Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אודיו קינג אני לא שואל סתם, על מה שאני שואל אני מקבל מחיר מיוחד כמו האינפיניטי והסרווין ווגה.

רציתי לדעת איך הם לעומת הes300/w3 כי הם יותר עוצמתיים.

פורסם

בשעה טובה הזמנתי את הרכיבים למערכת שלי במאזדה: סאב סרווין ווגה vmax12. קומפוננט קדמי morel dotech ovation 6. רדיו דיסק קלריון 575usb. ו2 מגברים של לייטנינג אודיו; מונו בלוק 1*500 rms + מגבר 2 ערוצים 2*150 rms. והכל במחיר מעולה שאני לא יכול לפרסם. אני אחזור מהצבא בע״ה יום שני ואקח את הדברים. צפו לתמונות בקרוב :)

פורסם

קראתי ביקורות עליו בפורום שהיו טובות. מספק 500 rms שזה מה שרציתי, לא 300 כמו שיש לes300 וחוץ מזה סרווין ווגה חברה טובה ומצליחה בעולם אז למה לא בעצם?

פורסם
אני בור בקטע הזה של ההגברה והאומים, אז מה זה אומר בדיוק? יש מצב שהסאב לא יתאים למגבר??

 

 

הסאב מגיע בשתי גירסאות

122- שני סלילים של 2 אום -חיבור סופי של 4 אום

124-שני סלילים של 4 אום חיבור סופי של 2 אום

 

המגבר שלך מספק :

300X1 ב-4 אום

500X1 ב-2 אום

 

אם אתה רוצה שהמגבר שלך יספק 500RMS אתה צריך את הגירסא

עם שני הסלילים של 4 אום-כך שבחיבור מקבילי שלהם תקבל מעגל סופי של 2 אום.

×
×
  • תוכן חדש...