Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסופ"ש השתמשתי ב-SUN OF A GUN ובנתיים זה נראה טוב.. הצבע הדאויי שהיה קודם נעלם והפך לשחור..

 

נראה כמה זמן זה יחזיק.... :wink:

 

תודה רבה לכולם על העזרה!

פורסם

אני ממליץ בחום לא לצבוע את הדש עם צבע לחידוש פגושים.

בצבע מסוג זה יש ממסים נדיפים אשר "יפנקו" אותך בריח "נעים" בברכב, כל יום מחדש..

כמו כן, בעבר הרחוק (לפני 15 שנים) השתמשתי בצבע מסוג זה לחידוש פגושים של 205, הפגוש המשיך להוריד צבע שחור במשך חודשים...

 

sun of a gun יספק תוצאה סבירה לזמן קצר, אבל מצד שני זה לוקח 3 דקות עבודה ומחיר זניח כך שבהחלט אפשר לבצע זאת אחת לשבוע.

 

אגב, הצבע לא דוהה , מה שאתה רואה זה בעצם סדקים קטנים על פני השטח אשר גורמים לאור להשבר בזוית שונה ולגוון ביר יותר.

כאשר אתה מורח שמן סיליקוני כלשהו אתה בעצם מחזיר לפני השטח את האחידות (בדיוק כמו במקרה של חידוש פנסים).

×
×
  • תוכן חדש...