Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הHU הנבחר הוא קלריון CZ500

 

ואני לא סגור עליו בלב שלם.

מבחינת נוחות הוא פרפקט! AUX, USB, BT

אבל לא יודע.. הוא נראה לי זול מדי יחסית למערכת

 

אני רוצה כמה המלצות להד-יוניטים שכוללים אוקס, יו אס בי, ובלוטות' בתקציבים של כמה מאות בודדים מעל המחיר של הקלריון

בסביבות ה1300-1400 בערך

 

כמובן שה HU יעבוד עם סיז פרפורמנס מוגברים פאסיבית על FA2150X

ביחד עם מורל אולטימו 1000RMS מוגבר על FA1.6K

 

 

ואם זה חשוב - אז כן, יחובר גם פרוססור בעתיד.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

הקלריון נותן תמורה גדולה למחיר, ובמחיר שלו קשה להביא משהו יותר טוב בטווח מחיר הזה.

האלפיין 9887 יכול להיות טוב- אך אתה משלם הרבה ומשתמש במעט, כי אתה לא הולך לעבוד אקטיבי, וגם אם כן- זה יהיה דרך הפרוססור.

האקליפס 7200- איכותי מאוד, אך לא מיוצר כבר, וכשהיה, היה נמכר באזור ה- 3000 לחדש.

880PRS של פיוניר הוא גם כן מכשיר איכותי, וגם כן שולט אקטיבי- וגם כן אתה תשלם מעל 2000 שקל ולא תנצל את יכולות המכשיר.

 

 

ובכל זאת, אני אציג בפניך אפשרויות שקיימות, אם הן משתלמות או לא- צריך לבחון יותר לעומק.

 

JVC KD-AVX77- מכשיר מולטימדיה עם DVD, בגודל סטנדרטי 1 DIN, עם איכות שמע מעולה, נוחות תפעול גבוהה, ותצוגה מהממת.

אני לא יודע כמה הוא עולה, ב- EBAY הוא נמכר סביב ה- 450 דולר לחדש מחנות עם אחריות.

 

יש מכשיר חדש של פיוניר מסדרה 8 שעולה סביב ה- 1300-1400, אך אין לי שמץ מה האיכות שלו. אם היא כמו של סדרה 7 של פיוניר- הייתי מעדיף את הקלריון, אם היא כמו סדרת ה PRS של פיוניר (מה שקשה לי להאמין) הייתי מעדיף אותו.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המכשיר של JVC עולה פה קצת יותר מ450 דולר. כרגיל :

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=774057

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

סרוליק אז אתה מציע להשאר עם הקלריון?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

יש קרוס וtc?

היתי מעדיף את ה785usb.

איכות סאוונד מעולה, פריאוט של 6v ואת כל הפיצ'רים שצריך כדי לעבוד אקטיבית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כן. זה הצעד הנכון בינתיים.

אם לא הקלריון, הייתי הולך על ה jvc והמחיר שלו הוא פי כמה וכמה.

לכן עדיף לקחת את הקלריון ובמידה ואחרי שיהיה לך פרוססור תרצה לשדרג, תוכל למכור את הקלריון ולקנות מכשיר טוב יותר.

עלות ההפסד במכירת הקלריון לאחר קיזוז ירידת המחירים שלהמכשירים החדשים ולעומת אורך הנשימה שזה יקנה לך בזמן הזה היא אפסית

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
הHU הנבחר הוא קלריון CZ500

 

ואני לא סגור עליו בלב שלם.

מבחינת נוחות הוא פרפקט! AUX, USB, BT

אבל לא יודע.. הוא נראה לי זול מדי יחסית למערכת

 

אני רוצה כמה המלצות להד-יוניטים שכוללים אוקס, יו אס בי, ובלוטות' בתקציבים של כמה מאות בודדים מעל המחיר של הקלריון

בסביבות ה1300-1400 בערך

 

כמובן שה HU יעבוד עם סיז פרפורמנס מוגברים פאסיבית על FA2150X

ביחד עם מורל אולטימו 1000RMS מוגבר על FA1.6K

 

 

ואם זה חשוב - אז כן, יחובר גם פרוססור בעתיד.

 

אני ממליץ על אקליפס CD5030 ניתן להשיג אותו עדיין

במספר מקומות הייתי מנסה אצל "ארט סאונד" שמתעסקים גם עם מוצרי אקליפס

המחיר סביב 1500 שח ,הבלוטות' שלו פחות איכותי מה-CZ500A אבל בכול השאר הוא מתעלה עליו.

 

http://www.eclipse-web.com/us/cd/cd5030feature.html

 

http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=68

×
×
  • תוכן חדש...