Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לנושאים הקודמים שהעליתי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=394592

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=393682

 

יש לי מחיר טוב לרכיבים הבאים:

 

רדיו דיסק קלריון 575

קומפוננט dotech ovation 6

מגברים:

מונו בלוק לייטנינג אודיו (500 rms ) +

2 ערוצים לייטנינג אודיו (2*150 rms)

 

במחיר ממש טוב. אני סגור עליהם ומחפש להשלים את החבילה עם סאב חזק ואיכותי.

 

ראיתי שהמליצו בפורום הרבה על es300, jl audio w3.

בתקציב של 1000 -1200 ש"ח פלוס מינוס יש אופציות יותר טובות? רוצה רק חדש.

 

יש סאבים איכותיים של 500 - 600 rms שנכנסים בתקציב?

תודה ושבוע טוב

פורסם

אני אישית מעדיף את הW3 על הES300 , אין לי מושג כמה חדש כזה עולה אבל אם הוא נכנס לך בתקציב לך עליו.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

לא יהיה נזק,אבל ברור שאם תיתן לסאב יותר ממה שהוא מסוגל לספוג את תהיה בבעייה, יהיה לו נזק,הוא ישרף לך.אתה תיצטרך להנמיך את הגיין במגבר לעוצמה שהסאב יכול לקבל.

פורסם

כל עוד הכיוונים יהיו נכונים, אין ממה לפחד בקשר לזה.

 

לגבי השורה האחרונה שלך בא שאלת אם יש סאבוופרים באיזור ה500 RMS שאלתי את עצמי לאיזה כיוון אתה רוצה ללכת?

לכיוון העוצמה או לכיוון האיכות? הסאבים שציינת נותים לכיוון הSQ, לדוגמא ההרץ, שהוא די מהיר ומדוייק אך עדיין נותן עוצמה. שמצד שני למשל סאבוופר P3 של רוקפורד הוא בעל 500RMS אבל ההבדל בינו להין ההרץ הם די גדולים, הוא פחות מדוייק ונמרח, אך יותר חזק ועושה יותר רעש.

פורסם

איפה אפשר לקנות את הסאבים של jl audio? חיפשתי ברדיו מילנו ואפילו הם לא מוכרים את הסאבים שלהם

 

כנ"ל לגבי ה es300

פורסם

כל עוד אתה מכוון את הגיין לרמה שאין קליפינג בסאב (מכאני).

 

אין שום גבול לכח המגבר שאתה משתמש בו!

 

מה שקורה בדרך כלל זה שכמה המגבר חזק יותר כך השליטה באלמנט טובה יותר.

 

גם מגבר חלש יכול להכניס את הסאב לקליפינג מכאני, תיבה גדולה מידי וההספק שהוא יכול לספוג יורד (חוץ מזה שהבאס יהיה מרוח)

 

תיבה קטנה מידי וההספק יורד גם כן כי הסאב יהיה תחת לחץ מכאני כי אין מספיק "אוויר" בפנים.

 

כל זה קשור לתיבה אטומה.

 

תיבות פורטד זה כבר תורה קצת יותר מסובכת ונכנסות שם כמה נוסחאות שונות לחישוב פורטים וגדלים.

 

שוב, העיקר זה כוון נכון.

 

יש פה תאוריה בפורום שתיבות אטומות הכי מדוייקות ומהירות, זה לא נכון.

 

מדוייק אולי כן (פחות מרוח) כי סה"כ בגלל האוויר הכלוא בפנים הממברנה "עוצרת" מהר יותר, אבל בדיוק בגלל אותם תנאים היא גם איטית יותר ונדרש כוח להזיז אותה, מה שהופך סאב לפחות מהיר.

 

תיבה פורטד בבניה חכמה ואלמנט מתאים תתן תוצאה טובה יותר מהרבה תיבות אטומות, למען ההגינות לי יש כרגע תיבה אטומה בגלל אילוצים כאלה ואחרים של מקום אבל אם היתה לי אפשרות היתי מנסה לבנות תיבה פורטד לXXLS שלי.

פורסם

תודה על התגובה למרות שהבנתי באמת רק חצי ממנה... מה לגבי הסאבים אין אלטרנטיבות אחרות?? סאב חזק איכותי בתקציב אני רוצה יותר מסאב שמוציא 300 rms נראה לי חלש מידי.

פורסם

אתה רוצה סאב יותר חזק ואיכותי זה יעלה לך קצת יותר

הייתי הולך על מורל אולטימו SC עם סליל של 2 אום =באזור 1500 שח ללא תיבה.

אגב אני מניח שאתה מדבר על המונובלוק Lightning Audio S4.500.1

זה מגבר שמספק 1X300 ב-4 אום

ו-1X500 ב-2 אום ,כך שאם תרצה לקבל את מירב ההספק תצתרך לעבוד

בהתנגדות סופית של 2 אום.

פורסם

אני מנסה לדמיין את היום שבו אני אכתוב בכותרת של שרשיר שלי שהמערכת מושלמת... :|

 

אני חייב להודות שמשהו בכותרת הזו מעורר אצלי קנאה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סאב לא נותן וואטים, הוא מקבל וואטים.

אחת השאלות היא מה הוא עושה איתם :)

 

וואטים זה לא הכל בחיים, סאב בעל יכולת ספיגה גבוהה לא בהכרח יישמע חזק- ע"ע אולטימו.

ה- ES300 הוא די נציל אז הוא יישמע חזק יחסית לסאבים אחרים של 300RMS.

אתה רוצה סאב איכותי עם יכולת ספיגה קרובה ל- 500RMS ? דיינאודיו 1200. רק שאתה תצטרך למכור את כל המערכת בשביל לרכוש אחד כזה.

אתה צריך לשמוע כמה סאבים ולהחליט מזה עוצמתי בשבילך ומזה מדויק בשבילך ועל איזה מהם אתה מוכן להתפשר בתמורה לשני או בתמורה למחיר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...