Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטוויטרים שייכים לסט של DLS B6A,

מאז שהתקנתי את המערכת הרדיו דיסק על Treble -8 ולמען האמת כבר נמאס לי מזה.

הטוויטרים ממש דומיננטים והצלילים הגבוהיים ממש גונבים את ההופעה ולא משלימים עם הוופר...

הטוויטרים מורכבים על המשולשים של הדלת וממש לא מופנים ישר לאוזן.

 

מהמגבר הוצאתי לכל צד כבל אחד מהיציאה שלו

והגדרתי HPF של מעל 100Hz (הוופרים לא ממש מתמודדים עם הבאסים שאני נותן להם בגבורה בוא נגיד ככה, בשביל זה יש את הES בבגאג') במגבר, הערוץ שמחובר למגבר מוגדר כLPF של 100HZ ומטה.

משם הכבל מתחבר לCROSSOVER של הוופר והטוויטרים, הכבל שמנמיך את הטוויטר ב3DB כבר מחובר ולא ממש מועיל.

כך שהקרוסאוברים מקבלים 100HZ ומעלה ועושים את העבודת חיתוך לכל רכיב.

 

אני כבר מיואש ולא יודע מה לעשות, הם צורמים וזה הורס מהחוויה ואני צריך להסתפק בטרבל עמום כזה.

 

לשנות מיקום? לקנות טויטרים חדשים? לקנות קרוסאוברים של סטים אחרים?

מה יעזור לעזאזל.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפני שאתה מחליף משהו,תנסה להחליף לזה זוית,איפה הם ממוקמים אצלך כרגע?

 

גם לי היה טוויטר של JBL מסדרת GT5 שעבד על קרוסאובר של אלפיין ונחתך על 8DB ועדיין היה צורם,החלפתי נגד בקרוסאובר וזה הוריד לי אותו.

Scan Speak

פורסם

במשולשים של הדלת, אתה יודע ליד החלון... מיקום דיי עממי.

איפה כבר אפשר לשים אותם?

יש חורים של מזגן בדאשבורד חשבתי להטמיע אותם שם (גם יהיו מוסתרים לגנבים) כי גם ככה המזגן לא עובד.

 

ומה הכוונה החלפת כבל בקרוסאובר?

איך החלפת כבל השפיעה על זה? תודה

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

תנסה כל מיני מקומות למקם את הטוויטר ותראה איפה הכי טוב לך,תתחיל מזה שתשכיב אותם על הדשבורד.

 

טעות שלי לא דיברתי על כבל,אלה על נגד.

 

בבקשה:

 

http://www.hometheater.co.il/p2.article01357.%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%9E%D7%A2-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%D7%91

Scan Speak

פורסם

תודה לך על המאמר אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית. קרא את כללי הפורום*** אחלה הסבר,

אני אנסה לשנות מיקומים...

לגבי החלפת קבל, לא כדאי אולי שאני אקנה קרוסים של סט רמקולים בטווח מחירים יותר גבוהה וכך אקבל שיפור לרמקולים בדמות קרוסים משופרים?

 

או שכל קרוס בנוי לעבוד עם הרמקולים הספציפים...

ראיתי פה בפורום שמישהו מוכר קרוסים של הרץ.

 

נראה לי עדיף מאשר להתעסק בדברים שאני לא ממש מבין בהם, בעיקר כשמדובר באלקטרוניקה עדינה (עם גסה אני עוד יכול להתמודד).

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

החלפת קרוסים לא תרגיש בההבדל כמעט ולא שווה את ההשקעה.

מה שאתה יכול לנסות זה להחליף טוויטרים,לגבי ההלחמה של הנגדים,בכל מקום אלקטרוני יעשו לך את זה בתמורה לכמה שקלים בודדים,הנגדים גם עולים שקלים בודדים.

 

תעשה את החישובים שלך מה אתה מעדיף.

 

בהצלחה.

Scan Speak

פורסם

רגע, איך אני יודע מאיפה לקנות נגדים יותר טובים וכאלה שיורידו לי בווליום של הטוויטרים?

כאילו, מה השינוי שיבוא ליידי ביטוי פה?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

בבקשה אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית. קרא את כללי הפורום*** :

http://dls.se/prodimg/498-1_prod_full.jpg

 

מנחית הכוונה הווליום שהוא יוציא יהיה יותר נמוך ודומיננטי? כמו מה שהחיבור כבל הזה שעושה -3DB להנחתה

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

מצטער, הדגם הזה לא ממש פופולארי ולא מצאתי באינטרנט תמונה שלו מפורק.

מה אתה צריך לראות שם בפנים אחי? אולי אני אקח על עצמי פרוייקט ואפרק את זה ואצלם, פשוט זה מורכב ברכב מתחת לשטיח ככה שזה מלא פירוקים עכשיו.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

אם כל הבעיה זה שהטוויטרים חזקים מידי אתה יכול פשוט לבנות LPAD לטוויטרים



 

אתה צריך לבנות לכל טוויטר LPAD (סה"כ שני נגדים - אחר בטור והשני במקביל - זה שקרוב יותר לטוויטר במקביל בין הפלוס למינוס וזה שרחוק יותר בטור על רגל הפלוס של הטוויטר)

 

אתה צריך לבנות LPAD ל4 אוהם והנה מחשבון פשוט שנותנן לך מראש כבר ערכים מוכנים להנחתה של 3, 6, 9 ו12 דציבל

 

אתה ניגש לחנות אלקטרוניקה - קונה את הנגדים (אל תשכח שאתה צריך שניים מכל סוג בגלל שיש לך שני טוויטרים) שעולים גרושים בודדים ומבקש מהם אפילו להכין לך אותם לשילוב לפני הטוויטרים.

 

מציע לך להכין את ההנחתות הבאות - LPAD ל 3 דציבל הנחתה, ל6 דציבל הנחתה ול 9 דציבל הנחתה - 12 דציבל לדעתי כבר יהיה יותר מידי ואתה בקושי תשמע את הטוויטרים.

 

הנה מחשבון שכזה לדוגמא:

 

http://www.sengpielaudio.com/calculator-Lpad.htm

 

תגלול למטה ואתה תראה שמראש כבר יש לך ערכים מוכנים ל4 ול8 אוהם. (אפילו תדפיס את זה ותיתן את זה לטכנאי בחנות אלקטרוניקה)

 

אתה תקבל תוצאה מהסט שהיא עולם אחר ממה שהכרת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אפשר להציע ניסוי?

 

נתק לחלוטין את הטויטרים.

הפעל את המערכת.

אם אתה עדיין שומע צרימה, הטויטרים הם לא הבעיה.

 

אם לא, תתחיל להציק לפולני ולדלות מידע.

מתחדשת*

פורסם

מידע כמו איך לתחום את הוופרים בקצה עליון שהם ישמעו בו טוב?



 

אני חושב ששלומי כבר העלה את אחד משני הפוסטים הרלוונטים :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...