Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל פגיעה בשלדה אשר לא הגיעה/עברה את נק' המתלה או חיבור ערסל/גשר תחתון, לא תשפיע על התנהגות הרכב.

 

תוכלו לבאר את המשפט?

נק' המתלה - אני מבין. ערסל/גשר תחתון? מה זה?

 

אגב, מה לגבי פגיעה מקדימה, כיצד אפשר לדעת אם היא תשפיע על התנהגות הרכב?

- - -------[Fireball]------ - -

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

:o

 

לדעתי אם הרכב נראה לך תקין חוץ מכל ה"קוסמטיקה" (תשקיע כמה אלפים לתקן הכל..)

ואם הפגיעה היא לא קריטית אז לך על זה כי אין הרבה כאלו ובטח לא במחיר מחירון .

ת'אמת גם אין הרבה כאלו שהוזנחו ככה ... :idea:

כך אותה לבדיקה ושמה בטוח יגידו עוד הרבה דברים לא נעימים ואז תוריד עוד איזה 1000-2000 מתחת למחיר הנקוב ...

 

 

עכשיו כשהראלי שהיתה לי בחתימה נמכרה אני יכול לומר לכם שכל הבועה הזאת שראלי נמכרות בקלות ומעל המחירון היא בולשיט אחד גדול.

 

לקח יותר מחודש למכור אותה, ובסופו של דבר היא נמכרה מעט מתחת למחירון, לבן אדם רציני שהגיע, שם כסף על השולחן ולקח אותה.

הרכב היה נקי לגמרי ובמצב מצויין.

 

ברור שמתקשרים אלפי ילדים סתומים שמציעים מעל המחירון ואז מגיעים עם האבא ומבלבלים בשכל, או לחילופין לא מגיעים בכלל .

התקבלו הצעות מוזרות כמו : קח ת'אופנוע שלי, ואני אוסיף לך 10 אלפים ש"ח....

ובעיקר ים ים ים של חרטטנים שאין להם מושג וחצי מושג ומתבססים על קריאה בפורומים

או לחילופין שמועות.

 

בקיצור, אל תעשו מהראלי מה שהיא לא .

אפשר למצוא כאלו במצב מצויין, צריך רק לחפש. לא צריך להתפשר עד כדי כך על רכב מוזנח בצורה פושעת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כל פגיעה בשלדה אשר לא הגיעה/עברה את נק' המתלה או חיבור ערסל/גשר תחתון, לא תשפיע על התנהגות הרכב.

 

תוכלו לבאר את המשפט?

נק' המתלה - אני מבין. ערסל/גשר תחתון? מה זה?

 

אגב, מה לגבי פגיעה מקדימה, כיצד אפשר לדעת אם היא תשפיע על התנהגות הרכב?

ברוב הרכבים קיים גשר מנוע/גיר, חלקם הוא אורכי וחלקם רוחבי, מיעוטם הוא בצורת ערסל(רנו).

בתשובתי אני מתייחס לגשרים הרוחביים ואלו דמוי הערסל.

גשר זה אשר "יושב" בלחץ גורם לעיוות בשלדה, בתמסורת ובהיגוי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

:o

 

לדעתי אם הרכב נראה לך תקין חוץ מכל ה"קוסמטיקה" (תשקיע כמה אלפים לתקן הכל..)

ואם הפגיעה היא לא קריטית אז לך על זה כי אין הרבה כאלו ובטח לא במחיר מחירון .

ת'אמת גם אין הרבה כאלו שהוזנחו ככה ... :idea:

כך אותה לבדיקה ושמה בטוח יגידו עוד הרבה דברים לא נעימים ואז תוריד עוד איזה 1000-2000 מתחת למחיר הנקוב ...

 

 

עכשיו כשהראלי שהיתה לי בחתימה נמכרה אני יכול לומר לכם שכל הבועה הזאת שראלי נמכרות בקלות ומעל המחירון היא בולשיט אחד גדול.

 

לקח יותר מחודש למכור אותה, ובסופו של דבר היא נמכרה מעט מתחת למחירון, לבן אדם רציני שהגיע, שם כסף על השולחן ולקח אותה.

הרכב היה נקי לגמרי ובמצב מצויין.

 

ברור שמתקשרים אלפי ילדים סתומים שמציעים מעל המחירון ואז מגיעים עם האבא ומבלבלים בשכל, או לחילופין לא מגיעים בכלל .

התקבלו הצעות מוזרות כמו : קח ת'אופנוע שלי, ואני אוסיף לך 10 אלפים ש"ח....

ובעיקר ים ים ים של חרטטנים שאין להם מושג וחצי מושג ומתבססים על קריאה בפורומים

או לחילופין שמועות.

 

בקיצור, אל תעשו מהראלי מה שהיא לא .

אפשר למצוא כאלו במצב מצויין, צריך רק לחפש. לא צריך להתפשר עד כדי כך על רכב מוזנח בצורה פושעת.

 

ואני, לעומת זאת, מכרתי את הראלי שלי תוך פחות משבוע, בלי שפירסמתי בשום מקום (רק מפה לאוזן), וגם זה היה ב 20 אחוז מעל המחירון. תתחשב בעובדה שהאוטו שנת 98 היה, עם יד רביעית, וק"מ ממוצע.

אם הייתי מפרסם ומחכה עוד טיפה, אני חושב, וכמעט בטוח, שהייתי משיג יותר מזה.

Back to the original - NC again.

פורסם

שאלה בקשר למכירה של אוטו

אם האוטו עבר תאונה מאחורה והחליפו לו קנף שמלי וימיני ואין שאסי

הייה לי בעיה למכור את האוטו

מדובר ב 106 GTI

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

:o

 

לדעתי אם הרכב נראה לך תקין חוץ מכל ה"קוסמטיקה" (תשקיע כמה אלפים לתקן הכל..)

ואם הפגיעה היא לא קריטית אז לך על זה כי אין הרבה כאלו ובטח לא במחיר מחירון .

ת'אמת גם אין הרבה כאלו שהוזנחו ככה ... :idea:

כך אותה לבדיקה ושמה בטוח יגידו עוד הרבה דברים לא נעימים ואז תוריד עוד איזה 1000-2000 מתחת למחיר הנקוב ...

 

 

עכשיו כשהראלי שהיתה לי בחתימה נמכרה אני יכול לומר לכם שכל הבועה הזאת שראלי נמכרות בקלות ומעל המחירון היא בולשיט אחד גדול.

 

לקח יותר מחודש למכור אותה, ובסופו של דבר היא נמכרה מעט מתחת למחירון, לבן אדם רציני שהגיע, שם כסף על השולחן ולקח אותה.

הרכב היה נקי לגמרי ובמצב מצויין.

 

ברור שמתקשרים אלפי ילדים סתומים שמציעים מעל המחירון ואז מגיעים עם האבא ומבלבלים בשכל, או לחילופין לא מגיעים בכלל .

התקבלו הצעות מוזרות כמו : קח ת'אופנוע שלי, ואני אוסיף לך 10 אלפים ש"ח....

ובעיקר ים ים ים של חרטטנים שאין להם מושג וחצי מושג ומתבססים על קריאה בפורומים

או לחילופין שמועות.

 

בקיצור, אל תעשו מהראלי מה שהיא לא .

אפשר למצוא כאלו במצב מצויין, צריך רק לחפש. לא צריך להתפשר עד כדי כך על רכב מוזנח בצורה פושעת.

 

ואני, לעומת זאת, מכרתי את הראלי שלי תוך פחות משבוע, בלי שפירסמתי בשום מקום (רק מפה לאוזן), וגם זה היה ב 20 אחוז מעל המחירון. תתחשב בעובדה שהאוטו שנת 98 היה, עם יד רביעית, וק"מ ממוצע.

אם הייתי מפרסם ומחכה עוד טיפה, אני חושב, וכמעט בטוח, שהייתי משיג יותר מזה.

 

א) זה עניין של מזל

ב) כנראה יש יותר דרישה לדור שני מאשר ראשון

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שאלה בקשר למכירה של אוטו

אם האוטו עבר תאונה מאחורה והחליפו לו קנף שמלי וימיני ואין שאסי

הייה לי בעיה למכור את האוטו

מדובר ב 106 GTI

 

מישהו יכול לעזור בנושא

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
שאלה בקשר למכירה של אוטו

אם האוטו עבר תאונה מאחורה והחליפו לו קנף שמלי וימיני ואין שאסי

הייה לי בעיה למכור את האוטו

מדובר ב 106 GTI

 

מישהו יכול לעזור בנושא

מאחר ואלו כנפיים אשר מחוברות בהלחמות אל מרכב הרכב, ירידת הערך תהיה גבוהה יותר מאשר חלקים המתחברים בברגים.

כמו כן בבדיקה יכולים לטעון כי קורה/עמוד C נפגעו גם הם(יש צדק בדברים).

אי לכך התשובה היא חיובית, תהיה לך בעיה למכור, אך הכל תלוי בתמחור שתציע.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
שאלה בקשר למכירה של אוטו

אם האוטו עבר תאונה מאחורה והחליפו לו קנף שמלי וימיני ואין שאסי

הייה לי בעיה למכור את האוטו

מדובר ב 106 GTI

 

מישהו יכול לעזור בנושא

מאחר ואלו כנפיים אשר מחוברות בהלחמות אל מרכב הרכב, ירידת הערך תהיה גבוהה יותר מאשר חלקים המתחברים בברגים.

כמו כן בבדיקה יכולים לטעון כי קורה/עמוד C נפגעו גם הם(יש צדק בדברים).

אי לכך התשובה היא חיובית, תהיה לך בעיה למכור, אך הכל תלוי בתמחור שתציע.

 

עמית

 

אם כל השיפורים שיש לי באוטו קרוב ל 15 אל"ף

יש מצב שאני יכול לשחרר את האוטו בסביבות ה 5 מעל המחירון הוא שאני חולם

אאאאא ועוד משהו המנוע במצב חדש עבר רק 67אלף

תודה על העזרה

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
שאלה בקשר למכירה של אוטו

אם האוטו עבר תאונה מאחורה והחליפו לו קנף שמלי וימיני ואין שאסי

הייה לי בעיה למכור את האוטו

מדובר ב 106 GTI

 

מישהו יכול לעזור בנושא

מאחר ואלו כנפיים אשר מחוברות בהלחמות אל מרכב הרכב, ירידת הערך תהיה גבוהה יותר מאשר חלקים המתחברים בברגים.

כמו כן בבדיקה יכולים לטעון כי קורה/עמוד C נפגעו גם הם(יש צדק בדברים).

אי לכך התשובה היא חיובית, תהיה לך בעיה למכור, אך הכל תלוי בתמחור שתציע.

 

עמית

 

אם כל השיפורים שיש לי באוטו קרוב ל 15 אל"ף

יש מצב שאני יכול לשחרר את האוטו בסביבות ה 5 מעל המחירון הוא שאני חולם

אאאאא ועוד משהו המנוע במצב חדש עבר רק 67אלף

תודה על העזרה

 

אם יבוא ילד מתלהב שלא מבין מהחיים שלו עם הרבה כסף תוכל לקבל גם הרבה יותר מעל זה.

הרבה תלוי בזמן שאתה מוכר ועד כמה הפגיעה רצינית.

אתזה אפשר לראות בבדיקה.

אם בבדיקה יכתבו את זה תחת "פגיעות בעלי משמעות נמוכה\זניחה" אז זה לא ישפיע על המכירה.

Back to the original - NC again.

פורסם
שאלה בקשר למכירה של אוטו

אם האוטו עבר תאונה מאחורה והחליפו לו קנף שמלי וימיני ואין שאסי

הייה לי בעיה למכור את האוטו

מדובר ב 106 GTI

 

מישהו יכול לעזור בנושא

מאחר ואלו כנפיים אשר מחוברות בהלחמות אל מרכב הרכב, ירידת הערך תהיה גבוהה יותר מאשר חלקים המתחברים בברגים.

כמו כן בבדיקה יכולים לטעון כי קורה/עמוד C נפגעו גם הם(יש צדק בדברים).

אי לכך התשובה היא חיובית, תהיה לך בעיה למכור, אך הכל תלוי בתמחור שתציע.

 

עמית

 

אם כל השיפורים שיש לי באוטו קרוב ל 15 אל"ף

יש מצב שאני יכול לשחרר את האוטו בסביבות ה 5 מעל המחירון הוא שאני חולם

אאאאא ועוד משהו המנוע במצב חדש עבר רק 67אלף

תודה על העזרה

 

בכל מקרה, אתה אמור לקבל פיצוי ירידת ערך מחברת הביטוח שלך...

ככה שאתה לא הולך להפסיד כאן יותר מדי כסף.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אם כל השיפורים שיש לי באוטו קרוב ל 15 אל"ף

יש מצב שאני יכול לשחרר את האוטו בסביבות ה 5 מעל המחירון הוא שאני חולם

אאאאא ועוד משהו המנוע במצב חדש עבר רק 67אלף

תודה על העזרה

 

לשחרר זה ההפך מלהביא?

 

אם = עם

אל"ף = אלף

הוא = או

אאאאא = רוצה אולי לקנות עוד אות אהו"י?

עזרה = פסיכולוג, כנראה. אבל גם - תפסיק להתעסק עם המכירה של הרכב שלך עכשיו. דאג לזה כשהזמן יגיע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...