Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום היקרים.

לאחרונה נתקלתי ברכבי החביב אחת לכמה שבועות בתופעה הבאה: זה תמיד קרה ביום קר מאוד, הרכב מניע בצורה סטנדרטית לחלוטין ונוסע כ 5-10 דק'. לאחר שאני מדומם אותו, חוזר אליו לאחר כ-5 דק' ומנסה להניעו, הרכב לא מניע כלל. יש סטרטר בריא אך אין הנעה. העסק ממשיך כך עד להתעייפות המצבר מהסטרטר הארוך. לאחר כחצי שעה/ שעה הרכב מניע בצורה תקינה לחלוטין, כאילו לא ארע דבר...

בפעם האחרונה שזה קרה, חיברתי כבלים לרכב והוא הניע לאחר מספר הנעות ממושכות מאוד, ממש בצורה קשה.

יש לציין כי מצב חוטי ההצתה והמצתים עצמם, מצויין. כמו"כ המצבר נבדק ע"י איש מקצוע רציני ונמצא תקין ומתפקד מצויין תחת עומס.

הרכב עצמו, על מכלליו, מתוחזק ע"י בצורה קפדנית יחסית.

 

אשמח לעזרה בנושא

בתודה

 

יהודה

יהודה פ.

פורסם

בדוק שקוטבי המצבר מחוזקים היטב.

בדוק סימני קורוזיה עליהם, ושהכבלים מחוברים(כלומר שקורזיה שהייתה בעבר או שישנה כרגע לא אכלה אותם).

קובי

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

קרה לי גם, אני גם אשמח לדעת מה המקור לבעיה הזאת. מה שיעזור לך למנוע את זה, זה להניע בפעם הראשונה ולא לנסות כמה פעמים, מה שיחמיר את המצב, תלחץ גז עד הסוף ותשאיר לחוץ עד שמניע אם אתה רואה תוך כדי ניסיון התנעה שהוא לא מצליח.

אתה יכול לנסות לשים גולדן לייבל בדלק , אני חושב שזה שיפר אצלי את המצב.

×
×
  • תוכן חדש...