Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לפני כמה ימים קניתי רנו קליאו B 2002 אוט'.

 

מכר לי אותה אדם שקנה אותה חודשיים לפני אך מחר אותה מסיבות מסויימות (לא בשל תקלה מסויימת),

זה אומר שאת כל היישור קו לרכב הוא כבר ביצע.

 

הידע שלי במכונאות רכב שואף לאפס, אך משיטוטים כאן בפורום לא ממש הצלחתי לקבל תשובה חד משמעית לכן החלטתי לשאול.

 

אני לא ממש יודע מתי לעשות את הטיפול הבא, הדבר היחידשיש לי זה קבלות מכל מיני מוסכים ומכונים,

לכן אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי ולהגיד לי בערך מתי בערך צריך לבצע טיפול ואיזה טיפול צריך.

 

הרכב בעל קילומטרז' של 115K.

לפני 3 שנים הוחלפו: משאבת מים , סט טיימינג מקורי , רצועת מנוע , תושבת מנוע , נוזל קירור(דלקור).

 

בחודש האחרון: שמן גיר סינטטי מלא , שמן מנוע 10W40 , תוסף גיר BG , פלגים מקוריים , כהל תחליפי , פילטר שמן , תושבת בולם , תושבת גיר משקפיים , תיקון תפס ידית הילוכים , חיישן סיבובים טורבינה , חיישן מד אוץ(משומש) , טיפול במערכת הזרקה , טיפול במערכת הזרקה.

 

בבדיקה לפני הקנייה אמרו שהאוטו במצב טוב, אבל אני לא באמת יודע מה כיסתו"ח ומה לא.

"לבדוק חגורת תזמון, מותיח חגרות מרעיש,רעשים במנוע,נזילת שמן,מנוע שורף שמן,קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים,הזרקת דלק לקוייה" + "אלטרנטור רועש"+"נזילת שמןתיבת הילוכים,רעש מתיבת הילוכים,נקישה בשילוב הילוך".

 

רק אוסיף שהאוטו נוסע חלק,ללא רעשים\ריחות\תקלות\בעיות כלשהן.

 

מצטער שההודעה ארוכה כל כך, אבל באמת אשמח לשמוע חו"ד מאנשים מנוסים מתי בערך צריך לעשות את הטיפול הבא, והאם כדאי לבצע טיפול עכשיו של משהו מיוחד.

 

המון תודות!

גיא.

פורסם

בבקשה אנשים זה חשוב.

 

אני פשוט לא רוצה ללכת למוסך ולבזבז זמן על בדיקות חוזרות של מכלולים...

אם החליפו חגורת תזמון לפני 3 שנים (לא ידוע לי באיזה ק"מ,לפי היצרן זה ב90K והאוטו בעל 115K) אז אין צורך לפי מה שאני מבין, איך ניתן לבדוק אם יש צורך?

 

וגם מה זה אומר הזרקת דלק לקויה ולאטרנטור רועש?

 

תודה רבה!

פורסם

צריך לברר באיזה ק"מ בוצע הטיימינג. עושים כל X שנים או X ק"מ המוקדם מביניהם.

 

(אני לא בטוח במספרים לכן רשמתי X, תעשה חיפוש בטוח רשום פה איפה שהוא )

 

לפי מה שאתה אומר בוצע לפני חודש טיפול די גדול, כדאי לעשות טיפול רגיל כל 10 אלף הכולל:

 

שמן מנוע+פילטר מקורי או MANN בלבד, פילטר אויר, פילטר דלק ובדיקה כללית הכוללת ברקסים.

 

חובה לשים רק פלאגים מקוריים, להחליף כל 60 אלף.

 

מה שנראה קצת מדאיג זה הכוהל התחליפי, שכן ידוע שהרכבים הללו אינם מסתדרים טוב עימם,

 

מה שיגרום לשריפה נוספת של כוהל זה או אחר.

 

המנע מתוספים כאלה ואחרים למנוע ולגיר.

 

על פניו הרכב נראה במצב טוב מאוד, כדאי לבדוק עד כמה הנזילות חמורות + "הזרקת דלק לקוייה".

 

השאר זה די הכסת"ח הרגיל.

 

בהצלחה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קודם כל תודה על התשובה המפורטת.

 

סליחה על הבורות, אבל מה זה אומר כהל תחליפי ולאיזה מכלול הוא קשור? האם אני יכול לקנות ולהחליף לבד?

 

פילטר אוויר זה הפילטר של המזגן?

 

והאם ניתן להליף בכל עת שמן גיר לאחת מהחברות המומלצות או שעדיף לא לשחק עם זה יותר מדי?

 

שוב תודה!

×
×
  • תוכן חדש...