Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לומר לי מהם היתרונות והחסרונות של הסבת רכב לגז . חוץ מצריכת הדלק כמובן ..

 

 

פרסומת:

מעוניינים להסב את רכבכם להנעה בגז? בואו לקבל ייעוץ מהמומחים של מוסך מסמיה - מתמחים בהתקנה ושירות למערכות גז לרכב.

לחצו כאן לפרטים נוספים

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

פורסם

דווקא צריכת הדלק נפגעת בהערכה גסה של 10% לערך. היתרונות : שמירה על איכות הסביבה ותשלום על הגז.

אסביר. גז עולה כ-3 ש"ח לליטר (צר לי אבל אין לי כוח לבדוק במדויק) בעוד שדלק כ-7 ש"ח. אם הרכב שלך עושה 1:10 בממוצע נניח אז על 10 ק"מ תשלם כ-7 ש"ח (ליטר בנזין). בגז תעשה 1:9 (10% פחות ממה שהיית עושה בבנזין) אבל בגלל שליטר גז עולה כ-3 ש"ח בלבד אז אותם 10 ק"מ יעלו לך כ-3.3 ש"ח (חיסכון של כ-50%)

פורסם
דווקא צריכת הדלק נפגעת בהערכה גסה של 10% לערך. היתרונות : שמירה על איכות הסביבה ותשלום על הגז.

אסביר. גז עולה כ-3 ש"ח לליטר (צר לי אבל אין לי כוח לבדוק במדויק) בעוד שדלק כ-7 ש"ח. אם הרכב שלך עושה 1:10 בממוצע נניח אז על 10 ק"מ תשלם כ-7 ש"ח (ליטר בנזין). בגז תעשה 1:9 (10% פחות ממה שהיית עושה בבנזין) אבל בגלל שליטר גז עולה כ-3 ש"ח בלבד אז אותם 10 ק"מ יעלו לך כ-3.3 ש"ח (חיסכון של כ-50%)

 

 

איך זה עובד? הכל גז או חלק גז חלק דלק? 8)

פורסם

ההסבה כוללת התקנה של מיכל גז, צנרת, ומפסק בורר דלק/גז בתא הנוסעים.

 

אתה יכול לבחור על מה לנסוע כרצונך בכל רגע נתון, למעט בתחילת הנסיעה על מנוע קר, שמחייב נסיעה על בנזין.

 

לא לגמרי ברור לי היתרון ה"סביבתי" של הגז, הרי ממילא רכבי בנזין בעלי ממיר קטליטי בקושי מזהמים, ומבחינת אפקט החממה הבנזין והגז די שקולים.

 

מבחינת מחיר - אכן חצי מחיר כרגע. זה היתרון.

 

חסרונות:

1. אוכל מקום בתא מטען (או במקום הגלגל החלופי, ואז הגלגל אוכל לך את תא המטען...)

2. אסור לחנות בחניונים תת קרקעיים. (רק בגלל זה אני בתור תושב גוש דן פוסל את זה מיידית)

3. פריסת תחנות תדלוק גז - די דלילה.

4. טיפול במוסך - רק כשמיכל הגז ריק.

 

וכמובן יש שאלה מה הממשלה תעשה אם יהיו הרבה שיעשו את ההסבה.

האפשרויות:

1. להטיל מיסוי רק על הגפ"מ למכוניות (ואז אנשים ימלאו בבית מהבלון הביתי למרות שאסור, זה כמעט אותו גז)

2. להטיל מיסוי על כל הגפ"מ (לא סביר - שכבות חלשות ושאר תירוצים)

3. עונש באגרת רישוי לרכבים מוסבים כמו שהיה פעם עם הדיזל

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הבנתי , תודה רבה !!

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

פורסם

גם אני שוקל לעשות זאת בסוזוקי סוויפט כי אשתי נוסעת כל יום מרמת גן הלוך-חזר לאשדוד.

כמו שאמרו קודמיי, יש אפשרות להתקין מיכל גז עגול ושטוח (קטן יותר מהסטנדרט) שמותקן היכן שהגלגל הרזרבי, ואז נשמר לך המקום של הבגאז'.

 

בשביל לא להיתקע עם פנצ'ר יש לך שתי אופציות:

1. להחזיק קומפרסור בינוני (לא הצעצוע שמוכרים ב-40 שקל באוטודיפו)+ חומר שנקרא fast שאוטם את הצמיג. אגב זה מומלץ לכל בעל רכב בכל מקרה. הקומפרסור שירת אותי נאמנה רבות.

2. להתקין גלגלים עמידים נגד פנצ'רים. הם יקרים יותר אבל חוסכים עוגמת נפש עתידית.

בהצלחה!

סובארו ג'אסטי 93', 2000-2010, יהי זיכרה ברוך

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

תוכל להרחיב בבקשה על ההבדל בין גפ"מ לגז בישול?

אגב, טכנית איך הגז יעבור מהבלון? יעבור רק חצי לדעתי, כי הרי אין משאבה חשמלית?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אחד ההבדלים בין גז בישול לגז גפ״מ, הוא טמפרטורת הבעירה שלו.

גז בישול בוער בטמפרטורה גבוה בהרבה מגז יעודי לרכב, וכמובן שזה לא מעריך חיים למנוע.

בנוסף לזה, יש הבדלי אוקטן בין שני סוגי הגז, וזה כבר מתקשר לתזמון ההצתה ( לכן רשום על מנועים בנזין אוקטן 95 ומעלה או 98 ומעלה ודכומה)

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

×
×
  • תוכן חדש...