Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול נגנב לי המכשיר הסלולרי.

מוטורלה מסריח מרשת מירס.

 

חסמתי את השימוש בשיחות יוצאות - אבל עכשיו ראיתי שהגנב הדליק אותו כי הוא מצלצל (מקודם הוא היה ישר מגיע למשיבון).

 

מכיוון שלא כל כך בא לי שהוא יהנה מהמכשיר הזה - האם אפשר לחסום את המכשיר עצמו? יש פרוצדורה כזאת?

פורסם

כל המכשירים ברשת מירס הם מכשירים של מוטורולה.

 

בכל מקרה, טכנית זה אפשרי. מירס יכולה לנתק את המכשיר מהרשת לפי המספר הסידורי שלו. כיוון שאין רשתות iDEN אחרות בישראל הוא יהיה הלכה למעשה חסר שימוש.

אין לי מושג אם בפועל הם מפעילים את היכולת הטכנית הזאת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

טוב, בכל מקרה אני צריך ללכת לקחת מכשיר חליפי מהם, אז אני אבדוק את זה.

 

וכמובן - אל תשאירו את הדברים שלכם לבד - אפילו לא לרגע אחד.

פורסם

בשביל מה לחסום? גם ככה אין קליטה:lol:.

 

אבל זה אפשרי. כשגנבו לי את המוטורולה המעפנה מהאוטו פשוט הרמתי טלפון והם חסמו את המספר IMI שלו.

אז הוא הופך לברזל.

 

באמת צריך להיות מזוכיסט בשביל לגנוב מכשיר של מירס.

פורסם

אני לא יודע, אבל בטוח הוא פחות טיפש ממי שהולך ועשה מנוי מרצון לחברה הזוועתית הזאת.

 

בכל מקרה הם לא חוסמים IMEI/ברזל.

 

הלכתי היום לקחת מכשיר אחר במקום - ממש מעצבן שמה היחס.

לצערי זה מה שמקום העבודה החליט לקחת - אז זה מה יש.

מרצון לא הייתי נשאר בחברה הזאת גם אם היו שמה שיחות בחינם.

×
×
  • תוכן חדש...