Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הדיל הזה נשמע לא הגיוני.

אם מישהוא סיים עסקת ליסינג לפני הזמן (כתבת סוף 2009, זאת אומרת שיש עוד לפחות עוד שנה), ורכב עם מעט קילומטרים,

הגיוני שחברת הליסינג תמכור אותו לבד ולא תתן לסוחר.

רכבים כאלו נחטפים כמו לחמניות.

אני רכשתי i30 אמצע 2009 עם 34K ומצאתי במזל. שתי דקות אחרי, והייתי מפספס. וחיפשתי הרבה. מאוד קשה למצוא כאלו.

והמחיר ממש לא קרוב ל 69. המחירון הוא בערך 87 או אפילו יותר (אתה כותב סוף 2009), אז גם עם הפחתה של ליסינג, מה הסיבה שעל רכב שכזה שאתה מצייר כבונבוניירה יורידו לך כ 20 אלף ש"ח מהמחירון ?!?

 

משהו פה לא הגיוני, אלא אם לרכב ירידת ערך אחרת (תאונה וכו')

 

חברות הליסינג לא מעבירות לסוחרים רק זבל, מדי כמה רכבים הם מקבלים גם רכבים במצב טוב במיוחד או סתם ליסינגים ממוצעים.

לרכב הוחלפו בעבר פנס ימין ופגוש קדמי ללא נזק לשלדה כמובן, משהו שמגיע כמעט כמובנה ברוב רכבי הליסינג.

אני מקווה שהכל יסתדר לי ואני סופסוף ארכוש רכב.

פורסם
חברות הליסינג לא מעבירות לסוחרים רק זבל, מדי כמה רכבים הם מקבלים גם רכבים במצב טוב במיוחד או סתם ליסינגים ממוצעים.

לרכב הוחלפו בעבר פנס ימין ופגוש קדמי ללא נזק לשלדה כמובן, משהו שמגיע כמעט כמובנה ברוב רכבי הליסינג.

אני מקווה שהכל יסתדר לי ואני סופסוף ארכוש רכב.

 

יקירי, אני מאחל לך רק הצלחה.

אבל שחברת ליסינג שלא חיה לשם שמיים אלא לשם רווחים, מורידה לך יותר מ 20% על הרכב, יש לזה סיבה.

שאני רכשתי את הרכב הזה, ממש היה צריך להאבק בשיניים בכדי לקבל הנחה מכובדת, ואפילו להתקרב ל 12% הנחה שיש במחירון.

התשובה שלהם היתה פשוטה - לא רוצה - היום כבר הרכב יהיה של מישהוא אחר. ואחרי שחיפשתי הרבה רכב עם קמ נמוך, כנראה זה המצב. את ההנחה הצלחת לשפר בזכות זה שבחברה שלי יש המון רכבים של חברת הליסינג הזו וקצין הרכב שלנו מכיר אותם אישית.

 

אז הפחתה של 20% סתם ככה, לא נשמעת הגיונית. בדוק בשבע עיניים.

פורסם

הרכב יעבור בדיקה מחר או בחמישי. בעיקרון זה לא רכב שנמכר לי ישירות מחברת הליסינג אלא נמכר לסוחר במחיר שמוסכם בינו לבין חברת הליסינג וזה בעצם מה שאני משלם, הוא פשוט לא מרוויח עליי בגלל הקשר בינינו. הוא היה מתמחר את הרכב הזה ב-85 אלף שקלים פחות מה שהיה מותיר לו רווח נאה אבל בגלל שהוא מחפש רכב בעבורי וזאת מציאה הוא הציע לי אותו.

פורסם

למייק היקר,

אולי בחלומותייך אתה מקבל רכב 2009 עם 18 ק"מ במחיר כזה, מה עוד שמדובר בI30 שזה רכב סחיר מאוד בשוק ולא איזה סיטרואן C5... כמו שציינו פה קודמיי, ההפרש בין המחיר שציינת למחירון הוא כ-20 אלף ש"ח ולפיכך כדאי שתבדוק עם הרכב שאתה מקבל לא הולחם עם סוסיתא...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
הרכב יעבור בדיקה מחר או בחמישי. בעיקרון זה לא רכב שנמכר לי ישירות מחברת הליסינג אלא נמכר לסוחר במחיר שמוסכם בינו לבין חברת הליסינג וזה בעצם מה שאני משלם, הוא פשוט לא מרוויח עליי בגלל הקשר בינינו. הוא היה מתמחר את הרכב הזה ב-85 אלף שקלים פחות מה שהיה מותיר לו רווח נאה אבל בגלל שהוא מחפש רכב בעבורי וזאת מציאה הוא הציע לי אותו.

 

 

שוב, שיהיה לך בהצלחה.

אבל לא מאמין שחברת ליסינג ככה סתם מוותרת על 20 אלף שקל. במומ שלי איתם היה קשה קשה על כל שקל ברכב שכזה.

אין סיבה הגיונית שחברת ליסינג שמוכרת רכב טוב שכזה (כפי שאתה מתאר) באותו יום, תתן את זה לסוחר בהנחה של 20 אלף שקל או אפילו קצת יותר.

 

אבל--- בהצלחה. דווח לנו מה יצא בבדיקה.

פורסם

חזרתי לדווח.

היום בבוקר נסעתי לירושלים בכדי לראות את הרכב. הגעתי ליונדאי I30 שחורה, ליסינג של שלמה סיקסט וברישיון הישן היה שיעבוד לשלמה כ.א.ל, אז כנראה שהיא הייתה בליסינג פרטי. תאריך עלייה לכביש נובמבר 2009 כלומר חודשיים אחריות ועוד חודשיים לטסט. 22,000 קילומטרים על הצג. עשיתי סיבוב מסביב, לא הכי שמורה היה שפשוף בדלת אחורית ימין ומכה בפגוש האחורי שגרמה לשבר, פנס האיתות בכנף ימין שבור, אין כיסוי לתא המטען ויש מפתח אחד בלבד. בפנים חומר שומני שמכסה כל חלקה טובה כולל צגים ומחייב טיפול מחר על הבוקר(אם למישהו יש רעיון איך להוריד אשמח לשמוע). אין תיעוד לטיפול ולכן אני אבצע אחד בקרוב מאוד במוסך יבואן והדשבורד מעט מצולק ואני מקווה שאצליח לטפל גם בזה. צמיגי ההנקוק אופטימו המקוריים ממש ממש חדשים ואין בהם כמעט סימני בלאי.

הרכב נלקח לבדיקה, ברכב הוחלפו כנף ימין ובולם ויש מעיכה קטנה באחת הקורות התחתונות (ידעתי על הכל מראש). חוץ מזה יש המלצה לכיוון פרונט ולבדוק את מצב רצועת התזמון (ל-I30 שרשרת ולרכב בסף הכל 22,000 קילומטרים כזכור).

המחיר הסופי 69,000 שקלים במזומן, בדיוק מה שמשלם הסוחר לחברת הליסינג על הרכב. הועברה בעלות, שיכפלתי מפתח, סגרתי ביטוח בשלמה ביטוח (משלמה סיקסט), הם מקיימים מבצע עם הסתדרות המורים והמחירים ממש נמוכים, על היונדאי אני אשלם קצת פחות מ-5000 שקלים ביטוח מקיף וחובה לכל נהג מגיל 18. אין דרישה לשום אביזרי מיגון אבל ברכב יש קודן ושלט של קוברה שצריך שכפול גם כן.

הרכב אמנם לא במצב מושלם ודורש שטיפה טובה והסרת כל החומרים השומניים, טיפול חיצוני בכמה מפגעים קלים בצבע והשלמת פנס איתות ומדף לתא המטען, אני אשלים אותם בטיפול בקרוב.

 

אני מאוד מרוצה מהרכישה, נסעתי עם הרכב הבייתה שמח וטוב לב, תמונות אני מקווה שאספיק להעלות מחר.

 

המשך ערב נעים לכולם וסוף שבוע רגוע :)

פורסם

תתחדש על האוטו!

נראה יפה. העיקר שתהנה לנהוג בו, והוא ישרת אותך נאמנה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

תתחדש וסע בביטחה.

 

לגבי הסרת החומר השומני מהסלון, השתמש בספריי קצף מוכר וטוב שנקרא Tuff Stuff של STP. אל תנסה חומרים ממיסים ואלכוהוליים. אם לדעתך הלכלוך רב, אולי כדאי לרכוש 2 פחיות (30-35 ש"ח ליחידה).

 

אצלי החומר חידש סלון בן 9 באופן מדהים, אבל נגמר בדיוק אחרי הפיניש האחרון (C5 דור ראשון).

 

מומלץ בחום, אתה יכול לקרוא את החוויות שלי בשרשור שפתחתי בנושא.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
חזרתי לדווח.

שפשוף בדלת אחורית ימין

ומכה בפגוש האחורי שגרמה לשבר,

פנס האיתות בכנף ימין שבור,

אין כיסוי לתא המטען

יש מפתח אחד בלבד.

אין תיעוד לטיפול

הדשבורד מעט מצולק

ברכב הוחלפו כנף ימין ובולם ויש מעיכה קטנה באחת הקורות התחתונות (ידעתי על הכל מראש).

חוץ מזה יש המלצה לכיוון פרונט :)

 

תתחדש.

אתה מבין שקנית רכב מוזנח אחרי תאונה?

 

לפחות המחיר והקילומטרז' יכולים להמתיק את העסקה. זאת אומרת שילמת מחיר הוגן ויש שקיפות מלאה, אבל זה לא מציאה.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
תתחדש וסע בביטחה.

 

לגבי הסרת החומר השומני מהסלון, השתמש בספריי קצף מוכר וטוב שנקרא Tuff Stuff של STP. אל תנסה חומרים ממיסים ואלכוהוליים. אם לדעתך הלכלוך רב, אולי כדאי לרכוש 2 פחיות (30-35 ש"ח ליחידה).

 

אצלי החומר חידש סלון בן 9 באופן מדהים, אבל נגמר בדיוק אחרי הפיניש האחרון (C5 דור ראשון).

 

מומלץ בחום, אתה יכול לקרוא את החוויות שלי בשרשור שפתחתי בנושא.

 

אני אנסה, הבעיה היא שאת המסך של המערכת למשל זה הפך למחוספס ולבן וביום בקושי רואים מה כתוב שם. גם התבלבלתי קצת ויש לי בעצם אחריות של מעל שנה אז את המסך אני אבקש שיבדקו האם ניתן להחליף, אפילו בתשלום כלשהו.

 

ולזה שמעליי, ראיתי עשרות בדיקות של מכוניות מליסינג והשכרה ואין רכב שיצא נקי. כל העניין של השפשופים והמפתח היחיד גם זה נמצא שם ויותר גרוע, אם הם מתקנים את כל הפגמים בצבע זה ברמה ירודה שנראית עוד יותר גרוע. הרכב הספיציפי הזה יכל להימכר בסכום גבוה הרבה יותר. אני מרוצה ושמח על הקנייה, במיוחד אחרי שגיליתי שהתבלבלתי עם האחריות.

 

שבת שלום לכולם.

פורסם

OK, בכל מקרה תזהר עם חומרי הניקוי על משטחים שקופים כמו מסכים או כיסוי לוח השעונים.

 

טוב שאתה מרוצה, זה מה שחשוב. אתה לא מאתמול בפורום ואתה יודע לעשות את השיקולים שלך.

 

בהצלחה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...