Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, בהמלצת חברי הפורום אני מתמקד כרגע בחיפוש סיריון עבורי. מגבלת התקציב מתחילה לשחק תפקיד, שכן קשה לי למתוח את ההוצאה הראשונית הרבה מעבר ל50K שח, ורוב ההיצע שיש (כמובן, מליסינג) הוא משנת 2008 - שם המחירון גבוה.

 

ראיתי מספר הצעות שמתקרבות לתקציב שלי אבל עם קילומטרז' גבוה מאד (100K ואפילו 120K ק"מ לרכב בן 3). השאלה שלי עד כמה זה משחק תפקיד? האם עדיף לחפש באופן פרטי רכב משנת 2007 או 2006 עם קילומטרז' נמוך יותר?

אני שואל, כי כבר כמה אנשים אמרו לי, למשל, שבמאזדה שהוא רכב אמין מאד קילומטראז' גבוה לא צריך להרתיע אותי כי זה "סוס עבודה" שיכול גם ליסוע 300000ק"מ בלי לראות מוסך. בלי קשר לנכונות הטענה, מה המצב בנוגע לסיריון? עד כמה הקילומטראז' "שוחק" אותה?

 

האם יש חברות ליסינג או מגרשי מכירות אמינים שמחזיקים סיריון משנתונים 2006-2007?

פורסם

משיטוט קצר ראיתי שאוטו-דיל (הטרייד אין הרשמי של קבוצת פולקסווגן) מוכרים סיריון יד 1 שנת 2007 עם 36,000 ק"מ פרטית!

המחירון 64 והם דורשים 55 (אולי תגיע איתם להסכמה על תשלום מקדמה ואת היתרה במימון נוח).

 

הלינק למודעה: http://www.auto-deal.co.il/tabid/74/Maker/54/Default.aspx

 

*** חשוב לציין שאין לי קשר לסוכנות ואין לי שום ידע לגבי מצב הרכב ***

פורסם

אני שואל, כי כבר כמה אנשים אמרו לי, למשל, שבמאזדה שהוא רכב אמין מאד קילומטראז' גבוה לא צריך להרתיע אותי כי זה "סוס עבודה" שיכול גם ליסוע 300000ק"מ בלי לראות מוסך. בלי קשר לנכונות הטענה, מה המצב בנוגע לסיריון? עד כמה הקילומטראז' "שוחק" אותה?

 

האם יש חברות ליסינג או מגרשי מכירות אמינים שמחזיקים סיריון משנתונים 2006-2007?

 

איזה שטויות. אני אתקשר לאחד החברים שלי ואמסור לו שהמאזה לאנטיס שלו מזוייפת. אחרת אין מצב שהוא החליף מנוע אחרי 190 אלף קילומטרים.

 

כן, יש חברות אמינות שמחזיקות סיריון מהשנתונים האלו. תוכל להגיע אליהם דרך האתר הזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

גם אני לא כ"כ מבינה ברכבים

 

אבל הניסיון שלי עם דייטסו סיריון מסתכם בזה שלקחתי אחת לבדיקה עם 85,000 ק"מ שהיתה שחוטה.

 

נאמר לי ע"י כמה אנשים, שהמנוע קטן והוא נשחק מהר יותר ממנוע גדול.

 

לא אחראית לוודאות הדברים שנאמרו לי, אבל הגיונית זה יכול להיות נכון.

 

זו הסיבה שברחתי כל עוד נפשי בי.

 

האמת היא שנסעתי עליה, והייתי ממש צריכה ללחוץ על דוושת הגז שהיא תואיל בטובה לזוז.

פורסם
גם אני לא כ"כ מבינה ברכבים

 

אבל הניסיון שלי עם דייטסו סיריון מסתכם בזה שלקחתי אחת לבדיקה עם 85,000 ק"מ שהיתה שחוטה.

 

נאמר לי ע"י כמה אנשים, שהמנוע קטן והוא נשחק מהר יותר ממנוע גדול.

 

לא אחראית לוודאות הדברים שנאמרו לי, אבל הגיונית זה יכול להיות נכון.

 

זו הסיבה שברחתי כל עוד נפשי בי.

 

האמת היא שנסעתי עליה, והייתי ממש צריכה ללחוץ על דוושת הגז שהיא תואיל בטובה לזוז.

 

הנסיון שלי משיטוט אינטנסיבי במגרשי המכירות מתאים לאינטואיציה שלך. בכל מקום כשבדקתי את ההיצע מצאתי שאמנם יש הרבה סיריון, אבל מעט מאלה שיש עליהן קילומטרז' יש להן "עבר נקי" - מה שהופך את ההיצע הרלוונטי לי לקטן במיוחד (כי אלה עם הקילומטרז' הנמוך מעבר לתקציב שלי). לעומת זאת, כשמסתכלים על משפחתיות עם אותו שנתון ואותו קילומטרז' ההיצע הרלוונטי (כלומר אלה שמצבן טוב ועברן נקי) גדול הרבה יותר.

 

מהסיבה הזו, ומעצות שקיבלתי במהלך היום, כנראה אנטוש את אופציית הסיריון מליסינג.

פורסם
הנסיון שלי משיטוט אינטנסיבי במגרשי המכירות מתאים לאינטואיציה שלך. בכל מקום כשבדקתי את ההיצע מצאתי שאמנם יש הרבה סיריון, אבל מעט מאלה שיש עליהן קילומטרז' יש להן "עבר נקי" - מה שהופך את ההיצע הרלוונטי לי לקטן במיוחד (כי אלה עם הקילומטרז' הנמוך מעבר לתקציב שלי). לעומת זאת, כשמסתכלים על משפחתיות עם אותו שנתון ואותו קילומטרז' ההיצע הרלוונטי (כלומר אלה שמצבן טוב ועברן נקי) גדול הרבה יותר.

 

מהסיבה הזו, ומעצות שקיבלתי במהלך היום, כנראה אנטוש את אופציית הסיריון מליסינג.

 

ואם אנחנו מדברים רק על הק"מ, אזי עדיף לקחת רכב עם מנוע מעט יותר גדול...

לדוגמא כמו המזדה 3 (סתם דוגמא) שאם נוסעים עליו 80,000 ק"מ הוא עדיין נחשב אוטו חדש,שלא כמו הדייטסו סיריון..

שוב, אני בודקת את אמיתות הדברים שאני מעלה עם חברי הפורום שבטח הידע שלהם רחב יותר משלי בעינייני מכוניות.

×
×
  • תוכן חדש...