Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

רציתי בבקשה לדעת מה המשמעות של רעש מוזר של מים - כמו מים בבקבוק שמתגלגל באוטו, מייד לאחר הנעה של הרכב. לציין כי הרכב עמד זמן מה ללא הנעה. מדובר על גיר ידני, מהלך משולב לניוטרל. הרעש נעלם לאחר מספר דק נסיעה 2-3 לערך.

הרכב עצמו נוסע נהדר יש לציין ועמד בכל שאר הבדיקות שקראתי עליהן תחת פורום קניית רכב משומש. דבר נוסף שהיה נראה לי מעט מוזר ויתכן וזה כלום, לאחר ההנעה מד הסל"ד עמד על 1100-1200 סל"ד ועד כמה שאני יודע, הוא אמור להיות באיזור 750 סל"ד. הפעלת מזגן בעוצמה מלאה כשהרכב קר לא הראתה שינוי במחוג ובמהלך הנסיעה הסל"ד תקין בין 2000-3500 בהתאם לנסיעה עצמה.

מי יודע מדוע וכמה לובשת הזברה פיג'מה ?...

 

שכחתי לציין כי הרכב עבר טסט לפני חודשיים ובעלי הרכב טוען כי לא מזמן החליף (?) רדיאטור. אולי לא הבנתי נכון לגבי ההחלפה (טיפול?)

פורסם

יש סיכוי כי היה דיליי קטן למערכת השימון בעיקבות העמידה הממושכת של הרכב כך שמייד עם ההנעה לא כל חלקי הרכב קיבלו סיכוך כמו השסתומים ואם יש לך שסתומים הידראוליים זה הגיוני מאוד. תבדוק כיצד מתפקד הרכב בהנעות חמות ולא שהרכב קר לחלוטין. כמו כן בדוק מיפלס שמן מנוע ומיים. לגבי הסל"ד הגבוה זה תקין, שהרכב קר הצ'וק האוטומטי ניכנס לפעולה. אם לאחר כדקה 2 זה ירד לסלד תקין הכל בסדר

:)
פורסם

הרעש שאתה מתאר הוא רעש של מים שמתחילים להסתחרר בתוך רדיאטור החימום הפנימי (הרעש מגיע מכיוון מרכז הדשבורד).

לרוב זה קורה או שיש אוויר במערכת הקירור או שרדיאטור החימום הפנימי הוחלף לתחליפי.

 

אם הרכב לא מתחמם ואין בעיות של היעלמות מים או דברים בסגנון הרעש הזה לא אמור להטריד אותך.

פורסם

הרעש שאתה מתאר הוא רעש של מים שמתחילים להסתחרר בתוך רדיאטור החימום הפנימי (הרעש מגיע מכיוון מרכז הדשבורד).

לרוב זה קורה או שיש אוויר במערכת הקירור או שרדיאטור החימום הפנימי הוחלף לתחליפי.

 

תוכל להרחיב מדוע זה קורה כאשר ישנו רדיאטור תחליפי ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

הרעש שאתה מתאר הוא רעש של מים שמתחילים להסתחרר בתוך רדיאטור החימום הפנימי (הרעש מגיע מכיוון מרכז הדשבורד).

לרוב זה קורה או שיש אוויר במערכת הקירור או שרדיאטור החימום הפנימי הוחלף לתחליפי.

 

אם הרכב לא מתחמם ואין בעיות של היעלמות מים או דברים בסגנון הרעש הזה לא אמור להטריד אותך.

 

אתה שואל אותי? אני לא מבין בדברים האלו... אחרת לא הייתי שואל כאן...

 

שאלתי את אביב...

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אין לי הסבר אולטימטיבי כי לא חקרתי את זה. למעשה גם לו הייתי רוצה (ואני לא) אין לי את הידע הדרוש לכך, היות ומכאניקה של זורמים היא לא מתחומי הידע שלי. אני מניח שהמבנה הפנימי איננו מוקפד, כשם שיצרני הרכב מקפידים לתכנן כל דבר כך שלא ירעיש. כנראה שהמעברים שם בין הצינורות, חדים, הפח דק מידיי, קוטרי הצינורות לא נכונים וכיו"ב.

 

מצטרף להמלצתו של רפי לבצע ניקוז אוויר. יכול להיות שזה יפתור/ישפר.

×
×
  • תוכן חדש...