Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב חברים.

 

לפני מספר ימים רכשתי מגבר 800W של Sound Extrim

 

במוסך התקנות רצו ממני 400 שח + הגדלת חורים לרמקולים מאחורה 6X9

אז החלתתי לחבר לבד בבית.

 

חיברתי (+) ראשי מהמצבר למגבר ולקחתי (-) מהגוף של הרכב בנוסף לכך חיברתי גם פיקוד מהמערכת למגבר (חוט כחול כזה)

 

חיברתי גם כבל RCA אחד (המגבר יציאה אחת)

 

לאחר מכן חיברתי את שני הרמקולים למגבר, (המגבר מגביר לי את הרמקולים מאחורה בלבד)

 

אחר כך הדלקתי את המערכת והרמקולים לא עובדים... (חשוב לציין שהנורה הירוקה במגבר נדלקה)

 

אם משהו יכול לתת לי עזרה אולי לא חיברתי נכון את החיבורים, זאת הפעם הראשונה שאני מתעסק בדבר בזה

 

תודה ושבוע טוב.

פורסם

עם המגבר נדלק והוא לא על פרוטקשן בדרך כלל מנורה אדומה זה כבר טוב

לגביי שמע אולי חיברת את הארסיאיי לא טוב כלומר הארסיאיי מחובר ליציאה של המגבר ולא לכניסה

אולי הרמקולים לא מחוברים טוב פלוס והמינוס לא נכונים

יכול להיות גם כבל ארסיאיי דפוק

אולי יש נתק ברמקולים כוונה לכבלים

אולי יציאות שרופות

 

נסה את זה בינתיים ונתקדם

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
עם המגבר נדלק והוא לא על פרוטקשן בדרך כלל מנורה אדומה זה כבר טוב

לגביי שמע אולי חיברת את הארסיאיי לא טוב כלומר הארסיאיי מחובר ליציאה של המגבר ולא לכניסה

אולי הרמקולים לא מחוברים טוב פלוס והמינוס לא נכונים

יכול להיות גם כבל ארסיאיי דפוק

אולי יש נתק ברמקולים כוונה לכבלים

אולי יציאות שרופות

 

נסה את זה בינתיים ונתקדם

 

קודם כול תודה על תגובתך..

 

לגבי האר סי איי חיברתי נכון 100%

לגבי הרמקולים נסיתי לשנות את החיבורים ולא קרה כלום

לפי דעתי גם אין נתק בין הרמקול לחוט כי בדקתי אם אמפר מטר

לגבי היציאות במערכת יכול להיות שזה שרוף במגבר ?

פורסם

סביר להניח ממה שתיארת שהבעיה היא באות ולא במתח.

תוודא שהפיקוד שחיברת הוא באמת ה REMOTE ולא האנטנה או משהו כזה.

תוודא ה RCA מחבר את היציאות הנכונות. ז"א, אם אלו רמקולים אחוריים אז מהיציאה של הר"ד שמתאימה לאחוריים אל חיבורי הכניסה של המגבר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

חבריי הפורום צודקים, לדעתי הבעיה נמצאת ברמווט או בRCA או אולי גם וגם.

מה שכן אם המגבר נדלק ולא נכנס לפרוטקשן זה אומר שהוא תקין.

 

לדעתי? אתה לא מחבר את המערכת בצורה נכונה ואתה יכול לגרום לנזק.

גש עם כל הציוד שלך (שכבר מחובר אם אני לא טועה?!) ותבקש שיחברו לך סופית.

 

עדיף מאשר לעשות נזק.

למרות שבטח יש אחריות אם קנית מחנות אבל עדיף שלא תהרוס.

×
×
  • תוכן חדש...