Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנ"ל מתייחס למיכל פלסטיק עם הסבון שקונים לילד ושתכף או נשפך או נשתה או נגמר בתלהבות יתר.



 

הנושא דחוף לפני חגיגות העצמאות שתכף מגיעות.







images?q=tbn:ANd9GcSUeQxJ-CBn0qpqanLRhGwWIdNoPRvuQ2i7z95_eQ9OLSHZyDrcIg

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

פעם מישהו אמר לי שצריך להוסיף למים ולסבון טיפה אחת של שמן.

לא בדקתי אז אין לי תשובה מניסיון אם זה עוזר.

פורסם

אני שם לחיצה של סבון כלים ומוסיף מים עד הסוף ומערבב,בודק אם איכות הבועות מספקת אותי, במידה ונראה שהבועות "כבדות מדי,אני זורק טיפה ומוסיף קצת מים ואם לא יוצאים בועות טובות,אני מוסיף טיפה סבון עד שזה נראה לי בסדר.

לא נראה לי שמישהו התעמק לכדי נוסחה מדוייקת.

פורסם

אני פעם שמתי תרחיף של קצף אמבט ומאז אני חי בבועה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

1. סבון כלים-יחידה אחת.

2. מים-שלוש יחידות.

3.חצי יחידה גליצרין שקונים בבית מרקחת או במפעלים תעשייתיים.

 

לדוגמא: כוס סבון כלים על 3 כוסות מים וחצי כוס גליצרין נוזלי.

 

הפרחה נעימה :-D

פורסם

מה הנוסחא המדויקת לבועות סבון?

 

להצביע ביבי בקלפי (תגובה אה-לה YNET) :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

וואלה, באמת לא צפיתי לכזאת בקיעות..

 

הסרטון המצורף מעולה.

 

איפה קונים גליצרין ושות'?

 

מה ככה, סתם אדם נכנס לבית מרקחת אומר תן לי גליצרין?

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

גליצירין זה משהו שעוזר עם עצירות אז מה זה הפרחת בועות סבון בשבילו :lol:.

 

אבל כל יום לומדים משהו חדש.

פורסם

נסה טיפת שמפו ביחד עם סבון כלים על בסיס גליצרין.

תוסיף מים ביחס של 1:10 (90% מים, 10% תערובת של סבונים).

עובד מעולה!

 

הגליצרין עוזר בעצם לשמור על מתח פנים חזק ויציב, תוך שימוש בכמות הקטנה ביותר של נוזל.

ככה הבועות גם יותר קלות וגם יותר חזקות.

 

גילוי נאות: הייתה תקופה (לפני עשר שנים בערך) שהיינו עושים ניסויים עם בועות ענק. הכי גדולה הייתה בקוטר של 5 מטרים וגובה של 15 מטר (לא בדיוק בועה, זה היה יותר סוג של צילינדר ענק מסבון).

כל זה נעשה במהלך שיעורי מדע בבית הספר ואז שוכלל למימדים אבסורדיים על ידי כמה חברים.

פורסם
נסה טיפת שמפו ביחד עם סבון כלים על בסיס גליצרין.

תוסיף מים ביחס של 1:10 (90% מים, 10% תערובת של סבונים).

עובד מעולה!

 

זה היחס הרצוי. נכון מאוד! עזוב גליצרין ופירוטכניקה שלא תמצא כאשר הזאטוט באמבטיה או במרפסת מאיים לפנות לסיוע תקשורתי אם לא יקבל את מבוקשו. התערובת פה היתה נעשית עם סבון כלים (אולי יש בו גליצרין או משהו שומני שמחזק את הבועה) וקצת שמפו ריחני. משהו נחמד ששיחקו פה -היה לשים בכוס שתיה רבע תערובת כזו ומים עד שני שליש גובה, ולנפח עם קשית שתיה. נשפכות המון בועות כמו פרחים....

 

אגב בועות: בפסח היינו בחיפה בבאבלס - אלו בועות ענק (2 מטר קוטר) שנכנסים אליהן והולכים על מים בבריכה (מנסים, זה נורא קשה) . כייף וחוויה נהדרת, גם לי ! נדמה לי שאפשרי מגיל 4.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

בזמנו זה היה נוזל הניקוי שנקרא "אמה" (שני קמצים), שהגיע בבקבוקי פלסטיק, שהיה צורך לחתוך את הקצה שלהם לפתיחה...ולערבב עם מים.

אחלה בועות היה עושה.

alfa 156 2.5.

פורסם

טוב, אז ככה,



 

אחרי היום נראה שאקדח בועות של הגברת הולך להתרוקן.

 

קרי מחר נהיה חייבים לנסות את אחת השיטות כאן. גליצרין לא קניתי אז ננסה את שיטת 2 הסבונים.

 

דיווחים בהמשך.

 

 





images?q=tbn:ANd9GcQOYw9RXYwkJSqkswSGqqLDzhcuXln_guUUZh6Fkepd6gsyn8HBVw

 

חג עצמאות שמח!!!

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...