פעמים

במסלול כוכב יאיר וחלקם אולי אף הדריכו שם. כפי שידוע לך, המסלול לא פתוח לכלל הציבור אלא במסגרות כאלו ואחרות.

עכשיו תסכים איתי שאם ההפקה שולחת זימונים ששבוע הבא יש להגיע לכוכב יאיר,אתה תראה מחר בבוקר חבר'ה מתאמנים שם,

כמובן למי שיש את האפשרות והגישה. כמן כן, תסכים איתי שכאשר X מכיר את המסלול ומאומן ו- ץ כישרוני לא פחות אבל לא נסע על המסלול, זה לא הוגן ולא משקף. כל המטרה, היא ליצור תנאים שווים.

 

 

הרעיון שלי, זה מגרש גדול כמו חניון גני התערוכה,בניית מסלול אחד או יותר חדש ומהתגר ע"י קונוסים,שתי מכוניות זהות,שני קארטים בסטאפ שווה והשוואת משקלים של הנהגים על הקארטים ע"י משקולות,ומדידות זמנים +עונשין על פגיעה בקונוסים.

למעשה המטרה היא גורם ההפתעה, ההסתגלות לכלי הרכב ומסלול חדש.

 

(ברור לי שמעבר לתחנות הנהיגה יהיו תחנות נוספות שבודקות פרמטרים אחרים)

 

בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לצוות פורמולה ישראל על מיזם מדהים ועל היכולת להקשיב, לגלות אמפתיה ולשנות,אז תודה.

 

שנה טובה,

קובי.

פורסם

קובי,

 

אפשר לעשות מגוון רחב של מסלולים בכוכב יאיר. בטח בקארטינג אבל גם במכונית. את גורם ההפתעה תהווה המכונית עצמה, ונהגים מוכשרים יסתגלו מהר מאוד ויהיו מהירים כמו מי שהתאמן שם הרבה. החוכמה היא לזהות את הטובים שבטובים, לא נהגים ממוצעים עם פוטנציאל. הניסיון שלי ממאות ג'ימקאנות ותחרויות מלמד אותי שאמנם לניסיון יש חשיבות רבה, אבל הנהגים הטובים באמת הם אלו שמסוגלים להיות מהירים כבר מההתחלה.

 

אין לי בעיה גם עם מגרש גדול כמו בגני התערוכה. המלצתי על כוכב יאיר בגלל שהוא סטרילי הרבה יותר ונוח מאוד לשימוש. לך תסגור את גני התערוכה... :wink:

 

וחשוב להדגיש - אין לי כאן שום אינטרס. מסתבר שאני לא מספיק טוב בשביל לעבור לשלב הבא :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קובי מחשבותיך דומות למחשבותינו בנושא, מעבר לכך המסלול בכוכב יאיר כפי שאתם יודעים קיבל צו סגירה ולכן כארגון רשמי לא נוכל לקיים שם את שלב ב' לצערינו.

תודה על הפרגון וההבנה.

רוני כפי שאמרת הלוואי והיה כל כך פשוט לסגור את גני התערוכה :lol:.

בכל מקרה אנחנו באמת מקווים שכל מה שאנחנו ואתם עוברים כאן יחד יעזור לקדם את האירוע הבא בתחום זה ואת התחום בכלל.

בתקווה שיהיו כאן מסלולים ובכלל מתקנים ואזורים המוקצים לספורט זה, אחד הקשים הוא לנסות ולארגן אירוע בסדר גודל כזה במדינה שאין בה עדיין את המתקנים המתאימים.

פורסם

אני כל כך יודע שהמסלול קיבל צו סגירה, שיצא לי לבקר בו לפחות 5 פעמים בחודשים האחרונים, אחת מהן השבוע. :-P

מה שאני מנסה להגיד זה - לא יודע באיזה שטויות מאכילים אתכם, אבל זה תירוץ מצחיק (ושגוי). "כארגון רשמי לא נוכל לקיים שם..." - כן, באמת עדיף "מתקן הדרכה" איכותי כמו חניון גני התערוכה, או איזה מנחת נטוש.

 

כולי תקווה שלא תמצאו איזה מגרשון מסכן בסגנון של מה שראינו בויינגייט, כי זה יהיה כבר באמת מביש. ועוד יותר אני מקווה שתתייעצו עם בעלי ניסיון ותנסו באמת ללמוד מהטעויות ולקיים מיונים הוגנים וראויים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני כל כך יודע שהמסלול קיבל צו סגירה, שיצא לי לבקר בו לפחות 5 פעמים בחודשים האחרונים, אחת מהן השבוע. :-P

מה שאני מנסה להגיד זה - לא יודע באיזה שטויות מאכילים אתכם, אבל זה תירוץ מצחיק (ושגוי). "כארגון רשמי לא נוכל לקיים שם..." - כן, באמת עדיף "מתקן הדרכה" איכותי כמו חניון גני התערוכה, או איזה מנחת נטוש.

 

כולי תקווה שלא תמצאו איזה מגרשון מסכן בסגנון של מה שראינו בויינגייט, כי זה יהיה כבר באמת מביש. ועוד יותר אני מקווה שתתייעצו עם בעלי ניסיון ותנסו באמת ללמוד מהטעויות ולקיים מיונים הוגנים וראויים.

 

רוני

 

אם אוכל לתת עצה נוספת בתחום הקארטינג.

לתת לכל נהג 2 כלים שונים בזמן המבחן, עשינו את זה בעבר ב"רד בול"

מספר סיבובים בקארט אחד, ומספר סיבובים בקארט שני ,(אפשר לעשות זאת נכון ללא בזבוז זמן.)

פורסם

העצה שלי היא לבדוק את המתמודדים על סימולטור טוב כמו rFactor או iRacing עם הגה סביר G25-27 על מסלול לא כלכך מוכר לכולם. זה יתן אינדיקציה טובה לגבי ניסיון וכשרון נהיגה.

 

אני מאחל לכולם חג שמח ושנה טובה!

Sergey Yashin

פורסם
רוני ידידי,אני לא מסכים לרעיון שלך ואני הסביר,מתוך כל אלו שעברו לשלב ב' ישנם חבר'ה שהתאמנו עשרות אם לא מאות פעמים

במסלול כוכב יאיר וחלקם אולי אף הדריכו שם. כפי שידוע לך, המסלול לא פתוח לכלל הציבור אלא במסגרות כאלו ואחרות.

עכשיו תסכים איתי שאם ההפקה שולחת זימונים ששבוע הבא יש להגיע לכוכב יאיר,אתה תראה מחר בבוקר חבר'ה מתאמנים שם,

כמובן למי שיש את האפשרות והגישה. כמן כן, תסכים איתי שכאשר X מכיר את המסלול ומאומן ו- ץ כישרוני לא פחות אבל לא נסע על המסלול, זה לא הוגן ולא משקף. כל המטרה, היא ליצור תנאים שווים.

 

 

הרעיון שלי, זה מגרש גדול כמו חניון גני התערוכה,בניית מסלול אחד או יותר חדש ומהתגר ע"י קונוסים,שתי מכוניות זהות,שני קארטים בסטאפ שווה והשוואת משקלים של הנהגים על הקארטים ע"י משקולות,ומדידות זמנים +עונשין על פגיעה בקונוסים.

למעשה המטרה היא גורם ההפתעה, ההסתגלות לכלי הרכב ומסלול חדש.

 

(ברור לי שמעבר לתחנות הנהיגה יהיו תחנות נוספות שבודקות פרמטרים אחרים)

 

בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לצוות פורמולה ישראל על מיזם מדהים ועל היכולת להקשיב, לגלות אמפתיה ולשנות,אז תודה.

 

שנה טובה,

קובי.

 

+1

 

השוויון יביא לתחרותיות הוגנת ואתגר ממצא.

Power Is Nothing Without Control

פורסם

במרוץ כמו בפורמולה יש דבר אחד מעוד חשוב שאתם שוכחים,זה לא מספיק להיות מהיר על המסלול זה להיות מהיר עם עוד נהגים בו זמנית, וזה אני אומר מנסיון של כמה מרוצים בחיים שלי.

לפי דעתי פורמולה ישראל צריכה לבדוק את זה גם,לתת לנהוג בקרטינג לכמה אנשים בו זמנית על מסלול ממש כמו במירוץ.

פורסם
העצה שלי היא לבדוק את המתמודדים על סימולטור טוב כמו rFactor או iRacing עם הגה סביר G25-27 על מסלול לא כלכך מוכר לכולם. זה יתן אינדיקציה טובה לגבי ניסיון וכשרון נהיגה.

 

אני מאחל לכולם חג שמח ושנה טובה!

 

הסימולטור Rfactor במוד פורמולה 3 + הגה טוב היה נותן אינדיקציה הרבה יותר טובה מכל היום מיונים שהיה ...

 

קראתי פעם כתבה בנושא : (לקחו נהג מירוצים אמיתי ואלוף בסימולטורים ונתנו להם לנהוג באותו מסלול והזמנים

שלהם היו קרובים מאוד ,מיותר לציין שרגלו של נהג הסימולטורים בחיים לא דרכה במסלול ...)

 

פעם השתתפתי בליגה של סימולטורים של פורמולה 1 שנחשבת הליגה הטובה בעולם,וחלק מהנהגים נהגים אמיתיים שהשתתפו

בפורמולה 3 וכאלה ...

 

סיקור על עונת המירוצים של הקבוצה בסוף העמוד

http://www.formula-simracing.net/news/39-wsadv/349-fsr-adv-2009-end-of-season-round-up

 

אם אני לא טועה , אני הישראלי היחיד שהשתתף בליגה הזאת

http://gpcos.formula-simracing.net/history.php?leagueid=4&seasonid=28&menu=season

 

מירוצים שהשתתפתי בהם : http://gpcos.formula-simracing.net/driver-career-results.php?id=2070

 

פרופיל הנהג שלי בFSR :

http://gpcos.formula-simracing.net/driver-profile.php?id=2070

 

כשה באתי ליום מיונים וראיתי את הסימולטור שלהם הייתי בהלם שזאת הרמה של היום מיונים הזה

בנוסף התישבתי בסימולטור שגז והברקס בפדלים לא עובד כשה סיבבתי את הראש אחורה למצוא מישהו

שיעזור לי אם התקלה ,ראיתי שהמדריכים יושבים מדברים להם ולא מסתכלים בכלל לכיוון הסימולטור,

לקח להם חצי דקה לראות שאני מבקש עזרה ואז המדריך נזכר להגיד לי שבסימולטור שאני התיישבתי הגז והברקס הוא בהגה

כשה ביקשתי להחליף (כי ליד כולם השתמשו בדוושות ) המדריכה צעקה אליי לצאת החוצה

 

רק לחשוב שבשביל היום הבדיחתי הזה עשיתי כושר במשך שבועות וקניתי אופניים ,אבל מה ביטלו לי את תחנת האופניים .

 

אם יש פה אנשים רציניים אפשר להתארגן לקבוצה ולטוס לחו'ל לעשות קורס (רשיון מירוצים ) על פורמולה רנו בצורה מסודרת .

ומי שרוצא לנהוג והרבה אפשר לעשות את זה בסין במסלול בZHUHAI בזיל הזול (במחיר של מקצה באירופה אתה נוהג 5 מקצים בסין ) אבל מה הכרטיס טיסה קצת יקר , אז זה שווה רק למי שרוצא הרבה זמן מסלול .

 

שתהיה שנה טובה ומוצלחת

ובהצלחה לעולים לשלב ב

×
×
  • תוכן חדש...