Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני היום מחליף טרמוסטט בפיג'ו 205 מ89 מעלות ל82 ועל הדרך אמרתי אני יחליף גם את הפלאנג'.

 

עכשיו לפי התמונה פה זה נראה כאילו על הפלאנג' יושב היוניט של השעון חום שהתקנתי.(התמונה לא שלי אלה של פיג'ו 205 אחרת )attachment.php?attachmentid=98559&d=1193126212

 

האם אני צודק ועל הפלאנג' יושב היוניט של השעון חום?

ואיזה גודל של מברג וסוג אני צריך?

 

תוכלו להסביר לי כדי שאני לא יעשה טעויות.

פורסם

כן

היוניט חום יושב על הפלנג'. תפרק בזהירות את היוניט, ותרכיב חזרה בפלנג' החדש.

 

שאלה: האם החלפת את היוניט המקורי של הרכב ביוניט של שעון חום שאתה הרכבת ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

כן היוניט המקורי הוחלף ליוניט שקיבלתי ביחד עם השעון חום(חשמלאי התקין לא אני).

 

אז רגע היוניט מתפרק בהברגה? או תפוס על הפלאנג' בצורה כזו או אחרת איך זה אמור לצאת?

פורסם

מתפרק בהברגה. לאט ובזהירות.

לאחר שאתה מבריג אותו על הפלנג' החדש, בדוק שאין נזילות בין היוניט לפלנג'.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
מתפרק בהברגה. לאט ובזהירות.

לאחר שאתה מבריג אותו על הפלנג' החדש, בדוק שאין נזילות בין היוניט לפלנג'.

 

יש עדיפות למתי אני מפרק את היוניט?

אחרי שאני מוציא את הפלאנג' או לפני שהוא עוד מחובר למנוע?

כמו כן להרכיב את היוניט לפלאנג' החדש לפני או אחרי שאני מחבר אותו?

חשוב לי לעשות את זה נכון.

פורסם

עניין של נוחות

יהיה לך קל יותר לפרק את היוניט, כשהפלנג' מחובר.

יהיה לך קל יותר להרכיב את היוניט, כשהפנלג' מחובר.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

×
×
  • תוכן חדש...