Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.



רכבי הוא פולסוואגן פולו שנתון 2001 ידני.

הבוחן הכשיל אותי על מידית צמיגים "לקויה" ,ברשיון רכב שלי כתוב מידת צמיגים 185/55/14R.

ורכבי עם צמיגים מידה 185/60/14R.

שאלה כמה קריטי זה מידת החתך?!

האם פשוט הבוחן קטנוני?

 

הבוחן לא היה מוכן להקשיב להסבר שלי: ששנה שעברה עברתי ככה טסט באותו מקום ולא עניין אותו כלום.

לעזרתכם בבקשה.

פורסם

אני לא מכיר את המידות המותרות בדגם שלך, אך יכול להיות שהמידה אצלך גם מאושרת.

אתה צריך אישור מהמחלקה הטכנית של VW או אם זה מאושר כבר באוטודאטה רק לשנות במשרד הרישוי את המידה של הצמיג.

אתה יכול להתקשר לכל מכון רישוי ולשאול אותם מה המידות המותרות לפי מה שכתוב להם

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
אני לא מכיר את המידות המותרות בדגם שלך, אך יכול להיות שהמידה אצלך גם מאושרת.

אתה צריך אישור מהמחלקה הטכנית של VW או אם זה מאושר כבר באוטודאטה רק לשנות במשרד הרישוי את המידה של הצמיג.

אתה יכול להתקשר לכל מכון רישוי ולשאול אותם מה המידות המותרות לפי מה שכתוב להם

 

תודה על התגובה המהירה.

 

הבוחן בדק בספר שנמצא ברשותו ואמר שזה לא תואם יכול להיות שהבדל הקטן הזה בחתך לא חוקי?

השאלה שלי היא כמה זמן יקח לי לעשות את השינוי הזה ברשיון רכב?

(כי הארכת זמן של הטסט שלי כבר נגמרה...)

תודה.

פורסם

כל עוד המידה הנ"ל אינה רשומה ומאושרת על ידי יצרן הרכב אתה לא יכול לשנות ולאשר אותה.

 

כנראה הבוחן בשנה שעברה לא שם לב לכך.

 

אגב, ההבדל הזה לא כל כך קטן.

קובי

פורסם
כל עוד המידה הנ"ל אינה רשומה ומאושרת על ידי יצרן הרכב אתה לא יכול לשנות ולאשר אותה.

 

כנראה הבוחן בשנה שעברה לא שם לב לכך.

 

אגב, ההבדל הזה לא כל כך קטן.

 

 

אוקי תודה.

 

ההבדל לא קטן אם אתה יכול להסביר אני אשמח...

 

ומה אתה ממליץ לעשות חוץ מלהחליף צמיגים:wink:

פורסם

יש לך שתי אפשרויות:

 

א. לגשת לרב בוחן במכון הטסטים ולבקש ממנו לבדוק האם המידה תקנית באוטודאטא. במידה וכן, 30 שקלים נוספים והם יואשרו ברשיון (אגרת עלות שינוי מידות צמיגים).

 

ב. להחליף צמיגים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

החתך זה גובה הצמיג חלקי רוחבו.

מה שקורה זה שהחתך מותאם לג'אנט וכעת שהוא יותר גדול זה יכול לגרום לכך שהצמיג לא ישב טוב בג'אנט ובנוסף יכול להשפיע על עוד דברים ברכב כמו זויות היגוי וכדו'.

 

אין פתרונות קסם, הכי קל יהיה לבדוק מול יצרן הרכב אולי הוא כן מאשר את המידה הנ"ל לרכב.

במידה וכן אז לבקש שישלחו את זה בפקס ולגשת למכון טסטים להראות שהמידה מותרת ולעבור טסט- אבל הסיכוים קלושים משום שיש למכוני הטסטים ספר שבו המידות כתובות.

אופציה שניה- לבדוק אולי המידה מאושרת אבל לא לגאנט הנ"ל ואז הפיתרון יהיה להחליף ג'אנט למידה שמאושרת עם הצמיגים.

אופציה שלישית- להחליף את הצמיגים למידה תקינה.

למה התקנת מידה שונה מלכתחילה?

קובי

פורסם
החתך זה גובה הצמיג חלקי רוחבו.

מה שקורה זה שהחתך מותאם לג'אנט וכעת שהוא יותר גדול זה יכול לגרום לכך שהצמיג לא ישב טוב בג'אנט ובנוסף יכול להשפיע על עוד דברים ברכב כמו זויות היגוי וכדו'.

 

אין פתרונות קסם, הכי קל יהיה לבדוק מול יצרן הרכב אולי הוא כן מאשר את המידה הנ"ל לרכב.

במידה וכן אז לבקש שישלחו את זה בפקס ולגשת למכון טסטים להראות שהמידה מותרת ולעבור טסט- אבל הסיכוים קלושים משום שיש למכוני הטסטים ספר שבו המידות כתובות.

אופציה שניה- לבדוק אולי המידה מאושרת אבל לא לגאנט הנ"ל ואז הפיתרון יהיה להחליף ג'אנט למידה שמאושרת עם הצמיגים.

אופציה שלישית- להחליף את הצמיגים למידה תקינה.

למה התקנת מידה שונה מלכתחילה?

 

הג'אנט נרכש ביחד עם הצמיגים, הג'אנט מותאם לצמיגים הנ"ל.

 

אני מצטער אני עדיין מרגיש שעושים לי עוול. תסלח לי עם כל הכבוד אני לא שם ברכב איזה ג'אנט 17 או איזה נורות ניאון למניהם שמסנוורות רכבים.

זה לא סכנת חיים! ואני לא מסכן אף בנאדם!

זה פשוט לעשות עוול לבנאדם אני לא רואה שום הגיון בלהכשיל על זה רכב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היית צריך לבדוק את זה לפני שקנית את הג'אנטים עם הצמיגים.

כנראה הם לא שמו לב בטסט הקודם.

אם המידה מאושרת תשנה ברישיון, לא סיפור.

אם המידה הזאת לא מאושרת ע"י היצרן כנראה זה כן משפיע לרעה על התנהגות הרכב ויכול איכשהו לסכן מישהו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...