Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי חברה עם ציי רכב, כל הרכבים הינם בבעלות החברה (נקנו בעזרת מימון בנקאי) ואינם מושכרים/ליסינג.

 

זו השכרת רכב מחברה, לא מאדם פרטי (כמו שכתבת בכותרת השרשור).

עצם זה שאתה לא מבין את ההבדל בין בעל שליטה לחברה, הוא... מוזר.

 

בכל מקרה, מוזר לי שלא פנית ישירות לעו"ד החברה ו/או לרו"ח החשבון שלה, ופתחת פה שרשור. לא הכי... מקצועי בעולם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כדי שתוכל להשכיר רכב, אתה צריך שיהיה לך רשיון של חברת השכרה. במקרה כזה ירשם ברישיון שהוא השכרה וכל קונה בעתיד ידע שמדובר ברכב שבהיסוטריה שימש להשכרה. מעבר לזה שים לב בתעודת חובה שיש סעיף ספציפי לרכב השכרה/בתשלום והביטוח שלך לא כולל אותו.

שורה אחרונה - אסור לך.

אני מוכן לעשות לך טובה ולקחת את הרכב לשימוש עצמי. אני אשלם את הביטוח חובה ומקיף, וכן את הטסטים. אני מוכן לשאת בנזק של צמיגים ומצבר.

באופן כזה אתה כבר חוסך כמה אלפי שקלים בשנה ומצמצם לך את ההפסד.

לגבי תקלות- אפשר למצוא מנגנון שקובע שבהתחלה כל התקלות עליך וככל שעובר הזמן, התקלות על חשבוני. צריך לחשוב גם האם כל התקלות על חשבוני או רק חלקן. אולי מכלולים עיקריים לא על חשבוני.

כמובן, דוחות, כביש 6 והשתתפות עצמית יהיו על חשבוני.

לדעתי זה יהיה שימוש חוקי, כיוון שלא שכרתי ממך.

 

עדיף לו להקפיא את הרשיונות של הרכב ולשים את הרכב בחניה \ מקום סגור וככה לבטל את הביטוח

לפחות הרכב לא בסיכון ולא מתבלא

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

לשואלים פשוט יכול להיות שלא הסברתי את עצמי נכון,

הרכבים רשומים על שמי הפרטי אך אני בעל שליטה בחברה לכן ההוצאות השוטפות על הרכבים מוכרות במס.

 

לגבי מי ששאל על מקרה של תאונה אני עושה ביטוח מקיף לכל נהג, מאיפה חברת הביטוח צריכה לדעת שהוא משכיר את הרכב ממני? הוא כמו חבר שנתתי לו את הרכב.

 

לגבי חובת רשיון חברה להשכרת רכבים אני מסתכל על זה כמו טובות הנאה שאני מקבל בכל שאני נותן למכר שלי להשתמש ברכושי,

כמו שאתה היום נותן לחבר רכב ליום יומיים והוא משלם לך 100-200 שח מתוך רצון טוב, בדיוק כמו לשכור דירה, אני משכיר לך את הנכס שלי אתה נהנה ממנו ואני מקבל ממך תשלום, זה שברכבים זה לא כל כך נפוץ זה נכון אבל אני לא מאמין שיהיה מי שיבוא ויאכוף את זה כי אין כאן שום דבר שהוא לא בסדר, הוא מכר שלי שלקח את הרכב שעמד אצלי ללא שימוש והוא משלם לי על זה מתוך מחווה של רצון טוב ( כך ניתן להגדיר את זה חוקי).

 

אני יכול לבחור לתת לו קבלה במידה והוא רושם את התשלום על החברה, או שהוא יכול לבחור לשלם לי במזומן כאדם פרטי ואני לא מוציא לו קבלה כי אני מסתכל כל זה כאדם פרטי.

 

החברה היא חברת השקעות בנדלן לשואלים.

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

כסף אתה יודע לעשות כנראה

 

את ההבחנה בין חוקי ללא חוקי אתה לא יודע לעשות.

 

נתתי לחבר וקישקושים כאלה, יפול תוך 3 שניות כאשר תהיה תאונה בה נפגע הרכוש או בן אדם ואז תכיר את הצד הלא נעים הן של החוק והן של חברת הביטוח.

 

עכשיו הסיכון הוא לא רק שלך אלא גם של "החבר" כי יתבעו גם אותו כנהג אותך כבעלים וחברת הביטוח תתנער.

 

אתה היית מוכן לשכור רכב כזה ?? ממשכיר שהוא לא משכיר??

 

אני לא!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בדיוק כמו לשכור דירה, אני משכיר לך את הנכס שלי אתה נהנה ממנו ואני מקבל ממך תשלום

 

בהבדל אחד: להשכיר דירה זה חוקי לגמרי, להשכיר רכב זה לגמרי לא חוקי.

 

זה נשמע לי שאתה רוצה לקבל רק את התשובה שאתה רוצה לשמוע, ושום דבר חוץ מזה. הסבירו לך שאיך שלא תסובב את זה, אתה מנסה לעשות משהו שהוא לא חוקי, ושאם חס וחלילה תהיה תאונה אז הביטוחים שלך לא יהיו בתוקף, ואתה עדיין מסרב להבין. אז אם אתה רוצה לבצע את התוכנית המפוקפקת הזו, פשוט לך על זה, אבל אל תבקש ממישהו כאן שיגיד לך שזה בסדר.

 

עצה אישית: רד מהסיפור - אתה מכניס את עצמך למקום שאתה לא תדע איך לצאת ממנו.

פורסם

מילת המפתח היא "ללא תמורה".

אני לא רואה איפה הבעיה אם הוא נותן את ריכבו בחינם למישהו אחר והאחר דואג להוצאות השוטפות של הרכב. (ביטוחים, טיפולים וכד').

הדבר היחיד שעומד "נגד" מהלך שכזה, הוא שבהעמדת הרכב במקום סגור ובטוח ללא נגישות לאחרים ובמקביל הקפאת רשיונות וביטוחים, הוא ישיג בדיוק את אותו החיסכון.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

המפתח הוא מה הסבירות שכן תצטרך את הרכבים האלה (כמה זמן הם כבר עומדים?) והאם תוכל להסתפק ברכבים פחות יוקרתיים.

לא לשכוח את ירידת הערך שלהם מידי חודש בחודשו (סביר להניח שיותר מ-1000 ש"ח בחודש).

פורסם

ללא תמורה?, תשלום ביטוח הרכב עבור רכב החברה זו תמורה.

כל הגישה של פותח השירשור "מי ידע" "אני יכול גם לקבל בפרטי". מעידה על חובבנות בכל התחום. ביחסים בין חברה לבעל השליטה בה, גם בחוקי המס, שלא נדבר על ביטוח. בקיצור, פותח השירשור, אם אתה לא חומד לצון, כמי שכניראה מתמצא בתחום ובתחומים המשיקים קצת יותר ממך, מציע לך לרדת מזה. בכל בדיקה פשוטה, המקצוענים בתחום יוכלו אותך בקלי קלות.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

vik014,

 

נניח שאני מכיר אותך.

נניח שאצלך בחניה סגורה, עומדת ללא שימוש איזו שברולט זוללת דלק ומחכה לכך שדלק יעלה 4 שקלים כדי שתחזור לנהוג בה.

בינתיים אינך רוצה להיפרד מהרכב אך היות ואינך משתמש ברכב, ביטלת ביטוחים, הטסט כבר פג-תוקף והרשיונות מופקדים.

אני פונה אליך ומבקש להשתמש בשברולט המיותמת ואתה מסביר לי שאין לה ביטוח וטסט כי חבל לך לשלם על רכב עומד ולכן גם הרכב נמצא בחניה סגורה, קשור עם שלשלאות ברזל נגד גניבה וגם דוברמן רעב שישן לידה.

אני אומר לך שאני אעשה ביטוח ואשעבד אותו לזכותך, כך שחלילה אם יקרה משהו, הכסף יגיע אליך. אני הולך לחברת ביטוח, עורך ביטוח, משלם מכספי. גורר הרכב למכון טסטים, עובר טסט, על הדרך גם מתקן משהו קטן על חשבוני.

לא שילמתי ולא אשלם לך לך אגורה, לא הרווחת אגורה, שהרי ממילא לא היית מעוניין בביטוח וטסט - אתה לא חסר ואני נהנה מהרכב שלך.

 

איפה הבעיה ?

 

אם כבר בעיה, אז אני רואה אותה במבחן הסבירות:

אם אני לא מכיר אותך, סביר שאף אחד לא יאמין שבאמת קיבלתי ממך את הרכב ללא תמורה, (גם אם בפועל אכן הוא התקבל ללא תמורה) ויהיה קושי לסתור זאת.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

עומר, יש לי הצעה עבורך:

מאחר וזה לא חוקי עבורך להשכיר את המכוניות, אבל אתה כן יכול להשאיל את המכוניות למי שתרצה...

אני מציע שתשאיל לי את אחת המכוניות בביקורי הבא בארץ, ובתמורה אני אשאיל לך אחת מהמכוניות שלי באם תגיע לטיול במערב אירופה מתישהו באביב/קיץ הקרובים.

מתאים?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אמיר שליט, נניח שיש לך מבנה להשכרה. במקום שתוציא לי חשבונית על השכרה, תחסוך את תשלום המע"מ והמיסים.תמורת שמוש במקום, אני אשמור על המקום, אנקה אותוו אשלם ארנונה, ואם זה לא יספיק, אשלח את אישתי שתהיה עוזרת בית אצל אמא שלך המבוגרת, שהיא במקרה שכנה שלנו....

לידיעתך, הפרשנות שנותנים לכך רשויות החוק כולל בתי המשפט, מדובר כאן בתשלום "בשווה כסף" זה תשלום לכל דבר.

ככל שמדובר ברכב "עיסקי" בין אם בבעלות חברה או יחיד, רשויות המס תובעים שתשתף אותם בכל תמורה "במישרין או בעקיפין". בכסף או "בשווה כסף".

העמדת רכב לרשות אדם בתמורה לכיסוי הוצאות, דינה כדין תשלום עבור הרכב. שאם לא כן, כולם היו עובדים על "בארטר".

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

רגע, תנו לי להבין כמה דברים.

 

יש לי חבר שנמצא כרגע בחו"ל. יש לו מיצובישי לאנסר.

הוא השאיל לי את האוטו עד שהוא חוזר ואני אחראי על התחזוקה שלו.

אני משלם את הביטוח מהכיס שלי.

 

אבל מי שמשתמש בפועל האוטו זה חבר אחר שכרגע מבקר בארץ.

אני עושה לו טובה ומשאיל לו רכב של מישהו אחר, כשאני בעצמי משלם על הביטוחים והתיקונים.

 

מי חייב מה למי ולמה?

 

הסיפור אגב, אמיתי לחלוטין.

פורסם

כאשר אתה בא למסעדה לאכול זו עיסקה מסחרית

 

כאשר חבר שלך בא להתארח אצלך ואתה נותן לו לאכול זו לא עיסקה מסחרית

 

מה שפותח השרשור רוצה לעשות זו עיסקה מסחרית חייבת במס ויש לה היבטים נוספים מבחינת למי מותר להשכיר רכב במדינת ישראל.

 

אין הדבר דומה לשמירה לחבר על רכב ושימוש בו בהסכמה.

 

חברת ביטוח טובה בלגבות פרמיות . כאשר מגיע זמן התשלום היא תחפש מתחת לכל סלע את הסיבה מדוע לא לשלם!!

 

במקרה של פותח השרשור היא תמצא את הסיבה במהירות ראוייה לציון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...