Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני רוצה אליז :bigcry:

נשיא UMI, השמעת את תחינתי :?::roll:

מדהימה :!:

גם אני גם אני :bigcry:

ע צ ו מ ה :!:

 

העם איתך, תמיר :!:

השאלה היא למי פונים... :roll:

 

Lotus היו פעם של GM ואני חושב ש-Not any more...

Daewoo ,אולי :?:

ט-ל-ק-א-ר :?::x

 

למישהו הפתרונים :?:

MCS 2008

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בחורף בקושי יש אופנועים והייתי בהרים יש כל כך הרבה שלג שאי אפשר לנסוע על אופנועים

 

בדרך להרים ראיתי רנו 5 טורבו מקסי!!

 

וכמה פורשות קפואות

 

 

ואאודי A2

 

וגם כזאת :-)

urq_07.jpg

 

 

היום ראיתי כזאת !!!!!!

 

אבל היה כתוב לה מאחורה 80

איזה דגם זה

פרטים בקשה

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
דבר ראשון גן עדן לפורשה מרצדסים ואאודי למינהם

2.נכון שלא נהגתי אבל אף אחד שאני ראיתי לא נסע יותר מהר ממה שמותר

דודה שלי נסעה 50 מהשדה תעופה עד הבית :? ,

 

בשוויץ כנסות מאד גבוהים על מהירות.

חבר שלי (שויצרי) קיבל לפני שלוש שנים קנס שווה ערך ל2500 שקל על 20 קמ"ש מעל המותר מחוץ לעיר.

 

חוץ מזה זו מנטליות אחרת. אנשים מקבלים את החוק בצייתנות יותר מהישראלים והמשטרה פחות מחפשת אנשים על קטנות.

ביצה ותרנגולת.

 

אמא שלי נסעה שם וקיבלה 750 שקל על 5 קמ"ש מעל המותר,

 

וצילמתי גם VTR אם יש בקשות אני אשים את התמונה :-) ורק פרארי אחת ראיתי

 

במין חלון זכוכית מוזר זאת הייתה פרארי 288 GTO לפי כל הבדיקות שעשיתי

Vw Polo GTI

פורסם
חוץ מזה זו מנטליות אחרת. אנשים מקבלים את החוק בצייתנות יותר מהישראלים והמשטרה פחות מחפשת אנשים על קטנות.

ביצה ותרנגולת.

 

האנשים שם עולים לאוטובוס בדלת האחורית והולכים לשלם לנהג, זקנות מנקות את הרחוב בזמנם החופשי. ועוד את הכל ראיתי...

פורסם

אני כבר רואה את כל ה-"חכמים" עומדים בתור לקנות אליז - הרי ברור שאם ישווקו אותה בארץ, זה יהיה עניין של זמן עד הפסקת השיווק מחוסר עניין/מכירות... :evil: ראו מקרה MX5....

motorica.net

פורסם

תיקון טעות

זאת לא 996 טורבו

10973392.jpg

 

 

אלה

Porsche 911 Carrera 4S

 

ובקשר לSL חבל שאין שם את הבגרסת הAMG :cry::cry:

 

אבל :mm_yeah: על הM5

 

:wave:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
תיקון טעות

זאת לא 996 טורבו

10973392.jpg

 

 

אלה

Porsche 911 Carrera 4S

 

ובקשר לSL חבל שאין שם את הבגרסת הAMG :cry::cry:

 

אבל :mm_yeah: על הM5

 

:wave:

 

 

 

צודק לא שמתי לב, ובקשר לSL AMG ראיתי מספר כאלה אבל בנסיעה בלילה

 

ולא הסכימו לי לצלם בלילה מכוניות נוסעות מכיוון שזה יכול לגרום לסנוור הנהג ולתאונה,

Vw Polo GTI

פורסם
צילמתי גם VTR אם יש בקשות אני אשים את התמונה :-) ורק פרארי אחת ראיתי

 

אם יצא לך צילום טוב כזה שיפאר את הדסקטופ אז שים. :lol:

 

ולרנסטר אני באמת הייתי קונה. אליז היא חלום רטוב שלי.

היא אמורה להיות זולה מאימפרזה ואישית עדיפה עליה.

 

כמו שאפשר להבין מהחתימה שלי לא מעניין אותי 0 ל-100. אני רוצה FUN.

פורסם
תיקון טעות

זאת לא 996 טורבו

10973392.jpg

 

 

אלה

Porsche 911 Carrera 4S

 

ובקשר לSL חבל שאין שם את הבגרסת הAMG :cry::cry:

 

אבל :mm_yeah: על הM5

 

:wave:

 

לא שחס וחלילה אני מזלזל (מקום שני בתחרות)..

אבל לפי מה אתה אומר שזה 4S ???

 

הפגוש הקידמי הוא דווקא של הטורבו.

פורסם

ההבדלים בין טורבו ל4S קטנים למדי...

 

לשתיהן בעקרון אותם סממנים עיצוביים, למעט הכנף הנוספת שיש לטורבו ויחידת התאורה האחורית היחודית של ה4S.

 

קאררה 4S:

por00022.jpg

02_911_car_4s-1.jpg

 

טורבו:

porsche_911_turbo.jpg

 

אז ההבדל היחיד שאפשר לדעת מהתמונה שצולמה בשוויץ - הוא העדר פתחי הקירור בצדדים (מאחורי הדלתות) שמצביע על קאררה 4S ולא על טורבו.


×
×
  • תוכן חדש...