Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אתחיל בכך שהשתמשתי באופציית חיפוש ולא מצאתי מענה לשאלה שלי - רוב הדיונים על החלפת הצמיגים נוגעים לרכבים ספורטיביים פחות או יותר.

 

אני מעוניין להחליף צמיגים לטויוטה קורולה 1994 את כל הצמיגים, השאלה שלי היא אילו צמיגים מומלצים לרכב...

 

מידת הצמיגים הנוכחיים: 175\65\14''

 

שאלה נוספת.. האם אפשרי לחרוג מהמידה? והאם זה בכלל מומלץ?

 

הדרישות שלי:

- אחיזה.

- אורך חיים.

- בלי רעש.

 

אני לא מעוניין להוציא אלפים על צמיגים ולכן אבקש את עצתכם לצמיגים טובים אבל לא יקרים...

 

אני מעריך שההוצאה שאני יכול להרשות לעצמי תהיה בסביבות ה 800-900 ש"ח.

 

צמיגים ששמעתי עליהם

-יוקו

-קומו

-גודייר

-יוקוהומה

 

אשמח אם תוסיפו שמות אבל... כמובן רק בעלי ניסיון עם הצמיגים...

 

*לא לשכוח - מדובר במשפחתית סולידית לחלוטין - אז לא צריך להסחף עם דרישת האחיזה.

 

תודה לכולם!

שיהיה בכיף!

פורסם

אני יודע שהקורולות , לפחות משנת 97 הגיעו עם מישלין אנרג'י ולדעתי הצמיג הזה הוא פשרה טובה בין מחיר ואיכות.

אינני יודע מה מחירם כיום, אבל אם הוא ייכנס לך בתקציב, אז לדעתי זה כדאי.

 

 

אם לא, אז הייתי ממליץ על היוקוהומה שנמכרים כיום באוטו דיפו בהנחות מעניינות מדי פעם.

אחד הצמיגים שנותן תמורה הכי טובה לכסף.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל ,

 

האנרג'י הם באמת האופציה המומלצת ביותר למשפחתומטית אך מחירם יקר בהרבה מ900 ש"ח לרבעיה.

 

לגבי רמת רעש - רוב סוגי הצמיגים במידה הנ"ל וברמת המחירים המדוברת יהיו רועשים יחסית לצמיגים איכותיים.

 

קנה צמיגים מאחת החברות המוכרות : דנלופ/יוקוהאמה/ברידגסטון/קונטיננטל/קלבר וכו'.

 

אל תשכח לבדוק את "טריות" הצמיג - שלא יהיה בן יותר מחצי שנה. (התחלופה למידה הזאת גבוהה - אין טעם בהתפשרות.)

 

מקום מומלץ באיזור המרכז במחירים זולים - פנצ'רית אנטון ביפו.

פורסם

אהלן,

 

 

לפני כשבועיים רכשנו יוקוהמה וי 500 , ב-550 ש"ח לזוג , באוטודיפו.

הצמיגים שרכשנו - "טריים". מהשבוע השמיני של 04.

 

הוי 500 , שקטים.

 

אקיצר , שווה לקפוץ לאוטודיפו ולבדוק מה הם מציעים.

 

 

*תוכלו להסביר לי , במה מצטיינים צמיגי ה"אקו" , "אנרג'י" וכדומה? האם הם באמת חוסכים דלק , או שזאת עוד שיטה להרוויח כסף על גבם של הלקוחות?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...