Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוחיות רישוי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חייב דגל מדינה, זה נתון להחלטה של בעל הרכב.

 

אפשר להזמין עם ואפשר בלי.

 

 

פורסם
מקפיץ על מנת להבהיר ענין שלא דובר עליו כאן, האם חייב לשאת את סמל המדינה על גבי הלוחית ??

כמובן שהשאלה מתייחסת לתקנה בחוק בלבד...

 

לדעתי לא, לאור כמות הרכבים הרבה בה המספר לא כולל את סמל המדינה.

עריכה: עכשיו ראיתי את התגובה של BUKI, זה בערך מסכם את זה.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

לפני כ 10 שנים ניסו להעביר תקנה שתחייב דגל מדינה בכל לוחית רוישוי.

 

לא יודע למה, אבל התקנה הזו לא עברה, והחליטו להתיר שימוש בשני סוגים של לוחיות - עם דגל וללא דגל.

 

למייטב ידיעתי המצב הזה נשאר ללא שינוי עד היום.

 

 

פורסם
מקפיץ על מנת להבהיר ענין שלא דובר עליו כאן, האם חייב לשאת את סמל המדינה על גבי הלוחית ??

כמובן שהשאלה מתייחסת לתקנה בחוק בלבד...

לא חייב בסמל המדינה

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

עוד שאלה קטנה, אני שמעתי פירוש של המסמך שליאור העלה, שבגלל שהמשפט האחרון בעמוד מדבר על לוחית זיהוי בלשון יחיד, אזי אין חובה לשתי לוחיות זיהוי על רכב אספנות (!) האמנם?

פורסם

אולי אין חובה שעל שתי הלוחיות יהיה כיתוב "רכב אספנות, אך בוודאות יש חובה לשתי לוחיות רישוי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אולי אין חובה שעל שתי הלוחיות יהיה כיתוב "רכב אספנות, אך בוודאות יש חובה לשתי לוחיות רישוי.

 

זו בדיוק השאלה- האם צריך כיתוב "רכב אספנות" על שתי הלוחיות?

×
×
  • תוכן חדש...