Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולישי - ניסיון של חבר? תגיד לי שאתה צוחק. תיכף תגיד שזה חבר של חבר של דוד של החבר ששמע שלאח של מישהו שלמד איתו בבצפר לפני 10 שנים זה השפיע - אז זה אומר שקצה שלדה תמיד משנה את ההתנהגות של הרכב.

 

קצה שלדה יכול להיות מיליון דברים. אין שום ערובה שזה משפיע על התנהגות הרכב, ולפעמים אפילו סתם שפשוף בחלק התחתון של השלדה, או עיקום של כמה סנטימטרים בקורת הרוחב שדפקו אותו בחזרה נחשב קצה שלדה, אבל תכלס אם תוריד 3 PSI באחד הגלגלים האוטו יושפע הרבה יותר מאשר אותה פגיעת קצה שלדה אדירה :p

 

רוני

עם מה אתה מתווכח בדיוק? :?

 

הבנאדם הכיר טוב מאוד את האוטו שלו, הוא התנהג באופן X.

 

קרתה תאונה ונקבע שלאוטו יש פגיעת קצה שילדה.

 

הבנאדם אמר שמעכשיו האוטו התנהג באופן Y.

 

כשY ממש לא היה לחיוב...

 

אתה יכול לכתוב עוד אלף תגובות אבל זאת עובדה וזה מה שקרה, מעבר לזה אתה יכול לעשות חמוצים.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ישי אני לא מסכים איתך , פגיעת שלדה יכולה ליהיות שונה בכל מקרה.

ואפילו פגיעת קצה שלדה , בודקים את הרכב , אם מדובר בפגיעת קצה שלדה טיפה קשה יותר מוותרים , אם מדובר על פגיעה קלה ביותר ממדרכה או משהו - קונים.

בכל מקרה אני ממליץ על בדיקה מקיפה אצל פחח , ונהיגה בידי מישהו שמכיר

את ה 106 , קצה שלדה זה לא סוף העולם ובעיקר קלף מיקוח או הרגשה פסיכולוגית.

פורסם

ישי קח כדור הרגעה על חשבוני. :twisted:

 

קצה שלדה אינו יכול בשום פנים ואופן(וזה אינו משתמע לני פנים) להשפיע על התנהגות הרכב.

כל פגיעה בשלדה אשר לא הגיעה/עברה את נק' המתלה או חיבור ערסל/גשר תחתון, לא תשפיע על התנהגות הרכב.

 

ההשפעה היחידה שחברך כנראה הרגיש הינה פסיכולוגית עקב הטראומה בידיעה שרכבו "נגוע".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ראיתי כבר יותר מפעם אחת שפשופים על השילדה שהוכרזו כ"קצה שילדה" . אם זה משפיע על התהגות הרכב ומישהו יכול להבחין בזה , אני מצדיע לו.

"קצה שילדה" זה מונח כוללני מדי בשביל להכריז שזה משפיע על ההתנהגות.

אני בטוח שלאפקט הפסיכולוגי של אוטו לאחר תאונה ולמונח "קצה שילדה" יש משמעות לא קטנה.

פורסם
ולישי - ניסיון של חבר? תגיד לי שאתה צוחק. תיכף תגיד שזה חבר של חבר של דוד של החבר ששמע שלאח של מישהו שלמד איתו בבצפר לפני 10 שנים זה השפיע - אז זה אומר שקצה שלדה תמיד משנה את ההתנהגות של הרכב.

 

קצה שלדה יכול להיות מיליון דברים. אין שום ערובה שזה משפיע על התנהגות הרכב, ולפעמים אפילו סתם שפשוף בחלק התחתון של השלדה, או עיקום של כמה סנטימטרים בקורת הרוחב שדפקו אותו בחזרה נחשב קצה שלדה, אבל תכלס אם תוריד 3 PSI באחד הגלגלים האוטו יושפע הרבה יותר מאשר אותה פגיעת קצה שלדה אדירה :p

 

רוני

עם מה אתה מתווכח בדיוק? :?

 

הבנאדם הכיר טוב מאוד את האוטו שלו, הוא התנהג באופן X.

 

קרתה תאונה ונקבע שלאוטו יש פגיעת קצה שילדה.

 

הבנאדם אמר שמעכשיו האוטו התנהג באופן Y.

 

כשY ממש לא היה לחיוב...

 

אתה יכול לכתוב עוד אלף תגובות אבל זאת עובדה וזה מה שקרה, מעבר לזה אתה יכול לעשות חמוצים.

 

ZX Volcance

 

תאונת שלדה קשה (המכונית "נמתחה" חדרה למצב המקורי).

 

לפני התאונה האוטו התנהג X.

גם לאחר התאונה האוטו התנהג X.

 

כלומר, תאונות שלדה לא משפיעות על התנהגות הרכב, גם אם "חבר של ישי" (שזה שווה ערך לתואר בנהיגת ניסוי) אומר אחרת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תלוי איפה הוא קיבל את המכה

 

כמו שעמית אמר אם זה רק שפשוף בקורה

אז לא תורגש שינויי בהתנהגות

אבל אם זה בגשר קדמי

או באיזור בסרן האחורי

אז זה כבר סיפור אחר

אבל צריך לבדוק את חומרת המכה יכול להיות שזה סתם!!

פורסם
תלוי איפה הוא קיבל את המכה

 

כמו שעמית אמר אם זה רק שפשוף בקורה

אז לא תורגש שינויי בהתנהגות

אבל אם זה בגשר קדמי

או באיזור בסרן האחורי

אז זה כבר סיפור אחר

אבל צריך לבדוק את חומרת המכה יכול להיות שזה סתם!!

 

אתה לא מבין!

 

חבר של ישי אמר שהרכב שלו מתנהג אחרת לאחר תאונת קצה שלדה אז זה אומר שכל תאונת קצה שלדה מכל סוג שהחא פוגעת בהתנהגות. אין לך מה להתווכח עם הוכחות חותכות כאלו.... :lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לירן - אתה יכול להסכים או לא. זה מה שהבנאדם הרגיש וזהו. מעבר לזה - חמוצים.

 

עמית - אם אתה אומר שפגיעת קצה שילדה לא משפיעות על ההתנהגות של הרכב זה נשמע לי תמוה מאוד, זה נוגד את כל מה ששמעתי עד עכשיו (גם מבעלי מקצוע). הרי אם מה שאתה אומר נכון - אז אין שום סיבה בעצם להוריד מעלות הרכב בפגיעות קצה שילדה, לא??? בעניין הניתוח הפסיכולוגי - חמוצים בגרוש. :lol:

 

שלומי - פגיעת קצה שילדה שאני מדבר עליה זה לא שפשופים. זאת פגיעה. מעבר לזה - ע"ע חמוצים.

 

שחר - צודק. קח חמוץ ושיהיה בתיאבון.

 

FALOU - קח חמוץ. נקודה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
לירן - אתה יכול להסכים או לא. זה מה שהבנאדם הרגיש וזהו. מעבר לזה - חמוצים.

 

עמית - אם אתה אומר שפגיעת קצה שילדה לא משפיעות על ההתנהגות של הרכב זה נשמע לי תמוה מאוד, זה נוגד את כל מה ששמעתי עד עכשיו (גם מבעלי מקצוע). הרי אם מה שאתה אומר נכון - אז אין שום סיבה בעצם להוריד מעלות הרכב בפגיעות קצה שילדה, לא??? בעניין הניתוח הפסיכולוגי - חמוצים בגרוש. :lol:

 

שלומי - פגיעת קצה שילדה שאני מדבר עליה זה לא שפשופים. זאת פגיעה. מעבר לזה - ע"ע חמוצים.

 

שחר - צודק. קח חמוץ ושיהיה בתיאבון.

 

FALOU - קח חמוץ. נקודה.

 

חמוץ = "אין לי דבר חכם להגיד"

פורסם

חמוץ = מלפפון שהושרה במי מלח או חומץ.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
חמוץ = מלפפון שהושרה במי מלח או חומץ.

 

עם השטויות שאתה כותב עדיף באמת שתעשה הסבה מקצועית ותפתח מעדנייה .

פורסם
עמית - אם אתה אומר שפגיעת קצה שילדה לא משפיעות על ההתנהגות של הרכב זה נשמע לי תמוה מאוד, זה נוגד את כל מה ששמעתי עד עכשיו (גם מבעלי מקצוע). הרי אם מה שאתה אומר נכון - אז אין שום סיבה בעצם להוריד מעלות הרכב בפגיעות קצה שילדה, לא??? בעניין הניתוח הפסיכולוגי - חמוצים בגרוש. :lol:

פגיעה בקצה שלדה אינה פוגעת חד-משמעית בגאומטרית ההיגוי , אי לכך זוויות ההיגוי תקינות, כמו כן פיתול השלדה בקצוותיה אינו מורגש בהפעלת כוחות בנסיעה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
חמוץ = מלפפון שהושרה במי מלח או חומץ.

 

עם השטויות שאתה כותב עדיף באמת שתעשה הסבה מקצועית ותפתח מעדנייה .

אין בעיה.

 

אתה מוזמן, לך אני שומר נקניק סלמי ארוך.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
. הרי אם מה שאתה אומר נכון - אז אין שום סיבה בעצם להוריד מעלות הרכב בפגיעות קצה שילדה, לא??? .

 

דווקא יש סיבה. הרכב יהיה פחות בטיחותי במקרה של תאונה חוזרת באותה הנקודה.

חוץ מזה, זה רכב שעבר תאונה. למה שהוא ימכר במחיר של רכב שלא עבר תאונה?

באותה מידה אתה יכול להגיד שמי שעבר תיקון נזקי ברד לא צריל להוריד לו במחירון משום שהאוטו יתנהג בדיוק אותו דבר. אבל מורידים.

 

גם לי מגיע חמוץ? :wink:

פורסם

תרשו לי לציין שמאוד נהנתי לקרוא את הת'רד החביב הזה, השכלתי מזה סופית שאחותי לא צריכה לנהוג, ואמא שלי תמכור את הסובארו שלה בעוד 25 שנה לפרוק אלא אם אני אחליט אחרת.

ויש פה אנשים כל כך מצחיקים שזה פשוט פחד, חשבתי שרק מקס טיונינג מתקלקל, חחח אבל אני רואה שגם פה יש אנשים שמתווכחים עם חכמים מהם, בעעעעעעעעעעעעעעעע.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7


×
×
  • תוכן חדש...