Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השחזה ללהבים של הויקטור, והם לא רואים להב של אף אחד אחר, לא ממטר ולא מקילומטר.

אם אין לך שימושים מיוחדים בפלאייר, תעשה טיפול לכלי שלך, התמורה הכי טובה לשקל/דולר שתקבל כרגע.

מתחדשת*

פורסם

אני שנים עם לדרמן ונכון אפילו שברתי את הפלייר איזה פעמיים אבל זה בגללי איתגרתי אותו יותר מידיי.

יאמר לזכותם שהמכשיר תוקן ללא עלות.

 

נ.ב

אם תרצה לדרמן אני יכול להשיג את הצ'ארג' שהוא יותר טוב מהוויב ב 400 ש"ח (חדש כמובן).

פורסם

יש לי את הSOG מהטירונות (2004),עדיין משתמש בו מדי למטלות בית וכו'.



אפילו יצא לי להשתמש במכפיל כוח שלו בצבא כשהייתי צריך לפרוס גדרות תיל,אז כדי להתאים את האורך חתכתי אותן עם הסוג

(ברזל די עבה יש לציין). הפלאייר עדיין עובד מעולה.

 

דווקא הסכין שלו נשברה לי פעמיים,כשניסיתי להשתמש בה בתור מנוף לפתיחת משהו (לא זוכר מה) נשברה בדיוק על הצד,אבל זה שימוש לא מתאים,בכל מקרה נכנסתי לחנות למטייל והחליפו לי את הסכין (לקח כחודש כל פעם עד שקיבלו אותו חזרה מארה"ב) ללא עלות. אבל חוץ מזה היא באמת מעולה,חותכת הכל,יתרון שיש לה גם חלק משונן

 

החסרון היחיד שלו לדעתי זה הכנפונים,נתתי אותו פעם למישהו והוא איכשהו הצליח לפרק לי את שניהם והחבר'ה ב"למטייל" אמרו שאי אפשר לקנות חדשים וגם כששלחתי אותו לחברה לא השלימו לי למרות שביקשתי בטופס תיקון (אולי לא הכניסו את זה)

אם מישהו יודע איפה אפשר להשלים אני אשמח.

 

לסיכום,אחלה כלי שבעולם,עלה לי 700 ש"ח בערך בזמנו...

 

מנסיון עם לדרמנים שונים (מאמין שגם זולים יותר) רובם קלים יותר (הסוג כבד יותר),מספיקים בהחלט לשימוש ממוצע ולא מאומץ מדי. יש משימות קצה ששמחתי שהיה לי את הסוג באזור ולא לדרמן.

פורסם

כמו שאמרתי מהWAVE אני יורד למרות הביקורות אני מפחד שישבר,

 

הSOG יקרים לי מדי למרות שאהבתי את הקטע עם הפלייר.

 

הגרבר RADIUS הלכתי לראות היום והוא פשוט גדול מאוד ולא אפקטיבי.

 

נראה לי אלך על הגרבר סספישן, יש אותו לחבר מהמחלקה שמרוצה ממנו מאוד. אקנה אותו אלא אם כן יש לו מתחרה ראוי מלדרמן שאתם ממליצים עליו (חוץ מWAVE)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

שלום לך.

 

מנסיון אני עובד עם הכלים האלו יום יום. הגברה תאורה ובמות.

קניתי לי סוג פוורלוק. אחרי זמן מה שברתי אותו. (את המכפיל כוח)

הלכתי לחנות וקיבלתי חדש במקום, ושוב אחרי כחודש פחות או יותר שוב הוא נשבר.

ושוב חזרתי לחנות והוספתי כסף וקניתי את לדרמן וויב.

 

אותו לא הצלחתי לשבור. אבל שברתי את המסור פעמיים.

 

חוץ ממנו יש לי מולטי טול 200. ולדרמן PST.

 

המולטי טול חזק. טיפה כבד. הווויב נוח. והשטות הזו שנשבר. לא מכיר. ואני מכיר לפחות 30 אנשים עם לדרמן וויב.

ניסיתי את הגרבר. ואת הויקטוריה נוקס. הויקטור לא נוח. והגרבר מרגיש חלש.

 

אני אישית מנסיון של שנים!! אני מדבר על נסיון של יותר 14 שנה עם כלים של לדרמן.

ממליץ בחום.

 

נ.ב. אין לי קשר ליבואן! או לחנות בתחום!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אני לא מבין גדול אבל יש לי VICTORANOX שמתלווה אלי

מאז הסדיר (אני בן 30 :roll:) ולא, לא הייתי עובד רס"ר בקרייה , הייתי חימושניק :cry:

יש לי את הדגם הגדול והיקר מבין הדגמים והוא פשוט מעולה

ניסיתי תקופה להחליף אותו בגרבר, הפאלייר שם לא כל כך נוח

 

אנחנו בני אותו גיל (בערך), בעלי אותו כלי (בדיוק) אותו פרק זמן (בערך). אצלי עבר שירות קרבי. פלוס טיולים בעולם. פלוס טיולים בארץ. אין ספור עבודות קטנות כגדולות, משמש גם כפטיש, גם כסוג של לום, בקיצור אני מתעלל במסכן. מתלווה אלי כמעט תמיד ובשימוש די שוטף.

 

חוץ מהשחזה מזדמנת ושבירה של קצה המברג (שלא תוקנה, דווקא טוב לי מברג קטן) לא נזקק לתחזוקה. אפילו לא שימון (אולי מתישהו לפני כמה שנים, לא באמת זוכר), והוא עדיין עובד חלק כמעט כמו חדש. די מדהים לדעתי.

 

אם ילך לאיבוד היום (כי להישבר הוא לא יישבר) אני קונה אותו דבר בלי לחשוב פעמיים, ואני מכיר את כל מה שיש ללדרמן להציע, נדמה לי.

 

בקיצור, אין על הוויקטורינוקס. ואין גם על הויכוח המוכר והאהוב הזה בקרב חברי.

 

(אל תהיה עיזה, לך לחנות, משש, שחק, תחזיק, פתח וסגור. אחרי שתסיים עם המוכרת תחליט מה הכי מתאים ליד שלך, לשימוש שלך, עם מה בא לך להסתובב. כל דיון וירטואלי בנושא הוא די טחינת מים).

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

 

(אל תהיה עיזה, לך לחנות, משש, שחק, תחזיק, פתח וסגור. אחרי שתסיים עם המוכרת

 

רוצה לאמור "תמשש גם את המולטיטולס"...

 

תחליט מה הכי מתאים ליד שלך, לשימוש שלך, עם מה בא לך להסתובב. כל דיון וירטואלי בנושא הוא די טחינת מים).

 

עצה נכונה ביותר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...