Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לפני קניה של סיאט איביזה,דגם ספורט 1.4 100 כ"ס ידנית.

את הרכב מצאתי במגרש של אוטו דיל. הראו לי את הבדיקה שעשו לרכב באוטו דיל מה2.3.11, ברכב הוחלף טמבון קידמי,דלת נהג ומכסה מנוע. האוטו זקוק לקוסמטיקה במקצת אך זה שיקול שנלקח בחשבון. האם מומלץ לקחת את הרכב לבדיקה במכון נייטרלי לפני העברת הבעלות?

הובטח לי בכתב ובעל פה שאין פגיעה בשלדה של הרכב וגם לא קצה שילדה. ה

הרכב נקנה במחיר נמוך מהמחירון,מיד ראשונה ו80 אלף קילומטר+ספר טיפולים בצמפיון.

 

איך הרכב מבחינה כללית ? ידוע על בעיות נפוצות?

אשמח לשמוע כל חוות דעת.

פורסם

כמו שנאמר פה, קח לבדיקה בכל מקרה.

 

היתה בבעלותי איביזה כזאת, שנת 2003. החזקתי אותה שנתיים ותקלות לא היו לי בכלל.

כסופרמיני, סה"כ האיביזה מהווה תמורה טובה למחיר שלה. היא יפה, מאובזרת, בטיחותית יחסית ודי זריזה. לעומת זאת, אין בה שום דבר ספורטיבי חוץ מהרמת גימור, אז אם אתה מחפש רכב קצת ספורטיבי, לא תמצא את זה שם.

emotion of motion

פורסם

האמת שחיפשתי FR ופזלתי גם לאימפרזה 165

לצערי בתור חייל שעושה חמשושים בינתים אני לא יכול להרשות לעצמי להחזיק רכב כזה.

ומין הסתם שספורטיבי הוא לא... מה כבר אפשר לצפות מ1.4 אטמוספרי

פורסם
יאריס TS היא 1.5 אטמוספרית והיא הרבה יותר ספורטיבית.

לרכב שהוא דיי זריז אבל עושה רק 9 שניות ל100 לא הייתי מכניס את ההגדרה ספורטיבית.

יכול להיות שהיא מהנה לנהיגה,כיף להכנס איתה לסיבובים. אבל ספורטיבית?

רכב ספורט אמיתי לא קונים בתקציב של 40 אלף שקל,גם לא בתקציב של 80 אלף שקל.

 

למזלי יש אצלנו בחניה גם פורשה בוקסטר ואצל חבר סולסטיס על שניהם נהגתי כמובן ועל אחת אני עדיין נוהג.

להן אפשר לקרוא מכוניות ספורטיביות,לא ליאריס 1.5.

פורסם
לרכב שהוא דיי זריז אבל עושה רק 9 שניות ל100 לא הייתי מכניס את ההגדרה ספורטיבית.

יכול להיות שהיא מהנה לנהיגה,כיף להכנס איתה לסיבובים. אבל ספורטיבית?

רכב ספורט אמיתי לא קונים בתקציב של 40 אלף שקל,גם לא בתקציב של 80 אלף שקל.

 

לא מדובר ברכבי ספורט אלא ברכבים ספורטיביים (יש הבדל)!

ביצועים אינם מגדירים רכב כספורטיבי או לא ישנם עוד פרמטרים.

אחרת כנראה שגם וולוו S80 עם 272 כ''ס וזינוק זריז מהמקום הינה רכב ספורטיבי

קאפיש?

 

היאריס בהחלט רכב ספורטיבי ,למרות היותו לא חורך אספלט.

פורסם
לא מדובר ברכבי ספורט אלא ברכבים ספורטיביים (יש הבדל)!

ביצועים אינם מגדירים רכב כספורטיבי או לא ישנם עוד פרמטרים.

אחרת כנראה שגם וולוו S80 עם 272 כ''ס וזינוק זריז מהמקום הינה רכב ספורטיבי

קאפיש?

 

היאריס בהחלט רכב ספורטיבי ,למרות היותו לא חורך אספלט.

אם ביצועים לא מגדירים רכב ספורטיבי אז מה כן?

ואל תשווה וולוו S80 לבוקסטר. מדובר במכלול של ביצועים שיעידו על רכב אם הוא ספורטיבי או לא.

עם כל הכבוד ליאריס,איך אפשר לקרוא לרכב מיני עם מנוע 1.5 ספורטיבי?

כנראה שההגדרות שלנו לספורטיבי קצת שונות אחת מהשניה.

פורסם
תגדיר את זה איך שאתה רוצה. האיביזה לא ספורטיבית, לא מהנה לנהיגה ולא כיף להכנס איתה לסיבובים.

לא טענתי דבר כזה וגם אמרתי שאני לא מצפה לקבל רכב ספורטיבי.

אך גם זאת חוות דעת ואני מקבל אותה.

מה מבחינת האמינות של הרכב? מחלות ותקלות?

פורסם

כולכם מתרכזים פה בשאלות הספורטיביות והתעלמתם לחלוטין מההודעה המקורית.

הרכב עבר החלפת מכסה מנוע, דלת נהג וטמבון. הייתי ממליץ לבדוק את הרכב טוב טוב ולוודא את מהות ההחלפה,

כמו כן האם ישנה משמעות בטיחותית ומשמעות בירידת ערך מסחרית. בכלל, עם כל המבצעים בסיאט זה באמת משתלם לקנות יד שנייה? כמו כן לא הייתי מסתפק בבדיקה באוטו-דיל. קח את הרכב לבדיקה במקום ניטרלי, הרחק מהאיזור שלהם.

Lexus CT200H

פורסם

המחירון, גם של לוי גם יד2, מתייחס למחירי המחירונים הרשמיים של יבואן סיאט. אלו כידוע משמשים בתקופות שבין המבצעים. לפעמים "מתחת למחירון" יכול להתגלות כמחיר יקר מאוד יחסית.

פורסם
לא טענתי דבר כזה וגם אמרתי שאני לא מצפה לקבל רכב ספורטיבי.

אך גם זאת חוות דעת ואני מקבל אותה.

מה מבחינת האמינות של הרכב? מחלות ותקלות?

 

כמו שאמרתי, לי לא היו איתו שום בעיות.

emotion of motion

פורסם
המחירון, גם של לוי גם יד2, מתייחס למחירי המחירונים הרשמיים של יבואן סיאט. אלו כידוע משמשים בתקופות שבין המבצעים. לפעמים "מתחת למחירון" יכול להתגלות כמחיר יקר מאוד יחסית.

לאחר סקר קטן ביד 2,יש היצע מאד קטן של הדגם הספציפי הזה וכולם עם תג מחיר שהוא גבוהה מהמחירון. האם 8 אלף פחות מהמחירון זה יקר לרכב שהוא דיי נדיר?

הבנתי שיש לרכב שוק מאד גדול ויש אפשרות אפילו למכור מעל המחירון את הדגם הספציפי הזה.

×
×
  • תוכן חדש...