Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים,

 

יש תופעה מוזרה שאני לא בטוח כבר אם היא אמיתית או שאני מדמיין, אבל אני מרגיש לפעמים (כבישים בין עירוניים בלבד) שאני עוזב את ההגה משיכה קלה לימין, הלכתי לכיוון פרונט הבחור חיבר את הגלגלים למחשב בדק כיוונים אמר חד משמעית שאין משיכה מהפרונט והכל תקין, ניסה למרכז טיפה את ההגה גבה 150 שקלים ושלח אותי לדרכי ואמר שאבדוק אם הסתדר בנסיעה הבאה שלי.

 

היום נסעתי שוב נסיעה ארוכה יחסית ושעזבתי את ההגה כן הרגשתי משיכה קלה לימין (ז"א שאני חייב להחזיק את ההגה עם היד כדי שאמשיך לנסוע ישר) נכנסתי אליו שוב וביקשתי שיבדוק שוב או שינסה לסדר, הוא טען שיש צורך להחליף בין הג'נטים (האחורי הימני והקדמי הימני) למרות שאני בטוח שהג'נטים לא התעקמו הם חדשים.. (אולי באו ככה מהמפעל?)

 

מה שמוזר לי שבעיר שאני עוזב את ההגה במהירות נמוכה יחסית (50 / 60 ) אני לא מרגיש את המשיכה הזאת והכל נראה תקין... אני כבר לא יודע אם אחרי השכנועים שלו שהכל תקין באמת הכל תקין ולא בא לי סתם להצליב ג'אנטים...

 

יש עצות?

פורסם

נתקלתי כבר במקרה שבו החלפת צמיגים בין הסרנים הפסיקה משיכה של הרכב.

 

אתה בטוח שמקור הבעיה איננו השיפוע של הכביש?

פורסם

לפי הידוע לי, אמורים לסלול כבישים בשיפוע על מנת לאפשר ניקוז של מי גשם.

כנראה בגלל שיפוע זה אתה מרגיש משיכה.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

זוויות המתלה אמורות לבטל את שיפוע הכביש אז זה ככל הנראה לא הגורם.

 

צמיגים בהחלט יכולים לגרום למשיכה ולכן בצע את המלצותיו של איש הפרונטים תחילה.

פורסם

חזרתי לעדכן:

 

לבסוף החלטתי שלא לפרק את הג'אנט ולהצליב בין האחורי לקדמי.

בוצעו שוב בדיקות ממוחשבות הכל נראה כתקין, בוצע שוב מירכוז הגה ולשביעות רצוני ולפי איש הפרונטים הוא ציין שזה בסדר אם צריך נגיעה קלה לטענתו על מנת לייצב את הרכב (כמו שאמרתי המשיכה ממש ממש קלה אבל אם עוזבים את ההגה לגמרי בסוף סוטים ימינה)

 

מעבר לזה הוא הפתיע אותי (עם שטויות נראה לי) ואמר "תשמע, זה לא Volvo או mercedes זה מכוניות שיושבות על הכביש כמו טנק".

פורסם

מנסיון שלי ושל חברים - תופעה כזו יכולה בהחלט להיגרם גם כתוצאה מרוחות צד, אם רלוונטי לגביך - קח בחשבון :)

×
×
  • תוכן חדש...