Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסוברו אימפרזה שלי (2006), קורה שלעיתים כשאני מכבה את המנוע, נותרים אורות הברקס דולקים.

הדבר גורם לכך שהמצבר מתרוקן - ואני צריך "לבקש נדבות" מרכבים חולפים שיעזרו (תודה לאלו שעוזרים !!)

 

חשמלאי רכב אמר לי שכנראה מדובר ב"יונית בלם" שצריכה החלפה, והעלות היא למעלה מ-200 ש"ח.

 

האם זה הגיוני ? האם המחיר סביר ? האם יש רעיונות אחרים ??

 

 

תודה !

לוליק

פורסם

אם אתה יודע היכן יושב יוניט הבלם שזה מעל דוושת הברקס אז שזה קורה לך שחק איתו שם תראה שהוא אינו תפוס ומצליח להילחץ פנימה. בהתאם למישחק איתו תבדוק מה קורה במקביל עם פנסי הבלם מאחור אם הם ניכבים או לא. בהתאם לכך אתה תדע אם הבעיה היא אכן ביוניט בלם.

:)
פורסם

עדיף שתחליף פעם אחת במקום לבקש כל הזמן מצבר.

לא בעיה בכלל להחליף ואפילו אימצתי קומבינה לסדר את זה פשוט החלפתי בבורג קשיח את הכפתור שלוחץ אותו.

תנסה למשוך את הברקס טיפה מתי שהאור לא מתכבה במקום ללחוץ על הברקס תעשה פעולה הפוכה תמשוך את הברקס תראה אם הוא לוחץ על הכפתור שמכבה את הברקס. אם כן יכול להיות זה תקוע טיפה או משהו כזה.

פורסם
בסוברו אימפרזה שלי (2006), קורה שלעיתים כשאני מכבה את המנוע, נותרים אורות הברקס דולקים.

הדבר גורם לכך שהמצבר מתרוקן - ואני צריך "לבקש נדבות" מרכבים חולפים שיעזרו (תודה לאלו שעוזרים !!)

 

חשמלאי רכב אמר לי שכנראה מדובר ב"יונית בלם" שצריכה החלפה, והעלות היא למעלה מ-200 ש"ח.

 

האם זה הגיוני ? האם המחיר סביר ? האם יש רעיונות אחרים ??

 

 

תודה !

לוליק

 

 

 

תודה !

 

בדקתי וזיהיתי את המקום של ה"יוניט" הזה. אכן תקוע קצת.

אחליף בשבוע הבא.

י

להתראות ברמזור..

פורסם

אני פתרתי בעיה כזו אצלי ע"י שפריץ קטן של WD40 לתוך היוניט. נסה ותראה מה קורה. אולי תחסוך כמה שקלים.

בכל אופן עד לפתרון הבעיה - תקפיד לעבור מאחורי הרכב כדי לראות שהאור לא דולק, ואם כן דולק, תחזור לשחרר את היוניט

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

×
×
  • תוכן חדש...