Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שהחלטתי לרדת מהאלפא 147 והגדלתי במעט את התקציב, אני צריך המלצה לרכב קטן וכיפי שיהיה גם חסכוני במידה מסויימת .

התלבטות בין יאריס TS לבין קליאו B ספורט הביאה אותי למסקנה שקליאו אומנם מהנה מאד אבל רבאק, דורשים המון(!!) מעל המחירון.

אז נכון שגם היאריס TS נמכרת מעל המחירון, אבל לא במימדים של הקליאו.

 

דרישות:

תקציב: 60K, אם אפשר לחסוך קצת מה טוב.

מרכב: האצ'בק - 3/5 דלתות לא כ"כ משנה.

א-מ-י-נ-ו-ת - אני הולך להחזיק ברכב כ4 שנים לדעתי.

עלויות אחזקה זולות יחסית - טיפולים שוטפים וצריכת דלק נורמלית (הבנתי שהיאריס מתמחה בזה).

מחפש רכב בעיקר לעיר (ירושלים) + כ3 נסיעות בשבוע מחוץ לעיר.

 

זה הכל, שמתי לב שאת היאריס אפשר להשיג בשנתונים מתקדמים יותר מאשר הקליאו ואפשר גם למצוא אותן במצב יותר טוב בדרך כלל.

 

קראתי שרשורים דומים אך אוסיף כי אני פתוח להצעות אחרות, וגם שלא הגעתי למסקנות מיוחדות מהשרשורים האחרים :)

 

 

תודה !

8)
פורסם

בוקר טוב,

 

פיג'ו 206 3 דלתות XS יכולה להתאים למה שאתה מבקש. מדובר במכונית קטנה עם מנוע יחסית חזק, נחשבת לדי טובה מבחינת הספורטיביות, לא יקרה לאחזקה וצריכת הדלק שלה די דומה לזאת של היאריס. עלויות האחזקה לא גבוהות כיוון שאותו המנוע משמש גם דגמים משפחתיים של פיג'ו וסיטרואן. לדעתי היא מתאימה מאוד לדרישות שלך. בתקציב שלך תוכל להיכנס אחת ממודל מתקדם יחסית.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם

לפסול את הקליאו כי היא נמכרת ב"יותר מדי" מעל המחירון זה טיפשי.

א. המחירון שלה מגוחך, להבדיל מהיאריס.

ב. קנית מעל המחירון וכך גם תמכור.

ג. נכנסת לך בתקציב, מה זה משנה כמה מעל המחירון הם נמכרות?

ד. היא טובה מהיאריס כמעט בכל פרמטר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

mk1, יש אחת למכירה עם ק"מ גבוה אבל מחבר פורום שאני מכיר אישית ויכול להעיד על אהבתו וטיפולו ברכב.

חפש אותו בלוח המכירה, נכנסת לך בתקציב ומשאירה קצת עודף.

בהצלחה ותרגיש חופשי לפנות בכל שאלה בנושא.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לא הצלחתי לערוך-

בוא נשים לרגע בצד את ההיכרות שלך עם הבחור שמוכר .

האם זה נכון לקנות רכב ספורטיבי בן 10 עם ק"מ גבוה..? גם אם טופל כראוי ומכל הלב...

8)
פורסם

אין נכון או לא נכון. יש החלטה שלך. אם הרכב טופל כראוי לדעתי הקילומטרז' לא צריך להרתיע.

 

הרכב עם קילומטרז' הנמוך ביותר שהיה לי, זה היה 192Kק"מ. לא הרגשתי בעיות מיוחדות בעקבות הקולומטרז'.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא הצלחתי לערוך-

בוא נשים לרגע בצד את ההיכרות שלך עם הבחור שמוכר .

האם זה נכון לקנות רכב ספורטיבי בן 10 עם ק"מ גבוה..? גם אם טופל כראוי ומכל הלב...

 

אני הייתי מעדיף להגדיל את התקציב ולחפש ק"מ נמוך יותר.

אבל במידה והתקציב מוגבל לא הייתי פוסל רכב עם ק"מ גבוה לאחר בדיקות מעמיקות.

עדיין, לדעתי הסיכוי שדברים יתקלקלו ברכב עם ק"מ גובה כמובן גדול יותר מאשר ק"מ נמוך, אפילו אם טופל מכל הלב תמיד תהיי עייפות חומר.

צריך לבדוק מה הוחלף ומה ידרוש החלפה בזמן הקרוב.

שתהיי בעניינים, באירופה (אפשר לבדוק בפורמים של קליאו.נט) קליאוז עם מעל 200 אלף ק"מ אינם מחזה נדיר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

התקציב אכן מוגבל.

אגב למרות הק"מ הגבוה במידה והרכב עבר טיפולים גדולים וחשובים והוא מתפקד כראוי, לא צריכים להיות חששות מיוחדים מהק"מ..?

 

פעם ראשונה שאני קונה רכב יד2 וכל המשפחה עומדת מהצד ומחכה להגיד 'אמרנו לך' אז אני דיי חושש... :)

8)
×
×
  • תוכן חדש...