Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת, כמעט כל המסכים שיצא לי ליראות עד היום היו מט, ולמעט המסכים של המחשבים הניידים כל המסכים הרגילים הם מט.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

אלכס צודק, גם אני לא נתקלתי במסך למחשב אשר לא מט.. אשמח לדוגמא של אחד מבריק אם אתה מכיר.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

זה המסך (מבריק) היחיד שאני מקיר AOC E2239Fwt, אני בטוח שיש עוד , בדרך כלל אלו שהם ט'אצ'.

הLCD הרגילים כולם מט :(

אודי A4

דימה.

פורסם

דוגמאות למסכים מבריקים:

APPLE CINEMA DISPLAY - גם הלד וגם הLCD הישנים יותר - עם פאנל ISP מבריקים.

EIZO בסדרות הגבוהות עם הפאנל IPS - מבריקים.

 

לרוב כשקונים מסכים מבריקים זה מתוך מטרה לדייק בצבעים - מה שלא קיים במסכים הזולים. (שתי סדרות הצגים שרשמתי עולים צפונה מ4 אלף ש"ח ומיועדים לשימוש מקצועי של גרפיקאים , ארכיטקטים , PRINT וכו זה לא הדל IPS המעל הממוצע שעולה 2000 ש"ח שרוב האנשים חושבים שהוא פסגת הטכנולוגיה)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

המסכים המקצועיים המבריקים בד"כ באים עם מעין ארגז לצמצום השתקפויות, כגון זה:

 

Eizo-30-Zoll-Monitor-Cg303w.jpg

 

ברוב המקרים הם ישמשו אנשים שעובדים בחדר עם תאורה מבוקרת, כך שהשתקפויות אינן בעיה גדולה.

 

מסך מבריק מאפשר חדות ודיוק גבוהים יותר, לטעמי מדובר בניואנסים שיעילים בעיקר למי שמתפרנס, ויפה מאוד, מתחום הגרפיקה. לכל השאר זה בעיקר יציק.

 

אישית, לא אקנה שום מסך מבריק, לא לנייד ולא נייח, כך אני מתנהל היום וכך אמשיך.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

×
×
  • תוכן חדש...