Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, הרכב הוא פורסטר 2001, מנוע 2.0 אטמוספרי, אוט', אחרי 300K ק"מ

אטם ראש מנוע הלך, ועכשיו השאלה היא מה לעשות.

קבלנו שתי הצעות מחיר. הראשונה ממוסך מורשה, 5K לשיפוץ של ראש מנוע, ו11K להחלפת המנוע כולו, כולל מנוע מייבוא ועבודה.

והשנייה 4K להחלפת כל המנוע, מאיזה חמודי אחד.

המחירים מציאותיים?

מה עדיף לעשות, לדעתכם, במקרה הזה? לשפץ או להחליף?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

האם זה רק בצד אחד?

בכל אופן, לפרק ראש מנוע בסובארו 2.0 אטמוספרי די קל.

אני הייתי עושה את זה לבד. פותח מכסה , מפרק את הראש, שולח למילוי וישור ומרכיב חזרה.

יש לי B4 עם אותו מנוע, וכאשר כיוונתי שסתומים ראיתי שפרוק הראש כולו זה מאד פשוט.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

הבעיה לא תהייה הורדת הראש, אלא הטיימניג.

ובתנאים בייתיים, זה יהיה קשה(אך אפשרי) לביצוע.

 

אני הייתי הולך על שיפוץ הראש, אבל המחיר הוא מאוד גבוה לדעתי.

מאיפה אתה בארץ?

אפשר אולי לשלוח אותך לחוות דעת נוספת.

קובי

פורסם

אכן שאלה מעניינת האם יחליפו אטם בשני הראשים או אחד [מנוע בוקסר].

והאם המנוע מ"חמודי" הוא בעל קילומטראג' מועט או גבוהה ? [כי אם תחליף מנוע כרגע מי מבטיח לך שלא תקבל מנוע לקראת סוף דרכו ולאחר מספר חודשים תתקל בבעיות חדשות].

עצתי היא:

תברר עם המוסך אם יש אפשרות לשלם על עבודה של פירוק והרכבה ,

תקח את הראש למילוי ועבודה באופן עצמאי ,לפי דעתי ברגע שתבצע זאת תחסוך לא מעט זוזים.

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...