Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

ברשותי פורד פיאסטה שנת 95 1300 דגם יוטה,

עכשיו לא מזמן הבחנתי באזור של הפלגים יש מסביבם שלולית שמן קטנה לא חמורה עד כדי נזילה, וכשהאוטו מונע הבחנתי שפשוט יוצא משם לחץ שגורם לבועות בשלולית שמן מסביב לפלאג,

עכשיו רציתי לדעת כמה דברים,

1) מה הבעיה פה בעצם?

2) האם זה חמור או שהרכב יכול להמשיך לנסוע ככה בלי פגיעה באחד הרכיבים?

3) האם הרכב מאבד קומפרסיה בגלל זה או שזה סתם הלחץ במיכל שמן או משהו?

4) יכול להיות שבגלל זה הרכב בעליות מאבד קצת כוח??

5) מהי עלות התיקון המעורכת? גבוהה נמוכה?

 

מצטער על השאלות המרובות, והמון תודה,

עמית גלאם.

 

נ.ב

אם יש צורך אני יצלם ויעלה לפה.

פורסם

יכול להיות שהבעיה היא באטם מיכסה שסתומים או בגומיות המצתים (במידה ויש ברכב זה) שבשביל להחליף אותם צריך לפרק מיכסה שסתומים. האם אתה רואה תופעות של עשן לבן שהרכב מונע? במידה ולא אכן מדובר במה שהזכרתי בשורה הראשונה.

:)
פורסם

תודה על התשובה המהירה!,

אין עשן לבן ברכב, אז זה באמת כנראה מה שהזכרת, מה גם ששמעתי על זה פעם איפה שהוא,

 

עכשיו התהליך עתיד להיות יקר? כפי שהזכרת יש צורך לפרק מכסה שסתומים? מהי העלות המשוערת אםאתה יודע במקרה?

 

ושאלה אחרונה, יכול להיות שבגלל הבעיה הזאת יש איבוד כוח בעליות? או שהמנוע סתם חלש?

 

שוב המון תודה,

עמית גלאם.

פורסם

זה לא מה שגורם לאיבוד קומפרסיה. זה רכב לא צעיר אז קח זאת בחשבון. התהליך הוא מאוד פשוט להחלפת האטם ולא אמור לעלות יותר מ-200-300 ש"ח לדעתי אטם/ גומיות מצתים +עבודה.

:)
פורסם

שוב תודה, רק שאלה נוספת שלא קשורה, בזמן האחרון קרה מצב שהאוטו חם אני נוסע וכשאני עוצר אז האוטו כזה יורד בטורים רועד לשניה ואז חוזר למוטב, לא מתכבה, ממה זה יכול להיגרם ואיך ניתן לטפל בזה?

עמית.

פורסם
שוב תודה, רק שאלה נוספת שלא קשורה, בזמן האחרון קרה מצב שהאוטו חם אני נוסע וכשאני עוצר אז האוטו כזה יורד בטורים רועד לשניה ואז חוזר למוטב, לא מתכבה, ממה זה יכול להיגרם ואיך ניתן לטפל בזה?

עמית.

יכול להיות שרעד זה קורה מתי שמאוורר הרדיאטור ניכנס לפעולה?

:)
פורסם

זה לא בגלל זה בוודאות, זה פשוט קורה שהאוטו בטמפ עבודה, אז כל עצירה מוחלטת מנסיעה או אפילו שאני בסרק נותן גז הרכב יורד בטורים רועד שניה ואז חור למוטב,

יכול להיות איזה חישן מלוכלך או בעיה אחרת?

פורסם

קשה כך לדעת...יכול להיות חיישן מלוכלך, יכול להיות סדק בצנרת וואקום או בעיית יניקת אויר במערכת היניקה או אפילו באיזור מגבר הבלם (אם זה מופיע בעיקר בלחיצה על דוושת הברקס) או אפילו בעייה במערכת ההצתה. אני ממליץ ראשית לסדר את בעיית הנזילה ומשם להיתקדם...

:)
פורסם

שלום רב עמית.

בעיית הבעבוע מקורה קרוב לוודאי משמן שנוזל מאטם מכסה שסתומים בלוי, שגולש לעבר הפלג, ובגלל הטמפרטורה הגבוהה, של הפלג וראש המנוע, גורם לרתיחת השמן ולבעבוע.

הפתרון החלפת אטם מכסה שסתומים, נקוי ויבוש אזור הנזילה, ובהתמקדות באזור הפלגים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
היי לכולם,

 

ברשותי פורד פיאסטה שנת 95 1300 דגם יוטה,

עכשיו לא מזמן הבחנתי באזור של הפלגים יש מסביבם שלולית שמן קטנה לא חמורה עד כדי נזילה, וכשהאוטו מונע הבחנתי שפשוט יוצא משם לחץ שגורם לבועות בשלולית שמן מסביב לפלאג,

עכשיו רציתי לדעת כמה דברים,

1) מה הבעיה פה בעצם?

2) האם זה חמור או שהרכב יכול להמשיך לנסוע ככה בלי פגיעה באחד הרכיבים?

3) האם הרכב מאבד קומפרסיה בגלל זה או שזה סתם הלחץ במיכל שמן או משהו?

4) יכול להיות שבגלל זה הרכב בעליות מאבד קצת כוח??

5) מהי עלות התיקון המעורכת? גבוהה נמוכה?

 

מצטער על השאלות המרובות, והמון תודה,

עמית גלאם.

 

נ.ב

אם יש צורך אני יצלם ויעלה לפה.

 

אופייני לפורדים עם פלאגים קצרים ושמנים , כמו פיאסטה סיירה ודומיהם .

 

להוציא לנקות התושבות ולסגור על פי הספר .

פורסם
שוב תודה, רק שאלה נוספת שלא קשורה, בזמן האחרון קרה מצב שהאוטו חם אני נוסע וכשאני עוצר אז האוטו כזה יורד בטורים רועד לשניה ואז חוזר למוטב, לא מתכבה, ממה זה יכול להיגרם ואיך ניתן לטפל בזה?

עמית.

 

עמית שלום רב !

יתכן ושסתום אל חוזר במגבר בלם לא תקין, משום שבשסתום אל חוזר תקין,ו סלד המנוע אמור לעלות למספר שניות בעת הבלימה, ולא להפך, לרוב שסתום אל חוזר לא תקין גורם לכך, ולא בעיית חשמלית או בעיית מנוע צעדים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אופייני לפורדים עם פלאגים קצרים ושמנים , כמו פיאסטה סיירה ודומיהם .

 

להוציא לנקות התושבות(איזה תושבות?!) ולסגור על פי הספר .

הרברט בפיאסטה אין פלגים שמנים וקצרים, אלא בסיירה בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
עמית שלום רב !

יתכן ושסתום אל חוזר במגבר בלם לא תקין, משום שבשסתום אל חוזר תקין,ו סלד המנוע אמור לעלות למספר שניות בעת הבלימה, ולא להפך, לרוב שסתום אל חוזר לא תקין גורם לכך, ולא בעיית חשמלית או בעיית מנוע צעדים.

בברכה

צביקה

אוי ואבוי,

זה כבר נשמע לא טוב :D

אני אגש לבדוק את זה, זה ליקוי ביטחותי חמור?

לכמה אני צריך להערך?

×
×
  • תוכן חדש...