Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא עקב אחרי השרשור של החיפוש עבודה שעברתי אז אני מחפש עבודה (גם עברתי בלשכה) כדי להחזיק רכב.

 

אני כבר מת לקנות רכב אני מרגיש משהו בוער בי שלא נותן לי לחשוב על שום דבר אחר חוץ מנהיגה אני מת כבר לנהוג ואין לי על מה ואתם לא יודעים כמה אני מנג'ס להורים שלי כדי שאני אוכל לקנות רכב ואני עדיין ממשיך לקבל לא כתשובה , ואם תהיה לי עבודה אז זו דרך להראות שאני אחראי וגם דרך לממן את הרכב.

 

אני צריך תשובה אבל בראסמי בלי יותר מדיי מסביב... כמה יעלה לי להחזיק פיאט אונו בממוצע לחודש? אני אוכל להחזיק את הפיאט ללא עבודה? כאילו עם דמי כיס של בערך 150 ש"ח שבוע ועם כסף שחסכתי מבעוד מועד.

 

אם אני לא יקנה רכב אז זאת אומרת שאני לא אנהג כלל והמחשבה הזאת משגעת אותי כי אחרי חודש ללא נהיגה אני לא יודע איך אני אוכל להמשיך מבלי ללחוץ על הגז ולנהוג שוב ברכב לפחות לזמן מוקצב.

 

אבל השאלה העיקרית כאן בעיקר לבעלי אונו בעבר ובהווה היא כמה יעלה לי להחזיק פיאט לחודש.

 

אני חייב את התשובה , תודה.

 

 

אני כבר מתחיל לחשוב שעדיף ולא הייתי מוציא רשיון לפחות כך הייתי ממשיך לנהוג

(אתם מוזמנים לחוות את דעתכם מי צודק אני או ההורים? והמכתב נכתב בעת סערת רגשות אני מניח אני מקווה שהוא ברור).

 

יוסי.

*(העתקתי את השאלה המקורית שלי מYNET לקבלת מקסימום תגובות תודה).

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אחי , הכל תלוי באופי הנהיגה שלך.... בזמן הנהיגה שלך , אתה יכול ליסוע פעם ביום .... מפה לשם נסיעה רגועה , ותאמין לי שהאונו לא תיקרע לך את הכיס.....

אבל אם תנהג חזק על האוטו , ואגרסיבי והרבה ביום... סביר להניח שההוצאות יהיו יותר כבדות....

כל חודש יש לך גם את הביטוח שאין לי מושג כמה הגובה שלו לפיאט אונו... וגם טסט פעם בשנה.... תלוי באוטו שתיקנה עם יש לו או אין לו טסט...

בקיצר מקוה שתנהג בקרוב על אונו שתספק אותך וסע בזהירות...

תומר.

יוצא לריס?

פורסם

אני חושב שאני אתלהב בחודש חודשיים הראשונים ואני אסע הרבה עם האוטו בעיקר עם משפחה (שהם ישלמו על הדלק :wink: ) וחברים שלא נעים לקחת מהם כסף (אירוני אה?) ואז פשוט הרכב ישמש אותי ליציאות ולסיבובים קצרים כי אז הכיס ידבר וימנע ממני לנסוע כל שניה באוטו תוך המחשבה של פרידה מהכסף בתחנת הדלק ובמוסכים....

 

עברתי את כל הקשיים כמו רשיון ואני מרכך את ההורים שלי , הבעיה הרצינית היחידה כרגע

היא איך אני אחזיק את הרכב כשהוא יהיה אצלי....

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

עלויות אחזקה - כנס וחפש, אולי תמצא פה את מבוקשך, גם אם לא, לפחות תקבל מושג על העלויות של אחזקת רכב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני מוכן לתת הערכה בסיסית מאוד. הרכב מאוד ישן, אני מבין, אז הוא יבוטח בחובה וצד ג' בלבד. זה כ-2500 ש"ח, נניח. בגלל שזה רכב ישן תוסיף עלויות תיקונים של כ-300 ש"ח בחודש (ממוצע, הרי יכול להיות חודש ללא עלויות וחודש שבו ילך לך מנוע). תוסיף טסט של כ-1000 ש"ח וכמובן דלק - תלוי בנסועה שלך (נניח 200-500 בחודש)

 

יוצא שעלויות האחזקה יהיו בין 800 ל-1200 ש"ח בחודש, נניח. בכל מקרה אל תצפה לפחות מ-800 בחודש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני מוכן לתת הערכה בסיסית מאוד. הרכב מאוד ישן, אני מבין, אז הוא יבוטח בחובה וצד ג' בלבד. זה כ-2500 ש"ח, נניח. בגלל שזה רכב ישן תוסיף עלויות תיקונים של כ-300 ש"ח בחודש (ממוצע, הרי יכול להיות חודש ללא עלויות וחודש שבו ילך לך מנוע). תוסיף טסט של כ-1000 ש"ח וכמובן דלק - תלוי בנסועה שלך (נניח 200-500 בחודש)

 

יוצא שעלויות האחזקה יהיו בין 800 ל-1200 ש"ח בחודש, נניח. בכל מקרה אל תצפה לפחות מ-800 בחודש.

 

רוני

 

לפי דעתי אתה טועה אחי.

 

טוב קודם כל יש ברשותי אונו 94 מנוע 1400.

תראה קודם כל האוטו הזה לא אוכל בכלל דלק אם אתה נוסע רגוע.

לפי דעתי 200 שקל בחודש על דלק זה המקסימום גם אם תיסע יחסית הרבה.

תחשוב שהמיכל הוא 130-150 שקל.

תלוי בכמה ובאיך תיסע.אם אתה לא עושה נסיעות ארוכות ונוסע רגוע אתה יכול למלא את המיכל פעם בחודש.

 

עכשיו מבחינה מכנית הרכב הוא לא שנת 2004, כלומר יכול להיות שבשבועיים תשים על האוטו 1000 שקל ובחודשיים תשים רק על דלק.

למשל אני החלפתי שבוע שעבר 2 תושבות(גיר ומנוע) וזה עלה לי 760 שקל!

5 ימים לפני זה החלפתי את הדוד של האגזוז, ופני חודש את כל המערכת בחלון ואת הנעילה מרכזית שהתחילה להשתגע לי.

אני מציע שלפני שאתה קונה תשים לב ממי אתה קונה..

כלומר לא מאיזה צעיר שחרש על האוטו כי אז הסיכויים שיהיו יותר הוצאות עולים.

תשים לב כמה קילומטרא'ז יש לאוטו,לדוגמא שלי 10 שנים על הכביש והוא עשה 110 אלף.

תבקש מבעל הרכב קבלות למינהם(אם יש..) על מנת לראות אם הוא החליף דברים באוטו.

 

בקשר לביטוח תברר אצל כמה שיותר סוכני ביטוח על מנת למצוא את המחיר האידיאלי(הנמוך..)

 

סך הכל אני אוהב מאד את האוטו הזה הוא זול,הוא חסכוני מבחינת דלק,והוא בעל מראה צעיר.

פורסם

http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums&item=425017#425094

 

בתגובות 7 ו-8 תמצא את ההתייחסות שלי לעלות אחזקת הרכב.

כמובן שלצורך השאלה שלך, אתה מחשב את הקילומטרז' הנמוך שאתה תעשה יחסית אלי, לא תעשה מקיף אם מדובר ברכב זול וישן, לא תכניס את עלות הכסף וכו', ובנוסף זה רנו ולא פיאט, אז רמת האמינות "קצת" שונה.

פורסם
לפי דעתי אתה טועה אחי.

 

טוב קודם כל יש ברשותי אונו 94 מנוע 1400.

תראה קודם כל האוטו הזה לא אוכל בכלל דלק אם אתה נוסע רגוע.

לפי דעתי 200 שקל בחודש על דלק זה המקסימום גם אם תיסע יחסית הרבה.

תחשוב שהמיכל הוא 130-150 שקל.

תלוי בכמה ובאיך תיסע.אם אתה לא עושה נסיעות ארוכות ונוסע רגוע אתה יכול למלא את המיכל פעם בחודש.

 

 

לא הבנתי במה אני טועה. אני יודע שהרכב חסכוני, ולכן אמרתי שבהנחה והנסועה שלו סטנדרטית למדי (10000-20000 בשנה), סכומים של 200-500 ש"ח בחודש הם הגיוניים. נניח והוא נוסע 1000 ק"מ בחודש (30+ ק"מ ביום) וצורך 1:14 ק"מ לליטר בממוצע, דלק יעלה לו כ-350 ש"ח לחודש במחירים של היום.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

איך הגעתם ל200 שקל בחודש דלק??? מה אתה נוסע על קטנוע 50 סמק?

פחות מ700-600 אין מה לדבר

אלא אים כן האוטו יעמוד ואתה נוסע רק פעם בשבוע

זה באמת יהיה 200

פורסם

ניר1, הגזמת טיפה...

אני נוסע כ22 ק"מ ביום רק לעבודה וחזרה...

תוסיף עוד נסיעות בשבת וכו'...

אני עושה משהו כמו 800-900 ק"מ בחודש בערך, ומוציא בסביבות ה 600 ש"ח בחודש...

הרכב שלי עושה 1:9 בערך... (הנתונים מוערכים ולא מדוייקים לחלוטין)

 

אתה לא יכול לקבוע שהוא יעשה לפחות 600-700 ש"ח דלק בחודש אם אתה לא יודע כמה בדיוק הוא יסע בחודש...

 

למשל, אם הייתה לי עכשיו פיאט אונו, הייתי עושה 330 ש"ח לחודש על דלק, וזה במחיר דלק מלא (לא במילוי עצמי עם הנחה של 15 אג').

 

עכשיו כשאני חושב על זה... נראה לי אני יעבור לאונו... או שלא... :evil:

פורסם
אני מוכן לתת הערכה בסיסית מאוד. הרכב מאוד ישן, אני מבין, אז הוא יבוטח בחובה וצד ג' בלבד. זה כ-2500 ש"ח, נניח. בגלל שזה רכב ישן תוסיף עלויות תיקונים של כ-300 ש"ח בחודש (ממוצע, הרי יכול להיות חודש ללא עלויות וחודש שבו ילך לך מנוע). תוסיף טסט של כ-1000 ש"ח וכמובן דלק - תלוי בנסועה שלך (נניח 200-500 בחודש)

 

יוצא שעלויות האחזקה יהיו בין 800 ל-1200 ש"ח בחודש, נניח. בכל מקרה אל תצפה לפחות מ-800 בחודש.

 

רוני

 

לפי דעתי אתה טועה אחי.

 

טוב קודם כל יש ברשותי אונו 94 מנוע 1400.

תראה קודם כל האוטו הזה לא אוכל בכלל דלק אם אתה נוסע רגוע.

לפי דעתי 200 שקל בחודש על דלק זה המקסימום גם אם תיסע יחסית הרבה.

תחשוב שהמיכל הוא 130-150 שקל.

תלוי בכמה ובאיך תיסע.אם אתה לא עושה נסיעות ארוכות ונוסע רגוע אתה יכול למלא את המיכל פעם בחודש.

 

עכשיו מבחינה מכנית הרכב הוא לא שנת 2004, כלומר יכול להיות שבשבועיים תשים על האוטו 1000 שקל ובחודשיים תשים רק על דלק.

למשל אני החלפתי שבוע שעבר 2 תושבות(גיר ומנוע) וזה עלה לי 760 שקל!

5 ימים לפני זה החלפתי את הדוד של האגזוז, ופני חודש את כל המערכת בחלון ואת הנעילה מרכזית שהתחילה להשתגע לי.

אני מציע שלפני שאתה קונה תשים לב ממי אתה קונה..

כלומר לא מאיזה צעיר שחרש על האוטו כי אז הסיכויים שיהיו יותר הוצאות עולים.

תשים לב כמה קילומטרא'ז יש לאוטו,לדוגמא שלי 10 שנים על הכביש והוא עשה 110 אלף.

תבקש מבעל הרכב קבלות למינהם(אם יש..) על מנת לראות אם הוא החליף דברים באוטו.

 

בקשר לביטוח תברר אצל כמה שיותר סוכני ביטוח על מנת למצוא את המחיר האידיאלי(הנמוך..)

 

סך הכל אני אוהב מאד את האוטו הזה הוא זול,הוא חסכוני מבחינת דלק,והוא בעל מראה צעי

 

 

פשוט אני צריך לחפש טוב טוב ולמצוא אונו שמורה ללא הרבה קילומטרז' (שנים 92 עד 96)

 

ומבן אדם שלא חרש על האוטו ולבקש ממנו קבלות (בשביל מה יש הורים ? אבא שלי מבין בדברים האלה יותר ממני אני בטוח...הוא יטפל בחלק הזה).

 

 

עכשיו התשובה לדלק היא הפשוטה ביותר:

 

יש כסף ממלאים ונוסעים אם אין כסף אז מה לעשות לא נוסעים (שמקרה כזה לא יקרה בסופ"ש).

 

הדבר שהכי אני מפחד ממנו הוא טיפולים יקרים לרכב עם פעם פעמיים תקלות בחודש אני יכול להסתדר בעלות של 700 שקל מקסימום כולל (אני מקווה) במיוחד אם תהיה לי עבודה אז בכלל חבל על הזמן ב"כיף".... :roll:

 

בגלל זה אני מתלבט בין סוברו דיאל לפיאט אונו.....בגלל העלויות אחזקה הזולות יחסית לאחרות...

 

הדיאל- ישנה (החיסרון היחיד) והעלויות אחזקה,כך שמעתי, שואפות לאפס פשוט דלק ולנסוע.

 

האונו - היא חדשה יותר ובעלת מראה צעיר ואין בעיה עם חלקי החילוף יש בשפע ואחזקה גם לא בשמיים יחסית לאחרות.

 

אז הכל עוד פתוח אבל בעצם סגור.....אני במצב של לפני קניה אם יש אישור מההורים לקנות רכב ויש עבודה.....

 

ואם אני אקנה רכב אז זה יהיה או דיאל או אונו בלבד.....

 

וכמו שאמר חכם חלפון " עם שני חתנים כאלה מוצלחים הבחירה וואלה קשה מאוד".

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...