Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי שום תלונה על דיעה נוספת, ממש לא. אבל אתם פשוט לא מבינים שום דבר בנושא הזה.

אף אחד לא בא "לעשות עסקים". הם באים לקבל שירות. וזה חלק מהשירות. Once הפנמת את זה, אני מניח שאתה מבין שמדובר במשחק אחר לגמרי.

אגב, מי שלמד קצת שיווק ומנע"ס יודע, שלנותני שירותים יש מעט מאוד דרכים "לאותת" על אופי או הצלחת פעילותם. אין לי "מוצר" שאפשר לבחון, וההמלצות עלינו הן בד"כ מפה לאוזן. עדיין, כשה"אוזן" מגיעה, היא בוחנת אותנו לפי הרבה קריטריונים נוספים. אחד מהם, הוא האם אנו עומדים בסטנדרטים של משרדים גדולים יותר, משום שזה אופי השירות שאנו מציעים. את הכללים לא אנו כתבנו, וממילא כך זה עובד גם בחו"ל.

מה שנכון, כשאתה כבר מספיק חשוב בעיני עצמך, יש משרדים שנוקטים בגישה שאפשר שהכל יחכה כבר בחדר הישיבות, ומי שרוצה שיכין לעצמו תה. בד"כ במשרדים האלה אפילו השותפים (שלא לדבר על עורכי הדין השכירים) לא מעיזים להוציא משהו מהמקרר למעט מים, מרוב הפחד והדרישה לחסוך... אצלנו זה קצת שונה, והיחס - לעובדים וללקוחות - הוא קצת יותר חם. העובדים הם לא רק גורמי ייצור, והלקוחות הם לא ארנק מהלך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
  • למה שלא תגישו את הקפה שלכם בעצמכם? האם באמת יש לכם צורך באדם נוסף לזה? איך אתם עושים את זה היום?

אותי באופן אישי די מקוממת הגישה - אתם מחפשים אדם מקצועי ואחראי שניתן לסמוך עליו, אבל גם שיהיה מלצרית. איכשהו זה לא מסתדר לי.

לא יודע אם יצא לכם להחזיק מזכירה בעבר, אבל זה תפקיד שיכול להשפיע מאד על תפקוד המשרד - לטובה ולרעה. להעמיד אדם כזה בעמדה

אחראית ורגע לאחר מכן לבוא ולבקש שיכין קפה זה לא רציני.

 

אתה טועה בגישה שלך כי אתה לוקח את זה למקומות קיצוניים.

 

קודם כל יש הבדל תהומי בין פקידה\מזכירה לבין מנהלת אדמינסטריבית, 2 תפקידים שונים בתכלית.

 

לי במשרד יש מנהלת אדמיניסטרטיבית אחת ופקידה אחת, כאשר מגיע לקוח הן יציעו לו שתייה וישתמשו במכונת הקפה כדי להכין לו קפה ויגישו לו אותו.

 

למה אני לא אכין ללקוח את הקפה או אגיש לו את הקולה ?

 

כי עם מליון דולר או יותר על השולחן גם אם המזכירה שלי בדיוק תשבור את הרגל אני לא קם מהשולחן, למרות שיש עליו 2 מצלמות אבטחה.

 

מקובל שמזכירה תציע לאורחי המשרד שתיה, אין בזה שום פסול ולא צריך לקחת את זה למקומות של "מזכירה או ברמנית?".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אף אחד לא בא "לעשות עסקים". הם באים לקבל שירות. וזה חלק מהשירות. Once הפנמת את זה, אני מניח שאתה מבין שמדובר במשחק אחר לגמרי.

מקובל שמזכירה תציע לאורחי המשרד שתיה, אין בזה שום פסול ולא צריך לקחת את זה למקומות של "מזכירה או ברמנית?".

 

תודה שלקחתם את הזמן להסביר.

באופן אישי זה עדיין נראה לי לא לעניין, אך אם בתחומים שלכם זה מקובל, לא נותר לי אלא לקבל זאת כעובדה.

פורסם

Derish, אני לא יודע באיזה תחום אתה עוסק, אבל ממה שאני ראיתי, בארץ, ובחו"ל(בעיקר באירופה),

בחברות גדולות וקטנות, המזכיר/ה פקיד/ה שמקבלים אותך לפגישה, שואלים אם אתה רוצה לשתות

ומכינים לך את מה שביקשת. אני לא חושב שהם רואים בזה פחיתות כבוד, זה חלק מהתפקיד, פשוט כך.

נכון, יש מקומות שהכל כבר מחכה בחדר הישיבות, ומי שרוצה מכין לו קפה/תה. מנסיון, זה בדרך כלל

רק מתכון לצרות, כי האורחים מרגישים לא בנוח עם זה, להתחיל להכין שתיה, ותמיד נשפך משהו,

או נופל, או נשבר, וסתם הורס לך חצי מהפגישה.

אנחנו תמיד מדברים על שירות שלא ניתן במקומות בארץ, אבל שיש מקום שרוצה לתת שירות אנחנו באים

אליו בטענות. שאני מגיע לפגישה, כן, אני רוצה לפעמים לשתות משהו חם. ואני לא מרגיש בנוח להתחיל באמצע

הפגישה להכין לי תה או קפה, ובטח שלא הייתי רוצה שהעו"ד/רו"ח/כל נותן שירות איתו אני נפגש,

ילך להכין לי קפה, כי זה מבזבז זמן, ונראה לא ראוי. שלא לדבר על ללכת להכין לעצמי במטבחון או משהו כזה.

(בתור אורח במשרד).

כמו שכבר כתבתי, אצלנו במשרד, אם המזכירה לא נמצאת, ובא מישהו לפגישה עם המנכ"ל, אז אין לי או למישהו

אחר שנמצא שם בעיה להכין שתיה למי שביקש. זה משהו מקובל במשרדים קטנים עם כ"א מצומצם.

פורסם

למזכיר שלי אני משלם 4000 גלובאלי על 4 ימי עבודה בשבוע, כשחלק מהזמן מעבירים אליו את הטלפון והוא עובד מהבית, וחלק מהזמן עובדים מהבית שלי (הוא גם עוזר לי עם שיווק).

 

בשביל קפה יש לי מלצריות.

פורסם
כי עם מליון דולר או יותר על השולחן גם אם המזכירה שלי בדיוק תשבור את הרגל אני לא קם מהשולחן, למרות שיש עליו 2 מצלמות אבטחה.

 

למה ? אתה עושה עסקים עם מאפיונרים שיגנבו לך את הכסף ? ואם היא בדיוק תיחנק מפרוסת הלחם היומית לא תיגש לעזור ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אלה יהלומים. קל להעלים או להחליף בזיוף, ולמרות שהתחום מכובד, יש בו לא מעט נבלות (תקן אותי עידן אם אני טועה).

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לא, אתה ממש לא טועה, בכל עסק כולם ישרים עד שאתה תופס על חם מישהו גונב, או לחילופין אתה לא תופס אותו.

 

לא לוקחים סיכונים, גם עם לקוחות ותיקים.

 

גם הלקוחות, אגב, מבינים את זה והם לא רואים בעין לא יפה כשאני קורא לפקידה שתבוא לשבת איתם כמה דקות אם אני צריך לצאת מהמשרד בזמן שהם בודקים סחורה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...