Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנו מחפשים מזכירה לשעות אחה"צ, למשרד עו"ד בוטיק (כלומר קטן יחסית אך מקצועי מאוד, הדורש בין היתר שיחות באנגלית) באזור המרכז. כמה מקובל לשלם לה לשעה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מאז שהן קוראות לעצמן ״מנהלת אדמיניסטרטיבית״ השכר שלהם גבוהה ב 1-2k נשכר המינימום

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

המשרה מוגדרת לפקידה או למזכירה משפטית?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פקידה+ (קצת כמו גולף+ :-) ).

אין הקלדות, אבל יש טלפונים, ישיבות, הגשות (קפה וקולה, לא לבימ"ש...), כריכות וכו'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אנחנו משלמים בסביבות 7,000 ש"ח (עלות מעביד) 8:00-16:00 משרד רו"ח תל אביב.

הקלדות,טלפונים,המון דוחות באנגלית, עריכות,כריכות ושות'

לא בדיוק מה שאתה מחפש אבל אולי נותן קנה מידה.

 

בהצלחה.

פורסם
פקידה+.

אין הקלדות, אבל יש טלפונים, ישיבות, הגשות (קפה וקולה, לא לבימ"ש...), כריכות וכו'.

 

מספר נקודות למחשבה:

  • האם אתם מחפשים מזכירה, פקידה, או עוזרת אדמיניסטרטיבית? יש הבדל בין הדברים.
  • מה אם זה יהיה מזכיר ולא מזכירה? האם זה יהיה דיל ברייקר מבחינתכם רק מטעמי מגדר? ומה אם היא מכוערת?
  • למה שלא תגישו את הקפה שלכם בעצמכם? האם באמת יש לכם צורך באדם נוסף לזה? איך אתם עושים את זה היום?

אותי באופן אישי די מקוממת הגישה - אתם מחפשים אדם מקצועי ואחראי שניתן לסמוך עליו, אבל גם שיהיה מלצרית. איכשהו זה לא מסתדר לי.

לא יודע אם יצא לכם להחזיק מזכירה בעבר, אבל זה תפקיד שיכול להשפיע מאד על תפקוד המשרד - לטובה ולרעה. להעמיד אדם כזה בעמדה

אחראית ורגע לאחר מכן לבוא ולבקש שיכין קפה זה לא רציני.

פורסם

רילקס... כן, היו ויש לנו מזכירות. היית מאמין? ;-)

אנחנו מחפשים חיזוק לשעות אחה"צ, לפי שעות (סוג של חצי משרה קבועה).

כשיש ישיבה, אז צריך לפעמים להציע שתיה ולהגיש כל מיני עוגיות, פירות וכו'. כך מקובל ב"תעשייה" שלנו, והלקוחות מאוד מעריכים את זה. העבודה המזכירותית אצלנו לא מאוד hectic, משום שאת רובה אנו עושים לבד. אז אם אני מבקש שהמזכירה תעשה הזמנה של ארגז קולות (בזכוכית, אגב) ותביא לי אחת, זה לא נורא...

למזכירת בוקר אנו משלמים את הסכומים שפורט ולעיל, לשעות דומות באמת. כאמור - תהיתי אם למי מכם יש ניסיון עם תשלום לפי שעות, אחה"צ. אם לא - לא נורא, נגשש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

למה שלא תבצע ראיון עבודה ושאל כמה המעומדת דורשת לשעה ?

 

לפי מה שאני יודע, במשא ומתן, אל תהיה אף פעם הראשון שנותן את הסכום הראשוני, מפני שהסיכוי שתפסיד הוא יותר גדול מאשר תרוויח.

 

אחרי זה אפשר להתמקח (בשוק לא בראיון עבודה).

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

דווקא, לפי ספר מעניין שקראתי פעם נגרס כי ההצעה הראשונה במשא ומתן קביל היא העוגן הראשוני עד לסיכום הסופי. אנשי עסקים רבים נוטים לחשוב כי כדאי לקבל הצעת פתיחה במו"מ ולא ליזום אחת, שכן ההצעה שמתקבלת עשויה להתאים להם יותר מהצעה שהיו מעלים בעצמם. למעשה, אין בכך סתירה לתופעת העוגן אם נזכור כי המשא ומתן יסוכם לבסוף בהשפעת ההצעה שתוצע, אשר זו עשויה להיות טובה יותר או גרועה יותר מהצעה שלא יזמו.

 

ועוד משהו, מתוך הספר המעולה "המנכ"ל והדלת המסתובבת" מאת פיטר מורגן קאש:

"כשאתה שומע את המילה "לא" במו"מ הבן שאתה קרוב יותר מתמיד לביצוע עסקה, מפני שסטטיסטית, ברגע זה סילקת עוד "לא" אחד בדרך ל"כן". במציאות, משא ומתן אינו מתחיל עד ששמעת את המילה "לא", כיוון שרק אז דיברת עם מישהו שיש לו הסמכות והעמדה לומר "כן". אז מתחיל המשחק."

Mazda 2 2013

פורסם

לפי דעתי, בגלל שלא מדובר במשרה מלאה, כך שבסוף החודש עדיין נשאר למזכירה סכום פעוט, השכר השעתי אמור להיות גבוה יותר מאשר אותה משרה עם היקף מלא (ופה אתה כבר יודע כמה אתה משלם).

משכנתא זה קל

פורסם

בר , יש הבדל בין להכין קפה ללהביא לך בקבוק קולה מהארגז כן?

 

אני לגמרי עם דריש , עברנו את הצבא , ואלא אם אתה מנכ"ל ממש בכיר (וגם אז... רובם אפילו לא בצחוק יבקשו את זה לפחות בתחום בו אני עובד) - זה לא ממש מקובל לדעתי. אתה מעסיק מזכירה , לא בריסטה.

 

אז השאלה היא מה אתה צריך - אם אתה צריך משהיא עם מינימום אחריות - תן לה להכין קפה , אם אתה רוצה מישהיא מעבר ללענות לטלפונים (מבחינת אחריות), לא ממש.

 

בכל מצב של משרד קטן שאני הייתי בו - יוזם הישיבה הציעה והכין את המשקאות החמים - כן , גם אם הוא היה עורך דין או מנכ"ל.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אוי נו תרדו ממנו. גם לאבא שלי יש משרד עו"ד, וחלק מהעבודה של המזכירות זה להציע קפה\שתיה ללקוחות.

 

B-TON:

7000ש"ח? בימינו העו"ד השכירים בקושי מגרדים את ה8K :-D .

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
בר , יש הבדל בין להכין קפה ללהביא לך בקבוק קולה מהארגז כן?

 

אני לגמרי עם דריש , עברנו את הצבא , ואלא אם אתה מנכ"ל ממש בכיר (וגם אז... רובם אפילו לא בצחוק יבקשו את זה לפחות בתחום בו אני עובד) - זה לא ממש מקובל לדעתי. אתה מעסיק מזכירה , לא בריסטה.

 

אז השאלה היא מה אתה צריך - אם אתה צריך משהיא עם מינימום אחריות - תן לה להכין קפה , אם אתה רוצה מישהיא מעבר ללענות לטלפונים (מבחינת אחריות), לא ממש.

 

בכל מצב של משרד קטן שאני הייתי בו - יוזם הישיבה הציעה והכין את המשקאות החמים - כן , גם אם הוא היה עורך דין או מנכ"ל.

 

ליביו

 

תסלח לי אבחל מאוד לא מסכים איתך.

 

אני לפעמים מבקש מהפקידה כוס תה או שתכין קפה לאורחים אבל גם אין לי בעייה להכין לה כוס קפה אם כבר קמתי להכין או אם היא עמוסה.

 

כשאתה יושב עם אנשים לא תמיד אתה יכול לקום להכין את הקפה לבד ולעזוב אותם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...