Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ושמח להצטרף לפורום המכובד.

 

כמו שציינתי - רכשתי רכב לאחרונה מיד שניה (למי ששואל - צחי גרציאני מרחובות , אחלה שירות ואחלה שקיפות - מומלץ בחום).

 

להלן הדברים אותם אני רוצה לסדר ברכב :

1) הגה כח שרועד טיפה בחלק הראשון של הסיבוב , נאמר לי שזו כנראה בעיה שדורשת החלפת משאבה או חוסר בשמן. מאחר וישנו חוסר קל בשמן (מדיד מציג מינימום)- אשמח להמלצה על סוג השמן המתאים. במידה וזו משאבה -אשמח להמלצה על מוסך אמין ולא יקרן באיזור תל אביב רמת גן.

2) הפאנל תצוגה של המזגן / רדיו - דהוי לחלוטין ומאפשר קריאה ברורה חלקית רק בלילה, היכן ניתן למצא חלק כזה ובזול ? אין לי כוונה לתת ליבואן לפתוח לי את הארנק והשושנה .

3) מהו מרווח הטיפולים לרכב ? הרכב עשה 121K ק"מ והטיפול האחרון נעשה ב 107K

3) כל טיפ אחר הקשור לרכב יתקבל בברכה Emo13.gif

 

תודה מראש

פורסם

דברים כאלה לא אמורים לבדוק לפני הקנייה ?

אתה מוכן לשים צג מפירוקיה ? ואם אחרי שתקנה מפירוק בחצי מחיר (אלה המחירים שם) + מע"מ ואז תגיע למוסך ותשלם על הרכבה תגלה שגם הצג המשומש דהוי בחלקו מה תעשה ?

 

לשאלתך, "המאגר" בראשל"צ זו פירוקיה גדולה, לדעתי תמצא שם. יש גם "ויצמן חלקים" באזור.

מרווח טיפולים לרכב הזה, שנתיים או 30K ק"מ. טיימינג אם אני לא טועה כל 120K ק"מ.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

לא ברור לי מה אני אמור לבדוק לפני קניה ? איזה מוסך יטפל לי ברכב ?

הבעיות שתיארתי כאן עלו בבדיקה והוסבר לי שהרעידות יכולות להיות חוסר בשמן או החלפת משאבה, גם נושא הצג היה ידוע , וכל הדברים האלו נלקחו בחשבון בקניה.

 

רציתי לדעת האם מישהו מכיר את התופעה ויכול להמליץ על מוסך טוב ואמין באיזור ת"א ר"ג שאוכל לפנות אליו ושלא ינקנק אותי :)

 

תודה על התשובה

פורסם

ראשית תנחומי על הקניה.:-)

נושא הרעד בהגה הוא מחלה שלא ניתנת לפתרון!אם היא לא חזקה תלמד לחיות איתה.

שנית צג ישן לא מומלץ לא יחזיק מעמד.

אם אתה לא רוצה לפתוח את הארנק אז זה לא רכב בשבילך.

הרכב עדין ודורש תחזוקה יקרה!!

אם אני זוכר נכון מרוח טיפולים אחת לשנה או 20K אבל רצוי לבדוק מול היבואן.

פורסם

תודה על התגובה והתנחומים :) אבל אני לא מאמין שיש דבר כזה ,מחלה, שלא ניתן לטפל בה.

זו מכונה וכמו כל מכונה ניתן לתקן בה הכל, זה רק עניין של למי אתה הולך כדי לתקן אותה.

שים לב לקישור הזה, מוסך מרכזי שאומר ללקוח שהמזגן של הרכב לא עומד בעומס החום הישראלי , זה נשמע לך הגיוני ?

 

בינתיים אני נהנה מכל נסיעה ברכב

פורסם
לא ברור לי מה אני אמור לבדוק לפני קניה ? איזה מוסך יטפל לי ברכב ?

 

רציתי לדעת האם מישהו מכיר את התופעה ויכול להמליץ על מוסך טוב ואמין באיזור ת"א ר"ג שאוכל לפנות אליו ושלא ינקנק אותי :)

 

תודה על התשובה

 

מה שהתכוונתי הוא לבדוק כמה יעלו התיקונים והחלקים , כמו שכתבת, שלא ינקנקו אותך, את עלות התיקונים אתה מקזז מהמחיר שהוסכם מראש.

 

לשאלתך, בת"א יש את מוסך גבע, "מוסך הבית" של פורום PSI, ראיתי שם טונות של המלצות עליו, אפילו הקדישו לו שרשור המלצות משלו בעמוד הראשי אם אני זוכר טוב.

מוסך טוב אבל יקר, שאני הייתי מטפל בו ויש לי נסיון טוב איתו (0 פעמים חזר אליו רכב אחרי תיקון) נמצא ברחוב קיבוץ גלויות בת"א צמוד למועדון הבארבי, נקרא "מוסכים מאחודים".

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

המלצה נוספת על מוסך שמכיר צרפתיות היא על "שאפט" בדרך בגין בת"א. הם אמינים ויודעים מה הם עושים.

 

תתחדש על הרכב ותהנה ממנו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

חברים,

 

תודה רבה על ההמלצות.

מחר בבוקר אני מתקשר למוסך גבע - אחרי כאלו המלצות, אין לי ברירה ולהתקשר אליו.

 

מבטיח לעדכן

שבוע נפלא לכולם

פורסם

ביקרתי הבוקר במוסך גבע ברחוב תושיה, שם קיבלו את פני יוסי ורונן.

ביקשתי שיחליפו שמן , נוזל קירור , יבדקו שמן הידראולי להגה, את הרעידות בהגה ובכלל שיחוו דיעה ויישרו קו.

 

הוחלף שמן מנוע 10W40 (המלצת יצרן) , הוחלף פילטר שמן + פילטר אוויר.

נוזל קירור החליף את המים הרגילים שהיו. תוך כדי הטיפול התגלה שהפלאגים צריכים החלפה ונעשתה בדיקת מחשב כללית לדיאגנוסטיקת תקלות .

לשמחתי הסריקה יצאה מצויין ואין תקלות ברכב.

 

מידע שכדאי שיהיה למי שמחפש בעתיד:

המלצת היצרן להחליף שמן כל 30000 ק"מ, המלצת יוסי להחליף כל 15000 ק"מ או אחת לשנה ברכבים שעברו 100000 ק"מ.

החלפת רצועת טיימינג בפיג'ו 407 שנת 2007 צריכה להתבצע אחת ל 150000 ק"מ או 5 שנים ממועד רכישת הרכב.

לגבי הרעידות בהגה :

הבנתי מיוסי ורונן שהבעיה הינה מחלה נפוצה ברכב זה.

למראה פני המתפלאות ולשאלותי כיצד ייתכן כזה דבר - נאמר לי שזו בעיה ידועה שהיצרן והיבואן לא יודעים להתמודד עימה.

הבנתי שלקוחות שהתלוננו על הבעיה -לא ממש קיבלו פתרון ונסיונות להחליף משאבה או צנרת לא ממש עזרו.

אני עדיין מתפלא שדבר כזה יכול לקרות.

 

חייב לציין שהיחס היה חם ולבבי, יוסי ורונן מעדכנים אותך בכל שלב במה הם הולכים לעשות ומתייעצים

תוך כדי ואין להם בעיה שתסתובבו להם בין הרגליים ותשאלו שאלות.

ממליץ בחום :)

פורסם

שלום,

 

עוד המלצה על מוסך מצויין בת"א שמתמחה במכוניות פיג'ו סיטרואן- מוסך "אם הדרך" ברח' הרכב 12 (ליד המסגר):

בבעלותי פיג'ו 405 (שנת 94'), בה אני מטפל זה חצי שנה במוסך אם הדרך שבת"א. מוסך זה הוא היחידי שהצליח לפתור בפרק זמן קצר ביותר מספר תקלות ברכב, ששני מוסכים מורשים של פיג'ו סיטרואן לא הצליחו לפתור, ומאז הרכב נוסע כמו רכב צעיר יותר בלפחות 10 שנים.

אבי נוהג בפולקסווגן פאסאט שנת 2003 (עם מנוע 2.4 V5 מצוין) שמורה ביותר, ונהג עד לא מזמן לטפל בה אך ורק במוסכים מורשים של פולקסווגן. בעקבות הצלחת מוסך "אם הדרך" בטיפול בפיג'ו, החלטנו להביא לשם גם את הפאסאט לטיפול שנתי.

צוות המוסך האדיב טיפל ברכב במקצועיות ובמסירות יוצאי דופן, ומאז הרכב נוסע הרבה יותר טוב מאי פעם.

מדובר בטיפול לא פשוט, ודי ברור שמדובר במכונאים מומחים ומקצוענים של ממש שפשוט אוהבים מכוניות ולכן גם נהנים מעבודתם.

ראוי להדגיש גם שרמת המחירים הכללית סבירה ביותר.

לסיכום: מומלץ ביותר!

 

טל' במוסך: 03-5373534.

 

סופ"ש נעים,

רון.

פורסם

פעם ראשונה אני שומע על תקלה שלא יודעים מה לעשות,הרי ברכב חדש לא היה,אלא עם הזמן,כלומר משהו כן משתבש.:?:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה בדיוק מה שאני אמרתי - אין מצב שאנשים קנו רכב חדש מהחברה, גילו שיש בעיה עם ההגה ולא קיבלו מענה לבעיה.

אם אני הייתי קונה רכב חדש ונתקל בבעיה כזו - הייתי מחזיר את הרכב ועושה רעש עד השמיים.

 

סתם מתוך סקרנות - אני אתקשר למוסך המרכזי ואנסה לברר קצת יותר פרטים

 

סופ"ש נעים

פורסם
פעם ראשונה אני שומע על תקלה שלא יודעים מה לעשות,הרי ברכב חדש לא היה,אלא עם הזמן,כלומר משהו כן משתבש.:?:

שלום לכולם

קודם כל תתחדש, מעטות המכוניות על הכביש שהן יפות כמוה. תחושת הנוחות ואחיזת הכביש שלה מצוינית. לא שאין לה חסרונות, מערכת בקרת האקלים שלה לא משהו, ויש להחליף תושבות לעיתים קרובות.

גם לי לא ברור על איזה תקלה בהגה מדובר. אני בעצמי נוסע ב407 משנת 2005 , אני נהנה ממנו מאד ואין לי שום רעידות בהגה.

גם אצלי היה צורך להחליף את הצג הדיגיטלי, אל תתעסק עם משומש , יש צורך אחרי ההרכבה לספר ליתר מחשבי הרכב על

ההחלפה ואני לא בטוח שאפשר בכלל לעשות את זה עם צג משומש.

אני סקרן לדעת איזה בעיה יש בהגה שלך, אשמח לתת לך חוות דעת ללא התחיבות מצדך.

בברכת הנותן מקבל

פורסם

תודה רבה על התשובה אמנון,

עכשיו כשיש לי את הבובה הזו כבר קרוב לחודש, אני מוצא את עצמי אשכרה מחכה לנסיעה הבאה עליה.

מזמן לא נהניתי לנהוג ברכב יפה ומפנק כמו הרכב הזה ובמבט לאחור ככ שמח שבחרתי בו ולא בפוקוס.

אצלי אגב, בקרת האקלים עובדת מעולה, נכנס לאוטו , שם AUTO ושלום על ישראל. המזגן ד"א, מקפיא מיד - תענוג.

לגבי הצג - יש לך מושג כמה יעלה להחליף ? הבנתי שהמחירים של חלק כזה בחברה מגיעים לאלפי שקלים.

 

לגבי התקלה בהגה:

יצא לי לנהוג ב 407 שנת 2006 שרציתי להכניס לבדיקה והיתה לה בדיוק את אותה הבעיה אבל יותר חמורה.

אצלי בחלק הראשון של הסיבוב (ימינה או שמאלה ) ובעיקר במהירות אפס, ישנו רעד קל מההגה. הדבר לא מורגש כשנוסעים מעל 20 קמ"ש בפניות איטיות (נניח חניונים). במהירויות גבוהות לא תרגיש זאת בכלל מאחר וההגה לא מגיע לזוית זו .

 

מודה שגם לי מאוד קשה לקבל דבר כזה 'מחלה של רכב' (ראה הערותי למעלה) אבל במוסך אמרו לי - אי אפשר לפתור וחבל על הזמן.

נראה לי שאם מוסך אומר ללקוח שבא לבדוק ואולי לתקן ולהוציא כסף על תיקון תקלה, שאי אפשר לתקן - כנראה שיש דברים בגו.

ד"א, התקשרתי היום למרכזי בבני ברק ושאלתי האם מודעים לבעיה הזו - זו היתה תשובתם : "איזו בעיה ? לא מכירים מחלה שכזו , תבוא ונסתכל ואז נדע".

סחתיין על ההצעה לתת חוות דעת על הבעיה ללא התחייבות מצידי - זה ממש לא טריוויאלי וכל הכבוד !!

אשתדל להגיע אליך בתחילת השבוע

 

שבת שלום

יניב

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

חברה בוא נעשה סדר בדברים.

לגבי רעידות שמורגשות ברכב כשמסובבים הגה- זהם רעידות אשר מורגשות היטב כשרכב עומד! ולמה? מאחר וסל"ד הרכב מתחת ל 900 סל"ד ונוצר עומס על כל הרכב מאחר וההגה הינו הידראולי. התופעה וזוהי רק תופעה היא לא בעיה !

ניתן לפתרה קלות ע"י הוספת שמן הידראולי (LDS כתום) מעט אך זה לא הפתרון הסופי , מאחר והמשאבה הידרואלית הינה משאבה שצורכת המון זרם ובמנוע "מתאמץ" בטורים נמוכים ואנו מרגישית שרכב רועד , ברכבים ישנים אם לא היה מחשב, תופעה קרתה לפני כיבוי המנוע (אם אתם זוכרים) .

במצב נסיעה המצב שונה מאחר ומנוע עובד והטורים גבוהים מ 1000 סל"ד בדרך כלל, ואנו לא מרגישים את הרעידות שנובעות מגילגול ההגה.

זה הכל.

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

×
×
  • תוכן חדש...