Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואם לחזור רגע לנושא שבגינו נפתח השרשור:

 

לכל מערכת המוגנת ע"י קודנית ומשבת מנוע, יש רצף פעולות סודי מסוים המאפשר ניטרול של המערכת. אני למשל נתקעתי פעם בלי יכולת להכניס קוד והתקשרתי לאיתוראן. הם לא הצליחו לקלוט את האוטו כי הוא חנה בחניון תת-קרקעי, אז הם הסבירו לי איך להניע אותו באמצעות רצף פעולות מסוים (הפעלת סוויץ' כמה פעמים, סיבובי הגה, כפתורים). העניין הוא שאחרי הנעה כזו חייבים להגיע למתקין בשביל לאפס מחדש את הכל, אחרת הרכב לא יניע יותר (זה מנגנון ההגנה).

 

בכל מקרה, רצף הפעולות הזה מתבצע לרוב במקרים מאוד ספציפיים (כמו אצל מתקין, בשעות מסוימות ביממה וכולי) והמוקד מקבל הודעה על כך. אז אם בוצע תהליך כזה ע"י גורם לא מורשה, והמערכת הייתה תקינה, היתה צריכה להתקבל אתראה במוקד. ככל הנראה הייתה תקלה נוספת או חוסר עירנות של המוקדנים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז זהו שלא.

לא הקישו כלום. פשוט התחברו למחשב הרכב עם מאסטר של איתורן, שינו את קוד הקודנית ונסעו.

מבחינת איתורן אין פריצה ואין כלום.

הקוד הוקש, אושר והרכב הונע ונסע לדרכו.

המנורה נדלקה אצלם רק כאשר הרכב הגיע לחברון.

 

אם אכן מסתובבים מאסטרים כאלו אצל גנבי הרכב, הרי שכל הרעיון של איתורן יורד לטמיון.

פורסם

הבחור לא חשב ללכת לעיתונות עם הסיפור הזה? יש הוכחות לעניין?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אתמול בחדשות ערוץ 2, שודרה כתבה על חברת האיתון "סקיי לוק" אשר בעזרת דיווח למשטרה בזמן אמת הצליחו לאתר את הגנב עם הרכב ולעצור אותו.

לכתבה המלאה לינק ישיר כאן. :arrow:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הבחור לא חשב ללכת לעיתונות עם הסיפור הזה? יש הוכחות לעניין?

.

האמת שלא שאלתי אותו. זאת היתה שיחת חולין של שבת אחרי הצהריים. שעה שאתה רק חושב על הכרית.

אני מאמין שיש הוכחות כי הוזמנה משטרה וכל העסק שמסביב.

פורסם
אתמול בחדשות ערוץ 2, שודרה כתבה על חברת האיתון "סקיי לוק" אשר בעזרת דיווח למשטרה בזמן אמת הצליחו לאתר את הגנב עם הרכב ולעצור אותו.

לכתבה המלאה לינק ישיר כאן.

ל'

 

נראה כמו פרסומת לסקיי לוק.

בטוחני שהמשטרה מעדיפה שהרכב ייגנב ולא ש-3 יפצעו קל.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...