Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוחיות רישוי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

בעקבות ההתקדמות עם הרכב החלטתי היום ללכת לקנות לוחיות רישוי חדשות לרכב .

רציתי לוחית כמה שיותר קטנה , חוקית , עם הכיתוב "רכב אספנות " .

בסופו של דבר הלכתי על לוחית הכי קטנה שיכלתי למצוא שעדיין עונה לדרישות החוק .

ע"פ החוק הכיתוב צריך להיות בצבע שחור בגדול של לא פחות מ40 מ"מ על רקע צהוב זוהר .

הלוחית שלי עונה לדרישות האלו אך נאמר לי כי יכול להיות לי בעיות בטסט עם מספר כזה .

 

תמונה להמחשה : - הלוחית המקורית והלוחית החדשה -

 

89770269.jpg

 

מישהו יכול להגיד לי בוודאות מה הפרמטרים ? יתכן שיהיה בעיה לעבור טסט עם מספר כזה ?

 

*המספר הוא להמחשה בלבד .

BMW 1602 '77

BMW E30 335

BMW E36 318IS

BMW ///M5 E28

פורסם

לוחית עולה 60 ש"ח .

אני עשיתי בביתן ליד מכון רישוי חיפה , אני מאמין שליד כל מכון רישוי יש אחד כזה ...

BMW 1602 '77

BMW E30 335

BMW E36 318IS

BMW ///M5 E28

פורסם

הלוחית הימנית בתמונה, זו שהכינו לך אצל עמל בן חנניה בחצר משרד הרישוי במפרץ חיפה, היא הלוחית הנכונה.

במידה ומכון רישוי ינסה לשחק איתך, גש לרב בוחן והפנה אותו אל ספר הבוחן. שם הוא ימצא את הדף שליאור ברוך העלה כאן מהודעה ישנה שלי.

 

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

בטסט יכולים לעשות בעיות .רק כי הם רוצים שתעשה אצלם חדש. גם הם צריכים לחיות.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

אצלי לא יפסלו לוחית אספנות, בין אם הכיתוב יופיע למעלה או בצד(בניגוד לתקנה) ואף אם גודל הספרות יהיה כשל רכב "רגיל"(10 ס"מ).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

איני מאמין כי יפסלו לך אחת משתי הלוחיות שצירפת,

בהנחה שהן במצב תקין ולא מתקלפות.

 

השאלה היא אחרת:

איך השגת מספר כל כך יפה... :mm_yeah:

 

 

בהצלחה,

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

השאלה היא אחרת:

איך השגת מספר כל כך יפה... :mm_yeah:

 

 

בהצלחה,

אבי.

 

 

אבי, פוטו שופ יודע לעשות כמעט הכל ......:wink:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

תודה רבה על התשובות .

 

המספר כמובן שאינו קיים - והוא רק להמחשה .

 

-----

במעמד זה אשאל עוד שאלה ,

האם ברכב אספנות יש חובה שהמספר יהיה מואר בעזרת תאורה יעודית ?

BMW 1602 '77

BMW E30 335

BMW E36 318IS

BMW ///M5 E28

פורסם

הארת לוחיות זיהוי - תקנה 343.

(א) לוחית זיהוי אחורית ברכב מנועי תואר באור לבן אשר יאפשר ראיה טובה של הלוחית וקריאת הרשום עליה ממרחק של 20 מטר לפחות בזמן תאורה ובמזג אוויר נאה ובתנאי שהאור האמור יהיה מכוון להארת הלוחית בלבד.

(ב) מערכת ההפעלה של הארת לוחית הזיהוי תהיה כזאת אשר תואר כאשר יודלקו פנסי החזית או פנסי הרוחב או פנסי החנייה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הארת לוחיות זיהוי - תקנה 343.

(א) לוחית זיהוי אחורית ברכב מנועי תואר באור לבן אשר יאפשר ראיה טובה של הלוחית וקריאת הרשום עליה ממרחק של 20 מטר לפחות בזמן תאורה ובמזג אוויר נאה ובתנאי שהאור האמור יהיה מכוון להארת הלוחית בלבד.

(ב) מערכת ההפעלה של הארת לוחית הזיהוי תהיה כזאת אשר תואר כאשר יודלקו פנסי החזית או פנסי הרוחב או פנסי החנייה.

 

האם התקנות תקפות גם לגבי רכבי אספנות ?

לצורך העניין גם רכב משנות ה20-30 חייב תאורה על לוחית הרישוי ?

BMW 1602 '77

BMW E30 335

BMW E36 318IS

BMW ///M5 E28

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ על מנת להבהיר ענין שלא דובר עליו כאן, האם חייב לשאת את סמל המדינה על גבי הלוחית ??

כמובן שהשאלה מתייחסת לתקנה בחוק בלבד...

×
×
  • תוכן חדש...