Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 6 שנים עם הקסארה (הודעה 45# ואילך)


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 3637 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האם ניתן להחליף לבד באמצעים ביתיים?

עם קצת ידע טכני וכלי עבודה - כן, זה אפשרי.

בורג המילוי (החלק העליון של הגיר) נפתח ע"י מפתח ריבועי של 8 מ"מ על 8 מ"מ, צריך משפך בשביל למלא שם שמן. חובה להצטייד במאריך לראצ'ץ.

בורג הריקון (בתחתי הגיר) נפתח ע"י בוקסה (או מפתח) גדולה, 27 מ"מ. עדיף מפתח ולא בוקסה כי הבורג שאיתו בודקים את הפלס השמן הוא בורג שנמצא באמצע הבורג ריקון עצמי.

בורג בדיקת המפלס (בתחתי הגיר, בתוך בורג הריקון עצמו) נפתח ע"י בוקסה (או מפתח) 19 מ"מ, שהוא סופר-נפוץ (בדיוק כמו המפתח לפתיחת גלגלים בחלק מהמכוניות).

 

כך נראה בורג הריקון\בד'-מפלס

a02.jpg

 

ככה זה נראה מתחתית הרכב\גיר

a01.JPG

 

 

כך נראה בורג המילוי (שים לב לבורג העגול עם השקע המרובע בתוכו במרכז התמונה)

b01.JPG

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
בהמשך לשירשור שנכתב לפני יותר משנתיים, השבוע חציתי את קו ה 200,000 ק"מ באודומטר של הקסארה - וזה הזמן לסיכום ביניים בסגנון "מה היה לנו שם":

 

את הרכב קניתי עם 131,000 ק"מ עליו - וזה מה שהוחלף עד היום:

 

 

בלאי:

* ב 177K ק"מ החלפתי 2 פנסי חזית לחדשים תחליפיים של DEPO (הסיבה להחלפה: אחד הפנסים פתאום נסדק,ללא סימני מכה\נזק).

 

איציק

 

מאיפה ניתן לרכוש את הפנסים התחליפיים וכמה הם עלו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

מקפיץ ומעדכן:

 

5 (!!!!) שנים עברו לנו ביחד, ובשנה האחרונה (ואם נדייק, בחודש האחרון) התעסקתי עם הרבה(יחסית) ענייני בלאי ותקלה אחת.

 

תזכורת למה שהיה:

131,000 ק"מ - החלפת מחזיר שמן לציריה שנזל\הזיע + השלמת שמן גיר.

144,000 ק"מ - פולי מנוע (מקורי מ 8/2002) התפרק, הוחלף בחדש מקורי.

161,000 ק"מ - שיפוץ מנוע מאוורר(מקורי מ 8/2002) של הרדיאטור (הפסיק לעבוד עקב פחמים שנגמרו-הוחלפו הפחמים).

184,000 ק"מ - סליל הצתה (המקורי מ 8/2002 החזיר את נשמתו לבורא הסלילים).

198,000 ק"מ - החלפת צינור רב-נקודתי לרדיאטור חימום פנימי - חלק מקורי.

 

ומה נוסף בשנה האחרונה (בחודש-חודשיים האחרונים):

 

214,000 ק"מ החלפתי 2 תפוחי פרונט (מקוריים מ 2003) ו-2 מוטות למוט המייצב (עקב גומיות קרועות ורעש תיקתוק מצד ימין). עלות החלקים: 200 ש"ח.

 

214,000 ק"מ התקלקל מחשב ABS (נתק פנימי במוח). מדובר ב ABS של BOSCH עם תקלה מוכרת (כל מי שיחפש את ה ABS הזה בגוגל ימצא את התקלה ואפילו סרטונים לתיקון ב YOU TUBE). הדגם הזה קיים לפחות ב PSA ו-VW בהמון דגמים פופולאריים.

קניתי יחידה מושלמת מפירוק ב 350 ש"ח והחלפתי רק את המחשב.

 

214,500 ק"מ הלך האלטרנטור המקורי (!!) מ-2003 של הרכב. זה היה Valeo מקורי, מעולה, 90A. סוס עבודה !

 

למרות שניסיתי להימנע מחלק משופץ, לא נותרה לי ברירה (אילוצי זמן בעיקר) והתפשרתי על משופץ. שיפוץ עלה 400 שח ופירוק והרכבה עוד 200.

המשופץ הראשון שהורכב ברכב היה כמובן תקול (ווסת מתח דפוק שלא עומד בעומס וגורם להיבהוב אורות) ונאלצתי בשנית להחליפו במשופץ זהה אבל אני לא צריך לספר לכם שהחלקים שמשפצים איתם אלטרנטורים בארץ הם דרעק (!) וברור לי שהביצועים של האלטרנטור הנוכחי לא שווי ערך לאלטרנטור המקורי של הרכב.

בפעם הראשונה מסרתי למוסך את הרכב שיפרק את האלטרנטור (לכן ציינתי הרכבה 200 שח) והם נאלצו להסית את משאבת ההגה הצידה בשביל לשלוף את האלטרנטור - כל הפרוצדורה הזו גרמה לצינור ישן של המשאבת הגה להיסדק ולפתח נזילת שמן. בפעם השניה אני פירקתי בעצמי את האלטרנטור וגם החלפתי את הצינור באחד חדש (אוניברסלי, לפי מטר רץ) והשלמתי שמן אדום להגה. בעניין הזה לא "הרמתי ידיים" ואני מחפש אלטרנטור מקורי זהה מ C4 (עד 2011) במקום המשופץ הזה.

 

מעבר לזה החלפתי השנה גם צמיגים ומצבר (לפני חודש) וכרגיל טיפול גדול כולל שמן גיר.

 

בגדול, יחסית לגיל הרכב והק"מ, הבלאי וקצב ההזדקנות של הרכב הם טובים - והתיקונים ברכב, ברובם, קלים וזולים מאוד.

למרות עלות התיקונים, לרכב כבר מזמן אין ירידת ערך (כי הוא גם ככה שווה נזיד עדשים) והביטוח שלו בדיחה. בשיקלול בין רכב חדש יותר לזה, עדיין אין מדובר בהפסד של כסף - ובינתיים אני אמשיך איתו עד שיגיע הרגע שבו יתאפשר לי לקפץ ל C4 או משהו בסגנון, עם מנוע 2.0 ל' (שכבר היום נמכרות באיזור ה 30-40K ממודל 2006-2008.).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכולות ליהיות 2 מכוניות זהות עם נהגים שונים כאשר אחת תתקיל והשנייה לא!!

 

מאד חשוב מי נהג מי טיפל ובאילו מרכיבים השתמשו בטיפולים.

 

בדיוק כמו שלי יש סובארו שנת 1998 שעד לפני שנה טופלה אך ורק במרכזי ובוא תראה איך הרכב מתפקד עם 255000 ק"מ.

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיכום,מאוד מעניין.

סך הכול אני רואה שלמרות כול הסטיגמות על רכבים צרפתיים,זה הרבה תלוי גם באחזקה.

כמה עולה אלטרנטור חדש?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחסית כלום כסף הלך לך על הרכב, מה שאומר שהוא מציג אמינות מעולה, וגם מה שהלך זה ברובו בלאי.

 

לגבי הגיר, אתה מחליף שמן קבוע כל 30KKM ? (כמו שאמרת באיזה מקום פה בפורום).

 

ב406 שהייתה לי, עברה 230KKM והיו פחות תקלות! אבל הגיר גרם לי להעיף אותה ב2000 שח.

(אלטרנטור, כל מה שקשור למערכת היגוי וABS, מתלים, ועוד הרבה חלקים הכל היה מקורי מהמפעל ולא נגעה בהם יד אדם לעולם, רוב החלקים תוצרת בוש וגם וולאו שאלו חברות חזקות מאוד!

 

רדיאטור החלפתי אצלי (רדיאטור מקורי וולאו התפוצץ ב220KKM בערך, הבעיה הייתה לחץ בצינורות, החלפת פקק מיכל עודפים מקורי ב80 שקל פתרה את הבעיה)

וונטה אצלי הייתה מקורית, עד שלפני שנה, אבא שלי נכנס בשועל (שקפץ לכביש) ב100 קמש והלך פנס ערפל טמבון וונטות.

 

 

הצרפתיות של שנות ה90 ותחילת שנות ה2000, (C5 קסארה 306 406 בעיקר) הם אמינות איכותיות ונוחות.

הבעיה בהם זה הגיר האוטומט, יש כאלה שמחזיק אצלם מעמד ויש כאלה שאוכלים חרא, ויש יותר כאלה שאוכלים חרא ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבוד,איציק, איך שאתה מתחזק את הרכב ועוד הרוב בעצמך. :beerchug:

אחלה תיעוד-יפה.:mm_yeah:

 

תרשה לי להתעלק קצת על השירשור(בקטנה:-) )

 

הרכב אצלי מספטמבר 2006 עת נרכש היה עם 168000 ק"מ ועם מנוע לא מקורי(הוחלף מיבוא ב2004).

 

בזמן שאני מחזיק את הרכב החלפתי:

2 מצברים

משאבת בלם מרכזית ב2007

שיפוץ מזגן(מייבש +שסתום התפשטות) גם כן ב2007

משאבת מים

טרמוסטט

סטרטר ב2009

אלטרנטור

פולי מנוע

שמן גיר +ניקוי מסנן ב2008

בוצעו שני טיפולי טיימינג כולל מותחנים+רצועות מנוע בהפרש של 4 שנים ביניהם

בוצע ניקוי קרטר שמן +משמרת(עבודה יזומה)

שיפוץ קרבורטור אצל צביקה ב2010

 

זה ב5.5 שנים שהרכב היה אצלי עד השנה ובנוסף טיפולים שוטפים רגילים כמובן החלפות נוזלים וכו' כמו כן ואקום\גז פעם בשנה וחצי שנתיים בממוצע ברקסים אחוריים נעליים דרמים בערך כל שנתיים.

 

 

אך השנה היתה הכי "מעניינת"

 

06/12 מולא גז למזגן ביוני האחרון 300 ש"ח (R12)והוחלף מאורר מזגן ב150 ש"ח.(אצל מזגניסט)

07/12 החלפה יזומה של 4 בולמי KAYABA שמן+החלפת מיסב חופשי בגלגל אחורי(עלו על זה תוך כדי החלפת הבולמים)+גרמושקות הגה(2000 ש"ח).(עבודת מוסך)

09/12 הכנה לטסט+אישור רכב מיושן 100 ש"ח.

09/12(231000KKM) החלפת מאורר רדיאטור שהחזיר נישמתו לבורא הונטילטורים 120 ש"ח.(מוסך)

12.12 החלפת פלאנג' מים שנוצר בו חור עקב קורוזיה 420 ש"ח(מוסך)

החלפת 2 צינורות רדיאטור חימום 70 ש"ח(עבודה עצמית)

החלפת צינור רדיאטור עליון 40 ש"ח(עבודה עצמית)

החלפת חוטי הצתה 160 ש"ח(עבודה עצמית)

ניקוי ובדיקה של שסתום PCV ובדיקת מערכת נשם(עבודה עצמית)

טיפול:

פלגים 50 ש"ח(עבודה עצמית)

שמן 3 ליטר+פילטר 175 ש"ח (מוסך)

פילטר אויר ופילטר דלק 40 ש"ח.(עבודה עצמית)

החלפה חלקית של שמן גיר דקסטרון 3 ולווליין גלון 90 ש"ח.(עבודה עצמית)

 

01/13 סטרטר מת לאחר 4 שנים 650 ש"ח משופץּ+התקנה.(מוסך)

01/13 מוטות מתכת שמחזיקות את דלת הבגז' קרסו סופית והוחלפו מפירוק 120 ש"ח

 

03/13 237000KKM-הכנה לטסט 100 ש"ח

 

החלפת משאבות אחוריות נעליים+חריטת דראמים 700 ש"ח(מוסך).

 

למעט מקרה הסטרטר האחרון שלא הניע לי בבוקר בחניה מעולם לא נתקעתי עם הרכב ללא יכולת להיחלץ.וזו פעם ראשונה שנאלצתי להשתמש בביטוח הגרירה שלי...

 

פעמיים השנה הרכב התחמם תוך כדי נסיעה עקב נזילות צנרת,מייד עצרתי את הרכב וטיפלתי בנזילות כך שאוכל להמשיך לנסוע עד החלפת הצנרת.(במקרה החור בפלאנג' ,שמתי לב שהרכב מתחמם בדרכי בערב חזרה מהעבודה,עצרתי בצד,זיהיתי את מקור הנזילה דחפתי שם חתיכת ג'ילדה והידקתי עם חבק פלסטיק,מילאתי מים ונסעתי עוד כמה ק"מ עד הבית ללא התחממות,למחרת בבוקר נסעתי עם הרכב עוד כמה ק"מ עד המוסך ללא התחממות.

 

כל צנרת המים הוחלפה השנה למעט צינור רדיאטור תחתון אותו אחליף יזום בקרוב(כבר רכשתי).

כמו כן מתכנן לבצע החלפה יזומה מלאה של נוזל בלמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש קסארה, השניה שלי כבר.

הראשונה הלכה בתאונה.

כבר מעל לשנה אני נהנה ממנה, 2.0 בנזין :-P תענוג של רכב.

 

איציק אני רוצה לשמוע את דעתך, בתור אחד שמבין. התיבה האוטומטית שלי עברה החלפת שמן ב130K לפי הקבלות של הבעלים הקודמים.

כרגע הרכב על 247K, ואני מתאר לעצמי שאתה זוכר את השרשור שפתחתי בענין הדפיקה בפקק של גוש דן.

האם היית מייעץ לי להחליף שמן גיר, או להישאר עם מה שיש?

קראתי כמה וכמה שרשורים על כך ששמן ישן עדיף להשאיר, ולכן אני חושש מהחלפה.

האם בכל זאת להחליף? או שלהשאר עם הישן ולהתקין את קולר השמן שהומלץ לי עליו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, שכן יקר



 

תענוג לראות איך אתה עובד ומתחזק את הרכב - בחיים האמיתיים אני מדבר, לא בפורום.

 

הדבר הכי זול, הכי כלכלי והכי נכון - זה לתחזק את הרכב כל עוד אין לו תקלה קולוסאלית שכבר מצדיקה את גריטתו.

 

אפרופו - שמתי אתמול את הרכב שלי לניקוי של בית המצערת ואכן זה העביר את תקלת הרעידות - אני מרוצה ומיושר קו עם הרכב נכון לעכשיו, מקווה להמשיך איתה עוד שנתיים שלוש ואחרי זה לעשות את ההחלטה הפחות כלכלית :-D

 

בכל מקרה - רציתי לאמר לך שיש פירוקיות נהדרות שאני מכיר מאחורי השוק בקאסם - אם תרצה המלצה, תפוס אותי לכמה דקות בפעם הבאה שנתראה.

 

תענוג לראות שרשירים כאלה :-P

 

ותסלח לי על הסמלון פשוט הייתי חייב :) -> לאשתי יש רנו אפרופו, אתה כבר יודע את זה הרי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע הרכב על 247K, ואני מתאר לעצמי שאתה זוכר את השרשור שפתחתי בענין הדפיקה בפקק של גוש דן.

האם היית מייעץ לי להחליף שמן גיר, או להישאר עם מה שיש?

 

התקלה שאתה מעיד עליה נגרמת כתוצאה מאיבוד לחץ שמן בשאפט המרכזי של הגיר. זה מעיד על בלאי ב 99% מהמקרים, ולכן אם הגיר הוא מקורי ולא שופץ מעולם, לא הייתי משקיע בתיקון האטמים של השאפט עצמו אלא בשיפוץ.

 

איציק, שכן יקר

 

תענוג לראות איך אתה עובד ומתחזק את הרכב - בחיים האמיתיים אני מדבר, לא בפורום.

 

הדבר הכי זול, הכי כלכלי והכי נכון - זה לתחזק את הרכב כל עוד אין לו תקלה קולוסאלית שכבר מצדיקה את גריטתו.

 

אפרופו - שמתי אתמול את הרכב שלי לניקוי של בית המצערת ואכן זה העביר את תקלת הרעידות - אני מרוצה ומיושר קו עם הרכב נכון לעכשיו, מקווה להמשיך איתה עוד שנתיים שלוש ואחרי זה לעשות את ההחלטה הפחות כלכלית

 

בכל מקרה - רציתי לאמר לך שיש פירוקיות נהדרות שאני מכיר מאחורי השוק בקאסם - אם תרצה המלצה, תפוס אותי לכמה דקות בפעם הבאה שנתראה.

 

שבוע טוב שכן יקר :)

 

הייתי בכמה פירוקיות בקאסם (יש גם אחת בדרך לשוק, עם שער כחול גדול) ולא מצאתי את מבוקשי.

לא יודע מה קרה לי באותו יום, אבל יכולתי להשיג אחד כזה בוודאות אצל ויצמן בפתח תקוה, יש לו C4\307 1.6 כמו זבל. נסעתי אליו ביום שישי שהייתי צריך להחליף בו (שוב) את האלטרנטור, והוא היה סגור (לא ידעתי, אבל הם לא עובדים בשישי...).

בכל מקרה אם אתה מכיר אחת אחרת (טובה ומומלצת), ספר לי בפעם הבאה שניפגש :)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשתתפוס אותי תתפוס אותי - לבינתיים אני פשוט אמליץ לך על שני מקומות



 

1. אם אתה נוסע לשוק הציפורים - אתה פונה ימינה הרי מהדרך הראשית למגרשי החניה -> תמשיך עד הסוף עד להתפצלות ותפנה שמאלה -תיסע בערך 200-300 מטר ותראה מימינך פירוקית בשם "האחים" עד כמה שזכור לי (אני חושב שגם להם יש שער גדול כחול -> נגד עין הרע אני מניח)

 

מצאתי שם שתי מגאניות 2 בדיוק כמו שיש לי ולקחתי מהם דיפונים וגרילים במחיר הזוי :-D -> אם היה להם שם דגם מאובזר הייתי מפרק את כל משענת היד המקורית ואולי גם לוקח מהם מראות חשמליות מקוריות ואת כל הפיקוד (אבל מתברר שזה לא מציק לא לי ולא לאשתי אז בשביל מה)

 

2. אם מהכיכר הראשית אתה פונה שמאלה ושוב, יורד לכוון השוק - איפשהו באמצע הדרך מצד ימין אתה תראה שער גדול צהוב (מה יש להם עם השערים הצבעוניים האלה) -> יש בפנים בית עסק שמוכר חלפים מקוריים לכל רכב לפי מספר מק"ט במידה ואתה מחליט להתפנק על אלטרנטור מקורי חדש.

 

זו כמובן אופציה יקרה יותר אבל לפעמים זה פשוט עדיף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשתתפוס אותי תתפוס אותי - לבינתיים אני פשוט אמליץ לך על שני מקומות



 

1. אם אתה נוסע לשוק הציפורים - אתה פונה ימינה הרי מהדרך הראשית למגרשי החניה -> תמשיך עד הסוף עד להתפצלות ותפנה שמאלה -תיסע בערך 200-300 מטר ותראה מימינך פירוקית בשם "האחים" עד כמה שזכור לי (אני חושב שגם להם יש שער גדול כחול -> נגד עין הרע אני מניח)

 

אצלו גם הייתי (סיפרתי לך, שער כחול...).

במתחם הזה יש גם מוסך (שם החלפתי אלטרנטור) וגם עסק לשיפוץ אלטרנטורים וסטרטרים ("המתניע" שיפוץ מכלולים).

 

2. אם מהכיכר הראשית אתה פונה שמאלה ושוב, יורד לכוון השוק - איפשהו באמצע הדרך מצד ימין אתה תראה שער גדול צהוב (מה יש להם עם השערים הצבעוניים האלה) -> יש בפנים בית עסק שמוכר חלפים מקוריים לכל רכב לפי מספר מק"ט במידה ואתה מחליט להתפנק על אלטרנטור מקורי חדש.

 

זו כמובן אופציה יקרה יותר אבל לפעמים זה פשוט עדיף.

 

גם אצלו הייתי, ממנו קניתי צינור הידראולי, שמן וכד'. אני מכיר את רוב העסקים בכפר :-)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

מקפיץ - עדכון השנה החולפה (השנה השישית !):

 

השנה אין הרבה מה לספר, קצת אחרי החלפת האלטרנטור בשנה שעברה (נדמה לי חודש או חדשיים אחרי), התקלקל המודול מהירויות של המפוח הפנימי (הוא פתאום עבד על המקסימום והמזגן לא נכנס לעבודה). בדגם הזה המודול מופעל ע"י פיקוד של מערכת בקרת אקלים.

היה לי חלק משומש רזרבי בארסנל, החלפתי אותו תוך כמה דקות עבודה, והכל שב לסדרו.

כרגע הרכב עומד על איזור ה 227-228K ק"מ (כ 13-14K מאז העדכון הקודם).

 

עדיין תענוג של אוטו :) חבל שאין כאלה חדשים יותר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3637 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...