Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אשמח לכל עזרה בפיענוח בדיקת הרכב לפני קניה.

הרכב הוא אופל אסטרה 1600 שנת 2000 170,000 קמ.

בסהכ מבדיקה ראשונית שעשיתי הרכב נראה במצב טוב.

מצורף בזאת תוצאות הבדיקה, אשמח לדעת מה דעתכם בעיקר על חומרת נזילת הדלק במנוע, האם זה לגיטימי למנוע בן 11 או שזה בעיה חמורה.

Opel test results 2.pdf

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא כתוב שיש לך נזילת דלק, זה נזילת שמן. הם תמיד רושמים את זה. לדעתי הבדיקה בסדר גמור.

במקומך הייתי קונה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קורוזיה במערכת קירור יכולה להיות צרה גדולה מאוד.

הגרף דיינו שיש שם חסר כל היגיון.. קשה לי להאמין שאסטרה 1600 שנת 2000 מייצרת שיא הספק ב80000 סל"ד. זה נתון הזוי.

לא צויין שם כמה שמן אוכלים הצילינדרים, חובה לבדוק. יכול להיות שהמנוע בדרך לאוברהול ויכול להיות תקין.

משקעים במערת שימון גם כן יכולים להדאיג.

 

בקיצור.

שמישהו שמבין דבר או שניים יראה את הרכב ויעזור לך להחליט.

על פניו נראה שצריך לבדוק שוב ולא לקנות בעיניים עצומות.

פורסם

על פניו התוצאות נראות סבירות מאוד לרכב בגיל וק"מ כאלה.

הבעיה התמידית עם בדיקות במכוני הבדיקה, במיוחד ברכבים בגיל כזה,

היא שקשה לדעת מה כסת"ח ומה לא. אני הייתי לוקח את הרכב למוסך

שמתמחה ברכב הזה, ומבקש ממנו חוו"ד נוספת, ע"מ להיות בטוח.

פורסם

חברים אני מתכנן מחר כנראה ליסגור עם בעל הרכב,

אשמח לעוד חוות דעת.

דרך אגב כמה יכול לעלות גיר לא חדש לאופל אסטרה?

×
×
  • תוכן חדש...