Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אודי Q5 או וולבו XC60 או BMW X3?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

היום אני נוסע על סופרב 1.8TSI שאני מאוד מרוצה ממנה. בחלוף שנתיים ימים אני מחליף את הרכב. חשבתי ללכת על רכב מנהלים חדש אבל לאחר נסיעה על Q5 של חבר התרשמתי לטובה מרכבי SUV הקטנים.

משום מה היה לי בראש שהם מתהפכים בקלות ולא מחזיקים טוב בפניות בגלל נק' שיווי המשקל הגבוה אבל כנראה שהעולם התקדם מאז.

 

בסגמנט של הSUV הקטנים נמצאים שלושת המועמדים הנ"ל. כאשר הBMW הכי יקרה ושוב עם פוזה של ארס. במיוחד אחרי שתי הצרפתים המטומטמים שרצחו מישהיא וברחו מהארץ לאחר ששילמו חוב לאבוטבול.:lol:

 

Q5: מראה צעיר, מכיר את המנוע טורבו לטובה ולרעה.

XC60: מחיר מצויין, בטיחותי מאוד, מכובד למראה.

 

חשוב:

1. ביצועי מנוע

2. נוחות נהיגה

3. תוספות

 

לא מעניין ביצועים בשטח.

מה דעתכם?

פורסם

בראש ובראשונה תסלח לי אבל אני חייב להביע סלידה מההערה שלך על הרוצחים בדם קל של לי זייתוני, יהי זכרה ברוך.

 

דבר שני,

יש הבדל משמעותי מאוד (מאוד) בין ה-X6 M שבו נהגו זוג הצרפתים לבין X3 קטנה... ולא זה מה שצריך להרתיע אותך מלקנות את הרכב הנ"ל...

 

לגבי האוודי, ציינת שאתה מכיר את מנוע הטורבו לטובה ולרעה, אשמח לשמוע לאיזה עניין אתה מתייחס ספיציפית כשאתה אומר לרעה.

 

ואחרון חביב,

מה התקציב, ידידי?

 

לשלושת הדגמים יש היצע דגמים שמתחיל במנועי טורבו דיזל וממשיך במנועים עתירי נפח חזקים (היצע המנועים הגדול ביותר בוולו לדעתי...) וברמות אבזור שונות לחלוטין...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אני רכשתי את האינפיניטי EX37 לאחר נסיעת מבחן על הQ5.

הQ5 רכב לא רע בכלל אבל כמה דברים הפריעו לי: פלסטיקים בפנים פשוטים יחסית לאינפיניטי, אחריות שנוייה במחלוקת וגיר DSG שקצת מרעיד את הרכב בהילוכים נמוכים.

את הוולוו הזמנתי נסיעת מבחן וביטלתי כי מהמבחני רכב של העיתונים אמרו שהיא רכה מדי ויש לי בעיה עם זה.

האינפיניטי חזק מאוד יושב קצת קשה יותר על הכביש אבל עדיין לא במידה של לא נוח, מאובזר מאוד, שירות מעולה, אחריות מעולה וגימור יפיפה בפנים, בקיצור אני מאוד מרוצה מהרכב.

 

בסיבובי לחיפוש רכב חדש שיחליף את האינפיניטי בזמן הרחוק (חצי שנה שנה) הייתי לפני חודש בקמור לראות את הX3- בקיצור ריפודי עור באיכות ירודה(נראה כמו פלסטיק), מנוע חלש מאוד יחסית לאינפיניטי, איבזור נמוך מאוד ואם רוצים להוסיף איבזור לרמה של האינפיניטי אז צריך לשלם עוד 100 אלף ש"ח ועדיין נשארים עם מנוע חלש יחסית ובנוסף שירות ברמה נמוכה יחסית לאינפיניטי (אפילו לא לוקחים את הרכב לטיפולים)

 

אני חושב שאתה צריך ללכת לסוכנות של וולוו ואינפיניטי תעשה נסיעת מבחן של שתיהן ותחליט בהצלחה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
מה עם הבייבי ריינג' רובר החדש האיווק?

אם אני לא טועה מחיר התחלתי הינו 368

 

360 מאובזר כמו קאיה פיקנטו

רק 440 הוא מאובזר ברמה סבירה

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
בראש ובראשונה תסלח לי אבל אני חייב להביע סלידה מההערה שלך על הרוצחים בדם קל של לי זייתוני, יהי זכרה ברוך.

 

דבר שני,

יש הבדל משמעותי מאוד (מאוד) בין ה-X6 M שבו נהגו זוג הצרפתים לבין X3 קטנה... ולא זה מה שצריך להרתיע אותך מלקנות את הרכב הנ"ל...

 

לגבי האוודי, ציינת שאתה מכיר את מנוע הטורבו לטובה ולרעה, אשמח לשמוע לאיזה עניין אתה מתייחס ספיציפית כשאתה אומר לרעה.

 

ואחרון חביב,

מה התקציב, ידידי?

 

לשלושת הדגמים יש היצע דגמים שמתחיל במנועי טורבו דיזל וממשיך במנועים עתירי נפח חזקים (היצע המנועים הגדול ביותר בוולו לדעתי...) וברמות אבזור שונות לחלוטין...

 

גיא

 

לא ברור לי מה בדיוק הסלידה מהערה שלי. שהם מטומטמים? שהם צרפתים? או השילוב של השתיים?

 

לרעה רק בגלל שלוקח חצי שניה עד שהטורבו נכנס לפעולה ולא כמו במנועים רגילים שהכח זמין מידית.

תקציב עד 400,000 ש"ח אבל לא חייבים לבזבז הכל :)

 

NIV: יש לי רק בעיה אחת אם האינפינטי. הצורה שלו מזכירה לי חרק גדול ופשוט מגעיל אותי. (כל אחד והטעם שלו)

 

קיבלתי את הערותיך על הX3. אני לא הרגשתי בעיה של פלסטיקים בQ5. לגבי התיבת הילוכים אני רגיל אליה, יש לי סופרב DSG 1.8 טורבו.

 

Dark_Viper: אני לא שש לרכוש רכב מחברה שפשטה רגל ועבר 3 ידים בשנתיים. מפחיד.

 

תודה למשיבים.

פורסם

נסעתי וגם נהגתי על האינפיניטי, הוולוו והאודי.

 

נתחיל בכך שכל הז'נר הזה לא לטעמי ולכן לא הייתי בוחר אף אחת מהרשימה, אם הייתי חייב לבחור אחת אז זו הייתה האינפיניטי.

 

מעבר להערות הצודקות שנכתבו כאן, לאודי מושבים צרים ונוקשים שבנסיעה ארוכה יאיימו על שלום חוליות הגב שלך, אני ירדתי מהרכב הזה עם כאב גב ואנחת רווחה על כך שהנסיעה בו הסתיימה.

אגב - מנוע הטורבו קטן על הרכב, אם לא תרגיש בכך מייד זה יגיע תוך חודשיים שלושה ואז תרגיש כמה חסכו עליך עם המנוע הזה.

×
×
  • תוכן חדש...