Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, אתמול בערב מתי שחזרתי הביתה הגיעו שני שוטרים בלנד קרוזר שחנו בחנייה שלי אז אני ביקשתי שיזיזו את הרכב שלהם והם אמרו שאם שוטרים והם יכולים לעשות כל מה שהם רוצים. אז מה אני צריך לעשות כדי שהם לא יחנו שוב בחניה שלי בבזמן שאני לא נמצא בבית?

Volkswagen POLO 6R

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכל תלוי באיך ביקשת ומה הם אמרו לך. אני לא בטוח שאמרו לך "אנחנו שוטרים ונעשה מה שאנחנו רוצים" וגם אם כן זה היה בתגובה ל"תעיפו מהר את האוטו שלכם מהחניה הפרטית שלי", בעוד הרכב שם לצורך מילוי תפקידם.

 

בכל מקרה, כן מותר להם להחנות בחניה שלך לצורך מילוי תפקידם, תתמודד אני בטוח שהם לא נשארו עד הבוקר.

פורסם

במידה והשוטרים הללו לא היו בפעילות מבצעית בזמן ביצוע החנייה (צ'קלקה דולקת/סירנה)-אני ממליץ לך לקחת מצלמת וידאו (או מצלמה קומפקטית שמצלמת סרטונים באיכות טובה), לצלם את החנייה של רכב המשטרה, לדרוש מהשוטרים תעודות מזהות תוך כדי הקלטת השיחה כולה (הקפד לשאול אותם האם הם בפעילות מבצעית ולהקליט את תשובתם!) ולאחר מכן תלונה למח"ש. אני הייתי מכניס את האלמנט יותר חזק וגם תובע את השוטרים הללו בתביעה אזרחית על טרטור האזרח הקטן, עוגמת נפש, ניצול סמכות לרעה וחנייה ללא היתר בשטח פרטי בזמן חוסר פעילות מבצעית (במידה והחנייה רשומה בטאבו!).

 

שוב-כל זה אך ורק אם הניידת לא היתה בפעילות מבצעית.

מנהלים-במידה והטענה תתברר כנכונה, זהו כבר הדיון השני תוך יומיים על שוטרים שמנצלים לרעה את סמכותם.

האם יש אפשרות לפתוח שרשור דביק שבו יצורפו הוכחות מצולמות/מוסרטות של שוטרים שמנצלים לרעה את תפקידם? :headscratch:

פורסם

מצטער לקלקל לך את העניין Z4 אבל לא, שוטרים לא יכולים להחנות היכן שהם רוצים!

חניה אשר רשומה בטאבו היא חניה פרטית ורכוש פרטי, כמו ששוטר לא יכול סתם להיכנס אליך הביתה ללא צו של בית משפט, ככה גם לא יכול שוטר סתם להחנות את רכבו בחניה פרטית של אדם ללא הצדקה מוחשית , קרי מעקב, קרי פעילות משטרית חוקית !.

שימוש בסמכות שוטר שלא לצורך לשם חנית רכב במקומות אסורים , הם איסור חמור על שוטר וניצול סמכות שלא לדין.

כמו שאמר MANATFR, צלם את הרכב, עם זה רכב משטרתי של תחנה, גש לתחנה ובקש לדבר עם הקצין האחראי, זכור..

אתה אזרח, לך יש גם סמכות , לא ניתן לדרוך על אזרח רק בגלל שהם שוטרים, במידה וגם זה לא יעזור אתה יכול לפנות למח"ש.

 

זה כמו ששבוע שעבר הגיע בחור מכיבוי אש לסוכנות הדואר לשלם את ביטוח הרכב הפרטי שלו, בחוץ הוא החנה באמצע הכביש, חסם נתיב אחד, ששאלתי את הפקח מדוע הוא לא נותן לו דו"ח, הוא אומר לי " אבל הוא רכב כיבוי אש", אז שאלתי את הפקח , "אתה רואה פה אש ???".

הפקח המשיך בנסיעה על הווספה והלך לתת דוח למישהו שחנה חצי בכחול לבן חצי באדום לבן.

 

רק חבל שלא היתה לי מצלמה בטלפון.

פורסם
אני הייתי מכניס את האלמנט יותר חזק וגם תובע את השוטרים הללו בתביעה אזרחית על טרטור האזרח הקטן, עוגמת נפש, ניצול סמכות לרעה וחנייה ללא היתר בשטח פרטי בזמן חוסר פעילות מבצעית (במידה והחנייה רשומה בטאבו!).

 

אני קולט אותך כבר פעם שלישית השבוע ממליץ לאנשים לתבוע אזרחית שוטרים על מה שביצעו בעת מילוי תפקידם אז נשאלת השאלה, אתה מכיר תקדימים כאלה או שאתה סתם ממליץ שטויות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מצטער לקלקל לך את העניין Z4 אבל לא, שוטרים לא יכולים להחנות היכן שהם רוצים!

חניה אשר רשומה בטאבו היא חניה פרטית ורכוש פרטי, כמו ששוטר לא יכול סתם להיכנס אליך הביתה ללא צו של בית משפט, ככה גם לא יכול שוטר סתם להחנות את רכבו בחניה פרטית של אדם ללא הצדקה מוחשית , קרי מעקב, קרי פעילות משטרית חוקית !.

שימוש בסמכות שוטר שלא לצורך לשם חנית רכב במקומות אסורים , הם איסור חמור על שוטר וניצול סמכות שלא לדין.

כמו שאמר MANATFR, צלם את הרכב, עם זה רכב משטרתי של תחנה, גש לתחנה ובקש לדבר עם הקצין האחראי, זכור..

אתה אזרח, לך יש גם סמכות , לא ניתן לדרוך על אזרח רק בגלל שהם שוטרים, במידה וגם זה לא יעזור אתה יכול לפנות למח"ש.

 

זה כמו ששבוע שעבר הגיע בחור מכיבוי אש לסוכנות הדואר לשלם את ביטוח הרכב הפרטי שלו, בחוץ הוא החנה באמצע הכביש, חסם נתיב אחד, ששאלתי את הפקח מדוע הוא לא נותן לו דו"ח, הוא אומר לי " אבל הוא רכב כיבוי אש", אז שאלתי את הפקח , "אתה רואה פה אש ???".

הפקח המשיך בנסיעה על הווספה והלך לתת דוח למישהו שחנה חצי בכחול לבן חצי באדום לבן.

 

רק חבל שלא היתה לי מצלמה בטלפון.

 

לך עיין בפקודת סדר דין פלילי (מעצר וחיפוש) ואם לא תמצא שם תובנה אז אין טעם להסביר.

 

בגירה, נראה לך שיש לו תקדימים? החבר'ה כאן פולטים מספיק שטויות שכבר ניתן לתבוע אותם "אזרחית" 8)

פורסם
אני קולט אותך כבר פעם שלישית השבוע ממליץ לאנשים לתבוע אזרחית שוטרים על מה שביצעו בעת מילוי תפקידם אז נשאלת השאלה, אתה מכיר תקדימים כאלה או שאתה סתם ממליץ שטויות?

 

ידידי, שים לב-אני מתלונן על ניצול סמכות לרעה של שוטרים בעת מילוי תפקידם. האם אתה חושב שכלי התביעה האזרחית מיותר כשמדובר בשוטרי משטרת ישראל? האם הם מעל החוק?

 

בוא ואשאל אותך עוד משהו-אם חס וחלילה היית אתה עומד בסיטואציה דומה שבה שוטר השתמש לרעה בסמכותו, והצלחת לצלם אותו-לא היית שוקל לתבוע אותו? (הנימוקים רבים-למען יראו ויראו, נגרם לך נזק כספי, עוגמת נפש).

 

שטות ראשונה.

שטות שנייה.

שטות שלישית.

 

האנשים שהבאתי ב3 הדוגמאות גם "עושים שטויות"? :roll:

 

עריכה: Z43.0si- שלוש הדוגמאות שהבאתי לא מספיקות לך? או שאתה רוצה קצת מלח על הכובע בשביל לאכול אותו? :lol:

פורסם

לא היה להם שום סירנה ולא כלום אם חנו בחנייה שלי ואז אם אמרו אנחנו חוזרים עוד דקה אז אמרתי להם שוב תזיזו בבקשה את הרכב ואז אם אמרו אנחנו שוטרים אנחנו יכולים לעשות הכל

Volkswagen POLO 6R

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפי הארועים האחרונים אני מבין ששרשרת המזון במדינת ישראל היא כזאת:

 

טייקון > פוליטיקאי/עבריין (אותו הדבר) > שוטר > אזרח > זמר מזרחי :naughty:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ידידי, שים לב-אני מתלונן על ניצול סמכות לרעה של שוטרים בעת מילוי תפקידם. האם אתה חושב שכלי התביעה האזרחית מיותר כשמדובר בשוטרי משטרת ישראל? האם הם מעל החוק?

 

בוא ואשאל אותך עוד משהו-אם חס וחלילה היית אתה עומד בסיטואציה דומה שבה שוטר השתמש לרעה בסמכותו, והצלחת לצלם אותו-לא היית שוקל לתבוע אותו? (הנימוקים רבים-למען יראו ויראו, נגרם לך נזק כספי, עוגמת נפש).

 

שטות ראשונה.

שטות שנייה.

שטות שלישית.

 

האנשים שהבאתי ב3 הדוגמאות גם "עושים שטויות"? :roll:

 

עריכה: Z43.0si- שלוש הדוגמאות שהבאתי לא מספיקות לך? או שאתה רוצה קצת מלח על הכובע בשביל לאכול אותו? :lol:

 

אני רואה שהמצב גרוע ממה שחשבתי.

אם אתה לא מסוגל לעשות את ההפרדה בין "פיצצו לו את כל הגוף ושלחו אותו לבית חולים לשנה" "תפרו או ניסו לתפור תיק פלילי" לבין "עמדו לי בחניה", כנראה שאין טעם אפילו לנסות להסביר.

פורסם
אני רואה שהמצב גרוע ממה שחשבתי.

אם אתה לא מסוגל לעשות את ההפרדה בין "פיצצו לו את כל הגוף ושלחו אותו לבית חולים לשנה" "תפרו או ניסו לתפור תיק פלילי" לבין "עמדו לי בחניה", כנראה שאין טעם אפילו לנסות להסביר.

 

ידידי, כנראה שאתה לא הבנת למה התכוונתי. אסביר את עצמי יותר טוב.

יש הבדל גדול בחומרת המעשים של שוטר ששולח אדם לבית חולים לשנה, שוטר שתופר תיק פלילי, שוטר שעומד בחנייה או שוטר שתוקע דו"ח לאזרח למרות שהמצלמה (לדעתי) מוכיחה אחרת. חוט השני שמקשר בין כל המקרים הללו הוא ניצול סמכות לרעה בידי שוטר שאמון על אכיפת החוק, ועל זה פתוחה האפשרות לתביעה אזרחית-כפי שמראים המקרים שצירפתי.

 

במחשבה שנייה, במקרה דנן של חסימת החנייה אני חושב שתביעה כזו היא מיותרת-אך שוטר שחוסם חנייה ללא הסברים או הצדקה חוקית הוא שוטר שיכול גם לתת דוח פיקטיבי לאזרחים שומרי חוק-ואפילו להתעלות על עצמו ולהשתמש בכוח בלתי סביר.

פורסם
מה היה קורה אם אני הייתי חוסם את השוטר שלא יצא מהחנייה

 

הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, אני נגד-זה קנטרני ומיותר ויכול לסבך אותך.

פורסם
ידידי, שים לב-אני מתלונן על ניצול סמכות לרעה של שוטרים בעת מילוי תפקידם. האם אתה חושב שכלי התביעה האזרחית מיותר כשמדובר בשוטרי משטרת ישראל? האם הם מעל החוק?

 

תגיד לי, נראה לך ריאלי לתבוע תביעה אזרחית מישהו שחנה לך בחנייה (שוטר או לא שוטר)?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...