Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוזכר כאן באחד הדיונים כי סקודה אוקטביה בעלת מנועי ה1.2 וה1.4 נמכרת בישראל גם בתיבה ידנית, למיטב ידיעתי נכון לחודש נובמבר לא היה בהיצע גירסה ידנית, האם גירסה זו קיימת ובאמת נמכרת או שזו סתם טעות בקטלוג אוטו?

פורסם
הוזכר כאן באחד הדיונים כי סקודה אוקטביה בעלת מנועי ה1.2 וה1.4 נמכרת בישראל גם בתיבה ידנית, למיטב ידיעתי נכון לחודש נובמבר לא היה בהיצע גירסה ידנית, האם גירסה זו קיימת ובאמת נמכרת או שזו סתם טעות בקטלוג אוטו?

יכול להיות שאתה מתבלבל עם סיאט לאון? הלאון אכן נמכרת עם תיבה ידנית - גם בגירסת ה-1.2, גם ב-1.4 וגם ב-1.8.

LEON אדומה

GOLF כחולה

פורסם

לאחרונה פורסם שפולקסווגן יפסיקו, עוד השנה, לייצר את ה-1.4 TSI. נימקו בעלות גבוהה. מילא, שנאמין ליחצנים?

איני "אחד שיודע", אבל מסיבות "צהובות" אי אפשר לתת קישור.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

נראה לי שהם רוצים להתמקד במנועי ה1.2 שלהם.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
לאחרונה פורסם שפולקסווגן יפסיקו, עוד השנה, לייצר את ה-1.4 TSI. נימקו בעלות גבוהה. מילא, שנאמין ליחצנים?

 

יפסיקו לייצר 1.4TSI כפולת מגדשים (טורבו וצ'ארג'ר). את ה-1.4TSI רק עם טורבו ימשיכו לייצר כרגיל.

פורסם

ומה זה אומר על גרסאות הקופרה והFR של האיביזה?

האם הן יקבלו את ה1.8T במקום? (ואז יהיה סיכוי גם לידני)

×
×
  • תוכן חדש...