Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

מה היה קורה אם אני הייתי חוסם את השוטר שלא יצא מהחנייה

 

אתה עלול לההפך ל"שטות רביעית". :naughty:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תגיד לי, נראה לך ריאלי לתבוע תביעה אזרחית מישהו שחנה לך בחנייה (שוטר או לא שוטר)?

 

ראה את תשובתי:

במחשבה שנייה, במקרה דנן של חסימת החנייה אני חושב שתביעה כזו היא מיותרת
ריאלי או לא-זה כבר תלוי בשיקול הדעת של אותו אדם, והאם הוא ימצא עו"ד שיסכים לתבוע. אם זה מקרה חד פעמי אז ניחא, אבל אם מדובר במקרה שחוזר על עצמו ומסב לאזרח אי נחת אני חושב שיש טעם בפנייה למשטרה בבקשה לבדוק את המקרה.

 

עריכה: במידה ושוטר חוסם לך את החנייה (שלא לצורך פעילות מבצעית) באופן קבוע שחוזר על עצמו, מה אתה היית עושה?

פורסם
הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, אני נגד-זה קנטרני ומיותר ויכול לסבך אותך.

 

צודק!

 

פעם הבאה צריך להצטייד במצלמה:-P

Volkswagen POLO 6R

פורסם
אתה עלול לההפך ל"שטות רביעית". :naughty:

 

:roflmao:

 

נראה לי שבמקרה הזה ייפתח לנו שרשור בפורום המשפטי עם בקשה להמלצה על עו"ד טוב :twisted:

פורסם

אל תכנס לחשבונות עם אנשים שלפעמים כדי להימנע, אם הבחור היה שוטר, זכותך היה לדרוש הצגת תעודת שוטר, וכמו כן שוטר שמציג את עצמו כשוטר חייב להציג תעודה זו, אדם שאומר שהוא שוטר ואיננו כך, זו כבר עבירה פלילית!.

לכן כמו שאמר קודמי, עדיף תמונה ששווה 1000 מילים, מעטפה ובול ומכתב למח"ש

עם הבחור באמת שוטר, היה לו מספיק כאב ראש לכתוב דו"ח למח"ש שבו הוא צריך להסביר מדוע הוא נהג כמו שהוא נהג.

 

Z4, בסדר דין פלילי, חובה על השוטר להסביר מדוע נהג כשנהג בכך שחנה בחניה פרטית,ורק עם יש חשד למעשה פלילי או כוונה למנוע מעשה זה, אחרת עם הוא שוטר, יכל בקלות להחנות על מדרכה ושם פס על כולם!.

ועם היה זה חנית נכים ?? האם גם אז שוטר יכול להחנות שם מתי שירצה ? על פי דבריך כן...!

פורסם

1. מתנהג יפה

2. מניח שהם שם למילוי תפקידם (מישהו מהשכנים התלונן וזה דחוף, נגיד)

3. מחכה זמן סביר

4. אם עובר זמן סביר (15-30 דקות, תלוי איפה אתה גר :roll: ) מחפש, מתעניין.

5. מצאת את השוטר, שאל אותו בנימוס לפשר העניין, קיבלת תשובה "לצורך מילוי תפקידי", חכה כמה שידרש.

6. לא מצאת חכה עוד, מוצא אחרון, תתקשר למשטרה לשאול, קיבלת את אותה תשובה שבס' 5, חכה כמה שידרש.

7. או שפשוט תחנה במקום אחר, לך הבייתה, תראה את התוכנית האהובה עליך\תעסוק בענינך ותחזור לבדוק אם הם עוד שם אחרי שעה.

פורסם

דעתי האישית בלבד-לצלם את החנייה ואת כל התנהלות העניין, בזמן שאתה ניגש ושואל אותם (בנימוס!) בבקשה להזדהות, ולאחר מכן לשאול האם הם חוסמים לך את החנייה עקב פעילות מבצעית.

עריכה: Z4 30.si הקדים אותי, אני הייתי מוסיף את סעיף 6א-במידה והשוטר לא בפעילות מבצעית (לא, קניית סופגניות היא לא פעילות מבצעית) פנייה למשטרה בבקשה לבדוק את התנהגות השוטר.

פורסם
תגיד לי, נראה לך ריאלי לתבוע תביעה אזרחית מישהו שחנה לך בחנייה (שוטר או לא שוטר)?

 

ומה בדיוק נראה לך לא ריאלי בלהעמיד שוטר לדין אזרחי, כשקיים יסוד להניח שהוא ניצל את הסמכויות שלו לרעה? תעשה הפרדה, התביעה כנגד אותו שוטר אינה קשורה בחומרת העבירה אלא רק בקיומה (אם ניתן להוכיח זאת). מבחינתי שוטר שמרשה לעצמו x ניתן להניח שלרוב ירשה לעצו גם y, ואת זה צריך להוקיע.

פורסם

Z4, בסדר דין פלילי, חובה על השוטר להסביר מדוע נהג כשנהג בכך שחנה בחניה פרטית,ורק עם יש חשד למעשה פלילי או כוונה למנוע מעשה זה, אחרת עם הוא שוטר, יכל בקלות להחנות על מדרכה ושם פס על כולם!.

ועם היה זה חנית נכים ?? האם גם אז שוטר יכול להחנות שם מתי שירצה ? על פי דבריך כן...!

 

איזה סדר דין פלילי? איפה אתה חי?

 

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

 

ראבאק, קצת הגיון, על מה בדיוק אתה הולך לבית משפט?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
איזה סדר דין פלילי? איפה אתה חי?

 

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

 

ראבאק, קצת הגיון, על מה בדיוק אתה הולך לבית משפט?

 

תקן אותי אם אני טועה-אך מדבריך אני מסיק שלדעתך שוטרים חסינים מהעמדה לדין עקב עבירות שהוכח כי בוצעו שלא במסגרת מילוי תפקידם (תוך כדי ניצול סמכותם לרעה)? :shock:

פורסם

לא, אתה אמור להסיק שתביעה קנטרנית תיתקל בבית המשפט ביחס זהה ותביעה על זה שמן דהוא (שוטר, כבאי או מוכר אבטיחים) עמד לך בחניה היא קנטרנות אחושרמוטה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא, אתה אמור להסיק שתביעה קנטרנית תיתקל בבית המשפט ביחס זהה ותביעה על זה שמן דהוא (שוטר, כבאי או מוכר אבטיחים) עמד לך בחניה היא קנטרנות אחושרמוטה.

 

קנטרנות אחושרמוטה? גם כאשר ההתנהגות הזו חוזרת על עצמה בדפוס קבוע למרות שהם התבקשו להזדהות וסירבו, והמשיכו לחנות שם בעוד הזדמנויות?

 

תכל'ס-אתה כבעל עסק היית מסכים שהמשטרה תחסום לך את החנייה מול הבית/בית העסק באופן שחוזר על עצמו ללא הזדהות בפעילות מבצעית, תוך כדי פגיעה בתפעול השוטף של העסק (אופס, לקוח לא יכול לחנות שם ומחפש חנות אחרת), רק כי לשוטר מתחשק לשבת לאכול ואין לו כוח למצוא חנייה פנויה וחוקית?

פורסם

bagira, זאת קנטרנות לפי הפרשנות שלך, ניתן לפרש את זה גם כהסגת גבול (במידה והחניה היא פרטית), כניצול סמכות לרעה בידי איש חוק, ועוד כל מיני מושגים מופלצים שהייה בטוח שכל עורך דין בשקל ימצא לך אותם בשפע. יש משהו במה שאתה אומר, שופט מצוי סביר שיראה תיק כזה כבזבוז זמן בית משפט, אבל הנקודה היא שאם האזרח הקטן מרגיש שאיש חוק דרך עליו זאת זכותו וחובתו למיצוי הדין.

פורסם

מי אמר שהם יחזרו להחנות שם?

 

מעבר לזה, להבא הצטייד במכשיר הקלטה, גם לצלם בוידאו וגם אחרי זה להקליט את השיחה איתם. ככה שזה יחזור על עצמו כמה פעמים, יהיה לך עם מה ללכת להתלונן. בשביל חניה חד פעמים אף אחד לא יסתכל עליך כשתלך להתלונן.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...