Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה חוקי לשכב במושב על יד הנהג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בואו נפרט: הברכיים של הנהג יינעלו ויגרמו לו שברים לכל אורך הרגל עד האגן ובסיס עמוד השדרה. הגוף יצלול מתחת לחגורה שתשרוט אותו, ויפגע בדשבורד (או בכרית האויר), מה שיגרום לפציעות פנימיות בבטן (ניקוב הקיבה = מות). פלג הגוף העליון, שלא נתמך על ידי החגורה הדיאגנולית, יטלטל לצדדים וייחבל בכתפיים ובראש, שלא ייתמך על ידי משענת הראש. במצב זה גם אפשר לעוף על מישהו שיושב מאחור

פורסם

בנוסף נוסע שמאבד את הכרתו (ישן) עלול להנזק בצורה חמורה יותר מכיוון שהגוף במצב רפוי.

 

 

 

ל'

 

 

האמת היא שעד כמה שאני יודע, כשהגוף במצב רפוי הוא נפגע הרבה פחות.

 

ולנושא, אני לא מאמין שיש בזה משהו לא חוקי, אבל זה בהחלט פחות בטוח.

 

לפותח השירשור, אף אחד לא יוצא עליך, רק מנסים לעזור לאמא שלך לשמור עליך שלם.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

זה מידע שזכרתי מתוך צפיה בתכנית בערוץ 8 בה הראו אדם שישן ברכב, כאשר היו עימו מספר נוסעים נוספים, כולם היו ערים מלבדו.

כל הנוסעים שהיו ערים ובמצב של הכרה נפצעו קל, מלבד אותו נוסע שישן בעת הפגיעה ונפצע קשה, והפך להיו משותק בכל חלקי גופו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני הבנתי במפורש ממדריך נהיגה מתקדמת (רוני ל.) שנוסע ער נפגע פחות מנוסע שנרדם. ההמלצה שלו הייתה לא לאפשר לנוסע מלפנים להירדם בנסיעה.

 

נ.ב. ישנה בחוק "חובת זהירות כללית" שבמסגרתה ניתן להעמיד נהג לדין בהתאם לשיקול דעתו של השוטר, כולל מצב של רגליים מורמות על הדש או ישיבה במצב שכיבה. למיטב הבנתי, קיימים תקדימים (נדירים, אמנם) של ישיבה של נוסע עם רגליים מורמות.

פורסם
אני עשיתי את זה בידיעה שזה בסדר, עד שקראתי בספר הרכב שבאותה עלול הצוואר להחתך מהחגורה.

לכן שאלתי אתכם מבחינת החוקיות של זה, האם זה מותר.

לא ראיתי בזה דבר פסול מהסיבה שיצרניות הרכב עושות את זה, ולא חשבתי שהם יעשו את זה אם זה עלול לפגוע בנו.

בכל מקרה, אני מודע לסיכון של זה, חבל שאתם יוצאים עלי ככה.

 

אף אחד לא יוצא עליך.

עם מעט מחשבה היית מגיע לבד למסקנה שזה דבילי. אם היו לך התלבטויות אם זה צעד חכם או לא, אפשר לשאול לפני. היית מקבל את אותן התשובות.

סע לשלום, סוף מעשה במחשבה תחילה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לא ראיתי בזה דבר פסול מהסיבה שיצרניות הרכב עושות את זה, ולא חשבתי שהם יעשו את זה אם זה עלול לפגוע בנו.

בכל מקרה, אני מודע לסיכון של זה, חבל שאתם יוצאים עלי ככה.

ברור שמותר להוריד את המשענת לאחור, בזמן שהרכב עומד בחניה במקום בטוח, ניתן להוריד את המשענת ולישון ברכב.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כל פעם שאני רואה את הסיטואציה הזו, אני נזכר בזה (זהירות, תיאור גראפי, לא מתאים לילדים קטנים ותינוקות גדולים):



 

http://www.youtube.com/watch?v=Aj_wTdDr1wc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


 

נוראי, עיבוד מחשב טוב..

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם

אני בכלל לא בטוח שמי ששוכב ליד הנהג ישתחל אל מתחת לחגורה. יתכן מאוד שהתאונה תעיף אותו למצב ישיבה, כך שהוא יתנגש הלכה למעשה בחגורות הבטיחות. במצב כזה ד"א חגורה פרוגרסיבית (כזו שיש לה מנגנון החלקה בזמן תאונה) תשמור על הנוסע הרבה יותר טוב.

ד"א מושבים לילדים שניתן להשכיב אותם כוללים חגורה 5 נקודות או קליפס אשר מצמיד את החגורה (תוך כדי ששומר על חופש תנועה שלה) לגוף הילד. במצב זה ניתן, ויש שיואמרו עדיף, לאפשר לנוסע להירדם.

פורסם

אם אתה מודע לסכנות, ואם אתה לא עושה זאת יותר, מה זה משנה לך אם זה חוקי או לא?

בשעת תאונה החגורה עלולה לפגוע בה ולא לבצע את עבודתה כראוי, יכול להיות שהיא בכלל לא תגן עליך ובשעת תאונה תעוף קדימה מתחת לתא הכפפות ותתקווצ'ץ' לאורך של 40 ס"מ

אבל זה חוקי, בסדר?

:shock:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אם אתה מודע לסכנות, ואם אתה לא עושה זאת יותר, מה זה משנה לך אם זה חוקי או לא?

בשעת תאונה החגורה עלולה לפגוע בה ולא לבצע את עבודתה כראוי, יכול להיות שהיא בכלל לא תגן עליך ובשעת תאונה תעוף קדימה מתחת לתא הכפפות ותתקווצ'ץ' לאורך של 40 ס"מ

אבל זה חוקי, בסדר?

:shock:

 

בשביל ידע כללי, אני רוצה לדעת אם זה חוקי או לא, יש בזה משהו פסול?

פורסם

"זה חוקי לשכב במושב על יד הנהג?"

 

לא יודע אם זה חוקי או לא אבל אני שכבתי מלא פעמים במושב שליד הנהג. זה הרבה יותר נח כי אם שוכבים במושב הנהג ההגה מפריע ובמושב ליד יש הרבה יותר מקום לי ולבחורה והרבה יותר נח לשנות תנוחה בלי להתקע בהגה המעצבן הזה.

×
×
  • תוכן חדש...