Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

.לקחתי היום את הרכב שאני, מעונין לקנות לבדיקה

.רכב מהשכרה 57 אלף שנה 09

.אני נותן את הרכב שלי אופטרה 05

.שנבדק על ידי החברה -יש הרבה בעיות

 

.בקיצור אני צריך הסבר, על התוצאות של הבדיקה

 

dfwx0ogynmmg.jpg

 

0m2znimijcmw.jpg

 

 

 

myjywwyemjo0.jpg

 

 

 

 

z1kjgminyzmz.jpg

פורסם

בדיקה נקיה לחלוטין. לטוב ולרע.

 

הקשקוש על הגיר נשמע די סטנדרטי, למרות שזה מוזר כי גיר של הונדה שעבר בסה"כ 57K ק"מ זה לא המועמד הראשון לשיפוץ.

יש עליו עדיין אחריות יבואן? (יש להם 100K או 3 שנים, מה שבא קודם. מתי הרכב עלה לכביש?)

 

אגב יש משיכה קלה בהגה ובלם יד לא מאוזן בעליל עם הפרש של 66%.. מוזר שלא רשמו את זה בהערות

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

רכבים מהשכרה לפני המכירה עוברים תיקוני פחחות וצבע מסביב. צריך רק להחליף נוזל קירור

חוץ מזה הבדיקה מושלמת, קומפרסית המנוע מצויינת.

אבל מה - זאת בדיקה בהזמנת חברת השכרה. תיקח את הרכב לבדיקה משלך במכון שאתה תבחר.

אם אין הבדלים משמעותיים בין שתי הבדיקות - תתחדש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אל תיהיה אופטימי אם זאת בדיקה של חברת ההשכרה שתי הבדיקות לא יהיו קרובות אחת לשנייה .

פורסם

זה בדיקה שאני שלמתי +המקום של הבדיקה נבחר עלי ידי.

לאחר שראיתי שיש הרבה המלצות על המקום .

החברה אוטו סנטר נס ציונה , המוכר רצה שאני ישתמש במכון שיש לאם ליד המגרש .

משום מה הבדיקה של הרכב שאני, נותן לאם בטרייד אין היה יותר מפורט אם הרבה דפים .

 

 

להרכב עלה לכביש ב3/09

הרכב נבדק אזור התעשיה הישן ראשון לציון

×
×
  • תוכן חדש...