Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קנטרנות אחושרמוטה? גם כאשר ההתנהגות הזו חוזרת על עצמה בדפוס קבוע למרות שהם התבקשו להזדהות וסירבו, והמשיכו לחנות שם בעוד הזדמנויות?

אף אחד לא דיבר על התנהגות קבועה שחוזרת ונשנית.

 

bagira, זאת קנטרנות לפי הפרשנות שלך, ניתן לפרש את זה גם כהסגת גבול (במידה והחניה היא פרטית), כניצול סמכות לרעה בידי איש חוק, ועוד כל מיני מושגים מופלצים שהייה בטוח שכל עורך דין בשקל ימצא לך אותם בשפע..

 

עורך דין בשקל, הדבר היחידי שעעולה שקל זה התואר מאוניברסיטת שקר כל שהוא שהוא קנה בשקל.

 

השוק כ"כ מוצף בעוכרי דין שאפשר היום למצוא אחד שיתבע על מה שאתה רוצה, מופלץ ומופרך ככל שיהיה.

 

מה אכפת לו, בשבילו זאת פרנסה וסיכויי ההצלחה מעניינים את חלקם כשלג דאשתקד למרות שהוא יודע (בחלק מהמקרים כמובן) שאין לתביעה שום בסיס משפטי ושום סיכוי לזכות.

 

על הגשת תביעה שכזאת הוא יקלף לך מהארנק לפחות איזה עשיריה ולאחר שיזרקו את שניכם מבית המשפט הוא יתלונן על השופט וילך הביתה עם הכסף שלך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם החניה פרטית , במקרה דנן אם חוזר חלילה , מומלץ להתקין עמוד מתקפל ותחסוך לעצמך את כל כאב הראש של משפטים ,הסתבכויות עם סמכויות ,הוצאות משפטיות וכדו'

 

אני לא חושב שתביעה תיתן לך משהו (חוץ מכאב ראש-זה סרט לא קצר) מה השופט יגיד\מה ישפוט. חוץ מזה ,תנסה לדמיין איך יתנהל המשפט:bday:.

 

וכן, במידה ואכן החניות האלו חוזרות ונשנות, יש צורך להתלונן ולהסיב את לב השוטר\תופס החניה, שזו חנייתך הפרטית. או לחילופין ,שיהיה שלט ברור המבהיר זאת(אז, אולי המשפט יראה קצת אחרת - למרות שעדיין אני חושב שעמוד מתקפל זה רעיון טוב יותר)

 

מבין לליבך, בהצלחה!

פורסם

טוב אז אחרי דיבור איתם (השוטרים) הם היו לפני כמה דקות בשכונה שוב רק חנו במקום אחר אז שאלתי והם אמרו שהם עשו אצל מישהו חיפוש בבית בגלל שהבעל של הדירה הסתבך במשהו

Volkswagen POLO 6R

פורסם

אני ממש לא נמנה על חובבי משטרת ישראל, אבל לפעמים הם באמת עושים את העבודה שלהם.

נכון שיש לא מעט "חארות" שמנצלים את כוחם בתור נציגי החוק, אבל לא כולם כאלה.

אם הם היו אומרים לך משהו בסגנון של "לך חפש", זה משהו אחר. אבל שהם אומרים לך שעוד דקה הם יוצאים

כנראה שיש משהו בדברים שלהם.

אם היית ממתין עד שהם ישובו ושואל אותם אם הכל בסדר, ולמה הם מיהרו כ"כ לחנות לך בחניה,

אני מניח שהם היו מסבירים לך בקצרה, וגם היו אומרים לך תודה על הסבלנות.

פורסם
טוב אז אחרי דיבור איתם (השוטרים) הם היו לפני כמה דקות בשכונה שוב רק חנו במקום אחר אז שאלתי והם אמרו שהם עשו אצל מישהו חיפוש בבית בגלל שהבעל של הדירה הסתבך במשהו

 

אז אם ככה שיהיו בריאים, אבל במקרה של תשובה בסגנון "לך תחפש" צריך לשקול אפוציות.

פורסם

אנשים, איבדתם פרופורציה !

כולה מספר שוטרים אשר חנו בחניה של מישהו , ממה שאני מבין פה, הם גם לא יצאו מהרכב, או היו בקרבת מקום סמוך לרכב, והיו יכולים להזיז את הרכב בשעת הצורך.

לא צריכה לעניין את העזרת הפשוט מה מהות החניה. מה שכן האזרח רשאי לפנות לאותו שוטר, לבקש את פרטיו על ידי הצגת תעודות מנוי ולקחת את הפרטים, ואם האזרח טוען שהוא קיבל יחס כזה או כזה. שיעשה מה שהוא רוצה. בשביל זה קיימת מחלקת לחקירות שוטרים. והם ישקלו את התלונה שלך ביחד עם הדו"ח של השוטר. ואז יראו אם יש פה "בשר" לתלונה.

 

אם אתה רוצה ללכת למישור האזרחי. שיבושם לך כפי שאומרים, עד שתראה מזה אם זה כסף ואם זה משהו. יצא לך הרבה עשן מהאוזנים.

 

בכל דבר יש דרך של דיבור וגישה. אם אתה לא "היית" בסדר, אל תצפה שאחרים יהיו איתך. ויחס גורר יחס.

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

אני לא מתייחס למקרה הספציפי הזה,אבל מניסיון כשאתה מוציא לשוטר מצלמה בפנים הוא מתחיל להתנהג "קצת" יותר נורמאלי.

 

נ.ב

אין בדבריי הכללה וברור שאיני מתכוון לכלל השוטרים,אך ישנו נגע של שוטרים שמנצלים את סמכותם לרעה ובאלה יש להילחם (לא לשכוח שהשוטר אמור להגן על האזרח).

פורסם

עם השרשורים שנפתחים פה אני לא אתפלא אם ייפתח שרשור ״הכלב השתין לי בחנייה והכריז עליה כטריטוריה שלו, האם זאת עילה לתביעה וכמה אני יכול להוציא ממנו״. :?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
במידה והשוטרים הללו לא היו בפעילות מבצעית בזמן ביצוע החנייה (צ'קלקה דולקת/סירנה)

 

אין שום קשר, אבל שום קשר, בין ניידת בתפקיד לכחולים או לסירנה. יש פעילויות שבכוונה תחילה לא משתמשים באף אמצעי כזה, ומי שאומר אחרת פשוט מטעה.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
אני ממש לא נמנה על חובבי משטרת ישראל, אבל לפעמים הם באמת עושים את העבודה שלהם.

נכון שיש לא מעט "חארות" שמנצלים את כוחם בתור נציגי החוק, אבל לא כולם כאלה.

אם הם היו אומרים לך משהו בסגנון של "לך חפש", זה משהו אחר. אבל שהם אומרים לך שעוד דקה הם יוצאים

כנראה שיש משהו בדברים שלהם.

אם היית ממתין עד שהם ישובו ושואל אותם אם הכל בסדר, ולמה הם מיהרו כ"כ לחנות לך בחניה,

אני מניח שהם היו מסבירים לך בקצרה, וגם היו אומרים לך תודה על הסבלנות.

 

אני ממש לא נמנה על חובבי אזרחי מדינת ישראל אבל לפעמים באמת שישנם מספר אזרחים טובים. נכון שיש את אלה שלא שמים קצוץ על החוק ועל נציגיו, נכון שיש את אלה שנוהגים על הכביש כמו בהמות וכאשר אתה מעיר בנימוס לאחד מהם כאשר כמעט גרם לתאונה באשמתו הוא מאיים לדקור אותך. בלי עין הרע שמידי יום מתפרסמים סיפורי דקירות בגלל ריב על חנייה אתה יודע שהוא לא צוחק איתך.

בכל מקרה, לא כל הישראלים "חארות". רוב רובם הם אנשים טובים עם ערכים.

 

בכל מקרה, לפני כמה שנים עמדתי בצומת עם האופנוע מחכה לאור ירוק. לפתע איזה טנדר חסם אותי לפתע ומתוכו יצאו כמה אנשים ואחד מהם הוציא את המפתח של האופנוע מהסוויץ. אחרי מספר רגעים התברר שזו הייתה הבולשת בחיפוש אחר אופנוע בצבע שלי. הם שאלו מספר שאלות, דברו בקשר עם המוקד והתברר שזה בהחלט לא אני הייתי זה שהם חיפשו. הבלש התנצל ונגמר הסיפור. מעולם לא חשבתי ללכת למח"ש או לא יודע מי בשביל לתבוע. נהפוך הוא, הייתי שמח שישנם את אלה שעובדים קשה בכדי שאני אוכל לישון יותר טוב בלילה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

מהדוגמאות המשפטיות שהובאו לומדים מספר דברים

 

ניתן לתבוע שוטרים על עבירות שביצעו בעת מילוי תפקידם, כמו שניתן לתבוע רופא שהרג את המנותח שלו או שכח לו מספריים בבטן.

 

המשלם בסוף, במידה ואכן כך החליט השופט , היא מדינת ישראל מעסיקתו של אותו שוטר.

 

בד"כ בדיבור רך מקבלים היענות .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תגיד לי, נראה לך ריאלי לתבוע תביעה אזרחית מישהו שחנה לך בחנייה (שוטר או לא שוטר)?

בודאות כן

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
אין שום קשר, אבל שום קשר, בין ניידת בתפקיד לכחולים או לסירנה. יש פעילויות שבכוונה תחילה לא משתמשים באף אמצעי כזה, ומי שאומר אחרת פשוט מטעה.

 

שלא נדבר שלנד קרוזר הוא רכב המשמש בילוש, וימ''ר בעיקר ככה שהרכב לא אמור להיות עם סירנה וכחולים כי הרכב הוא רכב סמוי.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
בודאות כן

 

הסבר נמק והבא דוגמאות, המינימום שהייתי מצפה ממישהו שיודע להקליד את המילה "בוודאות".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה הבעיה? ניתן לתבוע כל אחד. פותחים קובץ וורד, ולאחר "נתבע" רושמים את שמו של השוטר. לאחר שמסיימים, ניגשים לבית המשפט, משלמים אגרה והופה - תבענו שוטר. לא הרבה יותר מסובך מזה.

 

לזכות, כמובן, זה סיפור אחר לגמרי :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...