Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב מחלוקת עם ההנהלה אני מוצא לנכון לפרוש .

 

אמרתי דברים שכנראה העליבו , פגעו .

 

לא הייתה כוונה להעליב , אלא להעמיד על טעותם את המנהלים . או לתקן .

 

אני לא מוצא אותי רצוי כאן .

 

להתראות

 

אני עדיין אשאר גולש פאסיבי , בכדי שחלק מהגולשים כאן יוכלו לפנות לעצה / עזרה /או סתם לשמור על קשר .

 

לכל המעוניינים . 051563711

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאשה אני מקווה שעוד ניתן לשכנע אותך להשאר בפורום כי לעזוב זו טעות (שמעתי שהולכים לחלק אופציות :wink: )

 

הויכוח שלך עם רועי גם אם אתה חושב שנפגעת לא אמור לגרום לעזיבתך!!

 

אתה יודע שגם אני הייתי אחראי לתרד הזה וגם אני התעצבנתי ונפגעתי שכינו אותו כתת רמה, אבל לעזוב????

 

אם הייתי צריך לעזוב על כל פעם שאני לא מקבל את דעתו של אחד מהמנהלים מזמן הייתי כוכבי מספר 2.

 

בקיצור

 

תשאר!!!

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

נו מה נסגר ?

 

בכל פורום נצטרך מתאמת חברתית ומגשרים ?

 

אוהד - את העצבים באמת כדאי לשמור לדברים אחרים, ולא על חברים.

פורסם

אבל אני מביע דעה לאוהד..

תבוא למפגשים שנראה אותך שם אל תעלם לנו לגמרי ..

 

בכל מקרה אני רק מבקש שתבוא למפגשים אני ממשששש לא רוצה להתערב במה שקורה פה ולסכסך בין אנשים

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

אוי נו באמת! אי אפשר ככה סתם לחתוך פה מכולם...

 

אז גם אם עשיותה קצת שטויות, מיתגברים, לומדים ולא חוזרים.

 

זה לא שניגרם פה איזה נזק נפשי\פיזי\מיני למישהו...

 

רומאו, שלא רוצה לאבד חביי פורום :roll:

פורסם

אל תעשה מזה סכסוך עם ההנהלה, כי זה לא הסיבה שאתה פורש.

אני ניסיתי ללבן איתך את ההדורים - על הויכוח הכי חסר ויכוח בהסטוריית פורומי הרכב בישראל.

אבל כנראה שאתה רוצה לעזוב ולא ממש רוצה להקשיב וזה חבל.

 

הבחירה שלך, אני את הנסיון שלי עשיתי.

פורסם

לא מאשים אותכם .

 

חוזר בי , הדברים לובנו . ( לגבי ההאשמה )

 

כואב לי הכי שגיא נפגע , לא זו הייתה הכוונה .

 

בקשר לזה ששונאים את המנהלים.... הכוונה הייתה שהמנהלים שונאים אותי יותר ממה שכבר... ( או משהו כזה )

 

לא רשמתי את המילה "אותי".... כנראה מהמהירות.... מחשבים זה לא הצד החזק שלי .

 

זה היה אמור להירשם בציניות , כמו רוב ההודעות שלי .

 

וזהו . ביי .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אוהד , כמי שהכיר אותך מההתחלה שנכנסת לפורום

כמי שמכיר אותך אישית , כואב לי שאתה פורש או עוזב

או כול צירוף מילים באותו הכוונה .

אני לא יודע מה היו חילוקי הדעות , אבל אמיצים לא הולכים

ככה סתם .. אוהד אני פונה אלי ( וגם לפצפוצים כי אני יודע שיש להם חלק בהחלטה)

לחזור לפורום , חבל לנו לאבד דמות כמוך , שעוזרת וצוחקת כאחד

שאפשר

בקיצור

יאשה אוהבים אותך כולם

תחזור!

פורסם
אני לא מוצא אותי רצוי כאן .

להתראות

 

תגיד לי, אתה דפוק? (אל תענה זו שאלה רטורית).

 

אם אתה עוזב אני אישית הולך להאנגר ושורף לך את הברנדה.

 

מה זה פה? כוכבי? דוד לוי? והכי גרוע - את הודעת הפרישה כתבת בלי נקודות מיותרות, עם כל השורות בריווח נקי, מעומדת ומדוגמת. מה קרה? למדת להשתמש במחשב אז אתה ממשיך הלאה?

 

אתה נעלב כי אמרו שהודעות באותו שרשור היו תת רמה? בוקר טוב. אני, לפחות השתדלתי לשים שם הודעות תת רמה. אולי לאחרים זה רק התפלק, אני התכוונתי, בזאת ראיתי את הצדקת קיומו של אותו שרשור שהיה לאגדה בחייו.

 

אז תרגע... מה קורה לך אתה...... אל תלך... מה יש'ך..... אל תשאיר אותנו פה רק עם הודעות על שטנגות..... יאשששששששהההההה!

 

ודיר בלאק עשית את זה בשביל שנתחנף (נראה לי שעליתי עליך) ונארגן פה פתיל ניפוח אגו.

 

אז אם אתה עוזב אני משאיר לך הודעות עם קולות של עיזים בפלאפון כל לילה. אה, כן - ושורף לך את הברנדה.

 

מספיק משכנע? רד מהעץ! אתה לא קוף!

 

.

פורסם
עקב מחלוקת עם ההנהלה אני מוצא לנכון לפרוש .

 

אמרתי דברים שכנראה העליבו , פגעו .

 

לא הייתה כוונה להעליב , אלא להעמיד על טעותם את המנהלים . או לתקן .

 

אני לא מוצא אותי רצוי כאן .

 

להתראות

 

אני עדיין אשאר גולש פאסיבי , בכדי שחלק מהגולשים כאן יוכלו לפנות לעצה / עזרה /או סתם לשמור על קשר .

 

לכל המעוניינים . 051563711

 

אני מתנצל מראש על הטון והצורה בה אומר עכשיו את דברי:

 

יאשה, אם אתה פורש בגלל דברים כאלה - אתה כנראה באמת צריך לפרוש, להתבגר ולחזור. הייתי משוכנע שלמרות כל הצחוקים, אתה מספיק בוגר בשביל לא להעלב בצורה כזו - מסתבר שטעיתי.

 

להתראות

 

איציק - שכבר מחכה ליאשה NEW AGE :mm_wink:

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני ממש מצטער לראות את זה..

להגיד לך את האמת, אני מאוד נהנה לקרוא את ההודעות שלך..

אני נהנה מההומור וגם מהתוכן עצמו.. אף פעם לא ביקשתי ממך עזרה, אבל לפי שעזרת לאחרים, אני בטוח שגם שאני יצטרך, אתה תעזור !

יהיה לי מאוד חבל לא לראות אותך כותב פה יותר ..

אתה אחד מהחברים החביבים עליי פה .. (ולא בצורה שישר אתם חושבים..)

אז בקיצור, יהיה ממש חבל לאבד אותך..

לי ההפסד גדול כי אני לא מבין ממש ואני רק לומד מאנשים פה, ואם אחד כמוך פורש, אז באמת שאני רק מפסיד. וכולנו בעצם. :?

 

 

מקווה שתחזור :wink:

- איציק -

×
×
  • תוכן חדש...